Hi-Fi forretninger Hifi freaks?

HeyHo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.10.2016
Antall liker
3.126
Torget vurderinger
2
Er på mail lista til Hififreaks.
Vi skifter PostNord ud med DHL.
Vores samarbejde med PostNord har desværre ikke helt fungeret som vi ønskede i Norge, og det har gjort vi ikke har kunne leverer den service vi meget gerne vil. Det har vi taget konsekvensen af, og har skiftet PostNord ud med DHL, og det vil forhåbelig gøre at vi vil komme vores forsendelsesproblemer til livs.

Det betyder også at vi nu leverer helt til døren, i stedet for kun til nærmeste posthus!

Der er naturligvis stadig fri fragt, og fri retur.
Ny look på hjemmesiden og en del tilbud i helgen.

kuleberg

Medlem
Ble medlem
01.08.2023
Antall liker
1
Sted
Stavanger
Hvordan er det å bestille her for tiden? Har det ikke vært en konkurs i mellomtiden? Noen priser er jo vesentlig lavere enn her til lands

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Antall liker
9.944
Sted
Narvik
Torget vurderinger
12
Hvordan er det å bestille her for tiden? Har det ikke vært en konkurs i mellomtiden? Noen priser er jo vesentlig lavere enn her til lands
Vet ikke hvordan det er nå.. de har vel ikke noe norsk satsing lengre.. og blir det voldsomt mye billigere når du har regnet kursen fra dansk til norsk?

kuleberg

Medlem
Ble medlem
01.08.2023
Antall liker
1
Sted
Stavanger
Ja ca 15000 ferdig levert på et par høyttalere som koster 22.000 i butikk her, som for min del også må påregnes frakt. Litt mye til å ikke i allefall vurdere det tenker jeg

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Antall liker
9.944
Sted
Narvik
Torget vurderinger
12
Nei det går å prøve.. husk eventuelt frafall av garanti og reklamasjon.. den er jo verdt noen kroner også :)

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Antall liker
23.388
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
Kanskje litt farligt??
Butikk med så "gode" tilbudd, at de har vanskeligt ved å ha en ordentlig inntjening??
Og jo.... de har vært konk.
Kjøpte en Wharfedale 15" sub hos de. Forsterker gikk død på mindre enn et år.
Fikk ny, og forlenget garanti.
Dette skjedde 2 ganger til..... hvergang med ny, forlenget garanti.
Etter konkursen gikk forsterker selvfølgelig død en gang till.
Men etter konk´en vil de ikke ha noe å gjøre med produkter, som er solgt før det.
Morale: Sitter med en verdiløs Whafedale sub :mad:

kuleberg

Medlem
Ble medlem
01.08.2023
Antall liker
1
Sted
Stavanger
Kanskje litt farligt??
Butikk med så "gode" tilbudd, at de har vanskeligt ved å ha en ordentlig inntjening??
Og jo.... de har vært konk.
Kjøpte en Wharfedale 15" sub hos de. Forsterker gikk død på mindre enn et år.
Fikk ny, og forlenget garanti.
Dette skjedde 2 ganger til..... hvergang med ny, forlenget garanti.
Etter konkursen gikk forsterker selvfølgelig død en gang till.
Men etter konk´en vil de ikke ha noe å gjøre med produkter, som er solgt før det.
Morale: Sitter med en verdiløs Whafedale sub :mad:
Hmmm... det er jo strengt tatt produsenten å klandre. Betyr det at Wharfedale ikke er noe å satse på?

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Antall liker
23.388
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
Hmmm... det er jo strengt tatt produsenten å klandre. Betyr det at Wharfedale ikke er noe å satse på?
Kan ikke svare på det.
Kina-forsterkeren i SW-15 var i hvert fald ikke noe å satse på.
I all tiden som dette stod på, forsøkte teknikere hos "Freaks" å finne feilen, men gav opp.
Monterte/sendte bare ny hver gang.
Kontaktet Wharfedale. Svaret forbauset meg ikke. Det hadde de aldrig hørt om :mad:

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
8.967
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Handlet Tannoy Eaton derfra, til rundt 10K mindre enn her hjemme. Det var dog før konkursen. Solgt nå, men jeg tipper de fungerer fremdeles.

Det ser ut til at de driver på samme måte nå, bare betydelig nedskalert. Jeg hadde ikke vært redd for å handle der hvis de slumpet til å føre et produkt jeg hadde lyst på og besparelsen var den samme; betaler man med kredittkort er man tross alt ganske godt beskyttet hvis produktet skulle utebli.

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.150
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Kan ikke svare på det.
Kina-forsterkeren i SW-15 var i hvert fald ikke noe å satse på.
I all tiden som dette stod på, forsøkte teknikere hos "Freaks" å finne feilen, men gav opp.
Monterte/sendte bare ny hver gang.
Kontaktet Wharfedale. Svaret forbauset meg ikke. Det hadde de aldrig hørt om :mad:
Bygg den om til passiv, og heng på en Crown DriveCore 1002. Innebygd DSP og muskler så det holder, og vel så det.

Johan-Kr

Topp Bunn