Alt til hus og bolig Herje rundt i hagen?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.701
Antall liker
7.945
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Etter å ha gått inn for ein meir enkel livsstil, har eg utsett innkjøp av ny pickup til fordel for å kjøpe kompostkvern. Det vart ei rimeleg ei frå Biltema, og ho fungerer over all forventning - mykje betre enn dei knivbaserte eg har prøvd til no. Så eg har no ambisjonar om å kverne opp ca halve hagen (etter 16 års vanstell). Men etter å ha tatt barlinda kraftig ned, og kverna denne opp, kom eg på at det kanskje ikkje er lurt å bruke giftig barlind i komposten når eg dyrkar grønsaker? Nokon som veit? Deffe, til dømes?
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Etter å ha gått inn for ein meir enkel livsstil, har eg utsett innkjøp av ny pickup til fordel for å kjøpe kompostkvern. Det vart ei rimeleg ei frå Biltema, og ho fungerer over all forventning - mykje betre enn dei knivbaserte eg har prøvd til no. Så eg har no ambisjonar om å kverne opp ca halve hagen (etter 16 års vanstell). Men etter å ha tatt barlinda kraftig ned, og kverna denne opp, kom eg på at det kanskje ikkje er lurt å bruke giftig barlind i komposten når eg dyrkar grønsaker? Nokon som veit? Deffe, til dømes?
Barlind er spesielt giftig for endel kløvdyr. Hester, hjort og slikt. Så man skal ikke mate dem med slikt, men kompost skal jo stort sett bli til jord.. og ikke for ... så ingen grunn til bekymring.

Ingen grunn til bekymring.
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.575
Antall liker
27.681
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Ble litt nysgjerrig- Iflg. google blir taxol og andre alkaloider over tid nedbrutt til karbon, nitrogen og vann.

mvh
 
Sist redigert:

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.701
Antall liker
7.945
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Godt å høyre.
Skulle kompostert meir i dag, men det høljeregnar, og innandørsarbeid er meir aktuelt, sjølv om hagen treng mykje innsats. Komposten skal mellom anna brukast i nye kompostbed. Spekulerar på å montere polykarbonatplater som lokk på desse, slik at dei kan fungere som drivbenkar til våren. Men sidan dei rimelegaste polykarbonatplatene er 60X240 cm, vert dei kanskje litt for lange og smale..... hm.
 
Topp Bunn