hifi møbel

Stein_C

Medlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
18
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Hei,

Det var stilige saker. Akkurat slik kunne jeg tenke meg, et modulsystem som faktisk kan fungere bra. Men så så jeg prisen og må innrømme at det var litt i dyreste laget.

Ser av sidene at de skal selges gjennom HiFi Klubben. Finner ingen priser men de er avbildet i den nye minikatalogen som ligger ute på sidene til Klubben. Kan bli spennende å se om prisene er litt rimeligere . . . . .

Mvh
Stein
 

Harald_Haaland

Fersking
Ble medlem
07.10.2004
Innlegg
2
Antall liker
0
Til info er det ikke Clic-møblene som blir solgt i Hi-Fi Klubben, de bare ligner.....

Dette er møbler som selges under Hi-Fi Klubbens eget brand, Argon. Produktene er designet og produsert i Danmark, og planen er at serien etter hvert skal utvides med nye moduler med løsninger som passer oss med litt spesielle behov for å kunne plassere stereoanlegget!
Forventes å være i de norske butikkene i uke 38.

Og ja, de er VELDIG mye billigere enn Clic-møblene....

P.S: Dersom brukere av forumet har gode ideer til hvilke moduler som kunne være interessante, så hører jeg gjerne om det.

mvh
Harald Haaland
Country Manager Hi-Fi Klubben AS
 

Casle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.06.2003
Innlegg
227
Antall liker
1
Vel nå har jeg ikke sett Clic møblene, men noe jeg trenger og som flere venner av meg også har etterlyst er et lavt møbel/hylle man kan ha i hjemmekinoen.

Det burde stå på gulvet, ha plass til 3 komponenter i bredden (alt. flere moduler så man oppnår tre i bredden).
Den må være to hyller høy, slik at man får plass til 6 komponenter i hyllen + evt. det man vil ha liggende på toppen (f.ex senterhøyttaler)

En slik hylle vil være ca. 50 cm høy, slik at senterhøyttaleren på toppen blir liggende rett under et evt. lerret i hjemmekinoen.

Jeg har funnet noen få hyller som ligner, men få som er beregnet på hifi utsyr med god dybde og bra høyde mellom hyllene til kjøling.

You fix? ;D

Mvh C :)
 

Stein_C

Medlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
18
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Til info er det ikke Clic-møblene som blir solgt i Hi-Fi Klubben, de bare ligner.....

Dette er møbler som selges under Hi-Fi Klubbens eget brand, Argon. Produktene er designet og produsert i Danmark, og planen er at serien etter hvert skal utvides med nye moduler med løsninger som passer oss med litt spesielle behov for å kunne plassere stereoanlegget!
Forventes å være i de norske butikkene i uke 38.

Og ja, de er VELDIG mye billigere enn Clic-møblene....

P.S: Dersom brukere av forumet har gode ideer til hvilke moduler som kunne være interessante, så hører jeg gjerne om det.

mvh
Harald Haaland
Country Manager Hi-Fi Klubben AS
Hei,

Så det er ikke Clic møblene altså. Trodde det siden det står på sidene til Clic at de selges gjennom HiFi Klubben i Danmark. Og de var jo mistenkelig like. Det spiller jo ingen rolle dersom de er "VELDIG mye billigere enn Clic-møblene". Når vil info om de ulike modulene komme på nettsidene til Klubben??

Det som ofte irriterer meg med modulsystem er at man alltid får en "topplate" som er delt i to når man har flere moduler ved siden av hverandre. Jeg skulle gjerne hatt et HiFi møbel med plass til fire komponenter i hvert sitt "hull" og under det vil jeg ha fire skuffer som passer for cd-plater. KLarer du det og at det samtidig er god kvalitet kommer jeg med lommeboka.....

Mvh
Stein
 

Harald_Haaland

Fersking
Ble medlem
07.10.2004
Innlegg
2
Antall liker
0
Stein C:

Det er en av våre butikker som selger Clic i Danmark. Butikkene har anledning til å ha en viss mengde av sortimentet sitt fra andre leverandører, og denne butikken har da valgt å føre Clic.

Foreløpig er det kun enkle kuber vi tilbyr, men du kan faktisk sette inn CD/DVD-skuffer enkeltvis i modulene. Dermed kan du altså ha fire kuber ved siden av hverandre med en skuff nederst i hver modul.

Jeg regner med at websidene våre er oppdatert i uke 37 når butikkene begynner å få varene inn.
 
K

kbwh

Gjest
De dypeste Montana-modulene kan også gjøre jobben som hifimøbel. De er ca. 46cm dype.
Eller ser jo både Clic og Argon riktig spennende ut!
 
Topp Bunn