Har vært i Skottland noen ganger, og drar gjerne tilbake, der er ikke fruen vanskelig å be heller.Tid for en ny tur over sjøen, da![]()
Har vært i Skottland noen ganger, og drar gjerne tilbake, der er ikke fruen vanskelig å be heller.Tid for en ny tur over sjøen, da![]()
Norsk - han er vokst opp i London i et tre-språklig hjem, så norsken trenger litt hjelpHva slags språk?
Vi nyter den og vet at ingen transport annet enn mine to bein ble benyttet til frakt fra destilleri til glass på balkongenMå innrømme at kortreist drikke låter litt mer fasinerende enn kortreist mat![]()
Den har vi alltid lett tilgjengeligHadde du med the Holy Handgrenade of Antioch i tilfelle rottefelle?
Jeg synes Tobermory i den utgaven vi kjøpte var fin i smaken. Fruen likte Ledaig bestTakk for flotte bilder! Morsomt med Tobermory, et distilleri jeg alltid har hatt/har blandede følelser for.
Syntes vel at både standardutgaven, samt et par av Ledaig-variantene hadde et uferdig preg.
Ser dere var en tur på Iona, og det var også en variant fra Tobermory; Iona Atoll. (Jeg har en flaske igjen)
Vis vedlegget 1216205
Syntes den var best av de tre, men i ærlighetens navn smakte den uferdig den også, den hadde dog noen noter jeg likte godt.
Vi er vel nå ca 20 år tilbake i tid, så den er samlbar, fant én på nett til £275,-
Kjent jeg ble nysgjerrig på å teste Tobermory / Ledaig igjen, se hva som har skjedd de siste tiårene...
/Morten