HIFI-messe SOMMERLYD 2019

Sommerlyd banner.jpg

Så setter vi endelig igang med dette vi har snakket om lenge, mer eller mindre fast messearrangement, under titlene: VÅRLYD, SOMMERLYD, HØSTLYD og VINTERLYD

Planen er da at vi skal arrangere "minimesser" 1 gang for hver årstid, men ingen faste datoer.

Etter hvert ønsker vi å videreutvikle dette til også å inneholde små akustiske konserter med utvalgte artister av høy kvalitet

Her er link til hovedinformasjonen på hjemmesiden vår:: https://pmaudio.no/nyheter/sommerlyd-20192019/8/10

Man kan også bare klikke på banneret / bildet ovenfor og bli ledet rett inn på hjemmesiden

Vi har en del nye produkter og en del demoprodukter som vi skal forsøke å selge disse dagene - til noen "gode priser"

For direkte kontakt:
epost: kontakt@pmsudio.no
Tlf.: 0047-38 18 31 15
Mob.: 0047-917 13 655

Til de som tar turen::: VELKOMMEN!!
Det blir nok av kaffe og annet smått å livnære seg på

mvh
Paul Mortensen

Sist redigert:

Kommentarer

MusicBear

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.01.2013
Antall liker
1.943
Jeg visste faktisk ikke at det var fire årstider på Nodeland, trodde vannføringen i elva rett ved, og snø/ikke snø, lå til grunn for årets forandringer ut ove tallene på kalenderen. Men usedvanlig bra tiltak!
Med gode live konserter, i tillegg, tror jeg ikke du skal være redd for å sette opp en til/fra buss med eksempelvis Drammen som avgangssted - alle kommer seg til/fra Drammen med offentlig kommunikasjon, hvor turen i så måte kunne starte med et par halvlitere på Kings Arms (2 min. fra togstasjonen).
Du og kona er en oase i norsk musikk-/h-fi bransje, tiltaket ditt verdsettes og jeg tror mange vil visitere Nodeland om du får til det du håper på. Ønsker deg lykke til, personlig kommer jeg elveveien :)

comstedt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.10.2010
Antall liker
17
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Litt langt unna Oslo : (
(selv om vi som bor i nærheten, er bortskjemte med mye fint allerede.)

Jeg hadde så ønsket at få høre på Alsyvox Botticelli! og Metaxas! Ser og ut som Gold Note har mye fint, og Codas nye effektforsterkere hadde vart gøy at høre på! Og sikkert mye ant fint i tillegg.

Viss jeg kan finne andre samtidlige gjøremål, så jeg har noe at skylde på her hjemme, så kommer jeg garantert en annen gang!

Alle dere som er innom bransjen, store som små, og byr så mye på er selve! Dere gjør livet litt lysere før mange! Og bidrar til mye glede og mye sosial samvær før oss som har dette som hobby og/eller livsstil. Er nok mange som gleder seg til helgen!

Uansett, dere får Lykke Til! Jeg håper at dere får et par fantastiske fine dager! Før Pm Audio, og alle besøkende!

PS. Skall dere ha noen uvanlig tilbud på noe smått eller trivelig, ville sikkert flere som ikke har mulighet at vare med, bli glade og gi mere besøk på hjemsiden dere! DS.

pmaudio

Bransjeaktør
Ble medlem
29.06.2007
Antall liker
8
Jeg visste faktisk ikke at det var fire årstider på Nodeland, trodde vannføringen i elva rett ved, og snø/ikke snø, lå til grunn for årets forandringer ut ove tallene på kalenderen. Men usedvanlig bra tiltak!
Med gode live konserter, i tillegg, tror jeg ikke du skal være redd for å sette opp en til/fra buss med eksempelvis Drammen som avgangssted - alle kommer seg til/fra Drammen med offentlig kommunikasjon, hvor turen i så måte kunne starte med et par halvlitere på Kings Arms (2 min. fra togstasjonen).
Du og kona er en oase i norsk musikk-/h-fi bransje, tiltaket ditt verdsettes og jeg tror mange vil visitere Nodeland om du får til det du håper på. Ønsker deg lykke til, personlig kommer jeg elveveien :)
Helloi my Mysic Bear,

Nice!!
Takk for fine og artige ord

Det hender rett som det er at vi henter besøkende på jernbanestasjonen noen minutter unna her - og vi bringer dem dit igjen, etter litt musikk og kaffekos.

Nåja - da jeg flyttet ned hit så trodde også jeg at vi hadde bare et par årstider her - men jeg tok feil. Innimellom har vi faktisk 8 årstider!

pmaudio

Bransjeaktør
Ble medlem
29.06.2007
Antall liker
8
Litt langt unna Oslo : (
(selv om vi som bor i nærheten, er bortskjemte med mye fint allerede.)

Jeg hadde så ønsket at få høre på Alsyvox Botticelli! og Metaxas! Ser og ut som Gold Note har mye fint, og Codas nye effektforsterkere hadde vart gøy at høre på! Og sikkert mye ant fint i tillegg.

Viss jeg kan finne andre samtidlige gjøremål, så jeg har noe at skylde på her hjemme, så kommer jeg garantert en annen gang!

Alle dere som er innom bransjen, store som små, og byr så mye på er selve! Dere gjør livet litt lysere før mange! Og bidrar til mye glede og mye sosial samvær før oss som har dette som hobby og/eller livsstil. Er nok mange som gleder seg til helgen!

Uansett, dere får Lykke Til! Jeg håper at dere får et par fantastiske fine dager! Før Pm Audio, og alle besøkende!

PS. Skall dere ha noen uvanlig tilbud på noe smått eller trivelig, ville sikkert flere som ikke har mulighet at vare med, bli glade og gi mere besøk på hjemsiden dere! DS.
Hei Comstedt,

På grunn av tragiske omstendigheter i familien har jeg ikke greid å følge med på tråden her. Fokuset måtte flyttes et annet sted og jeg fikk ikke lagt til rette for alle ting jeg hadde planer om til Sommerlyd

Du er velkommen til å besøke oss en annen gang

mvh
Paul Mortensen

Informasjon om bruker

pmaudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
8
Link til alle artikler
229
pmaudio sine annonser
Bransjenyheter
KRIX: EQUINOX MK4

KRIX: EQUINOX MK4

• 11
Vi har visst ikke lansert EQUINOX MK4 her på sentralen så da er det vel på tide. Etter 27 år er MK4 her - med en ytterligere forbedring Mer info og priser her...
Fortsett
Bransjenyheter
CC Cowboys - 30 års jubileumsplate(r)

CC Cowboys - 30 års jubileumsplate(r)

• 0
CC Cowboys - 30 års jubileum 12stk LP plater og 12 stk CD plater Platene trykkes i kun 500 eks så de varer nok ikke lenge Kjøpes her...
Fortsett
Bransjenyheter
Gold Note: DS-10

Gold Note: DS-10

• 0
Test av Gold Note: DS-10 i Mono & Stereo DAC, Streamer, Forforsterker, Hodetelefonforsterker https://www.monoandstereo.com/2020/03/gold-note-ds-10-review.html Kontaktinfo: kontakt@pmaudio.no...
Fortsett
Bransjenyheter
Mobile Fidelity ULTRADISC, ONE STEP på lager

Mobile Fidelity ULTRADISC, ONE STEP på lager

• 0
I vår satsing på selve musikken, LP plater, CD plater og SACD plater fylles lageret mer og mer opp med plater fra Mobile Fidelity De mest ekstreme utgivelsene til Mobile Fidelity er helt...
Fortsett
Bransjenyheter
Gold Note - DS-10 på lager

Gold Note - DS-10 på lager

• 0
Gold Note - DS-10 på lager nå DAC, Streamer, Forforsterker ( kun digitale innganger ), Hodetelefonforsterker For mer informasjon...
Fortsett
Bransjenyheter
Supertilbud på KRIX: EQUINOX MK3

Supertilbud på KRIX: EQUINOX MK3

• 0
Vi rydder lageret for EQUINOX MK3 i påvente av nye MK4 ca 35,5% rabatt Sort versjon: kr 5800,00 ( Veil kr 8995,00 ) Atlantic Jarrah, Valnøtt, Blackwood: kr 7800,00 ( veil kr 10995,00 )...
Fortsett
Topp Bunn