Hegel lanserer H390

Hvert år lanserer Hegel et nytt produkt på High-End messen i München. I år har turen kommet til H390!

Hegel kaller H390 for Robin Hood. Dette er ikke en H590, men H390 stjeler mye av nyvinningene, ytelsen og funksjonaliteten fra sin storebror, og tilbyr det i en pakke med lavere pris.

Hegel H390 er klar for levering i slutten av august. Den kan bestilles nå mot et depositum. Kontakt oss i så fall på nettbutikk@soundgarden.no

Trykk her for å lese mer om nye Hegel H390

Mvh
Soundgarden

H390_1 (2).jpg
H390_2 (2).jpg
 
Sist redigert:

Kommentarer

Audior

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.01.2006
Innlegg
96
Antall liker
7
Torget vurderinger
1
Nesten samme spek med bare litt færre watt til halve prisen, da må jo kvaliteten på pre-delen også ha blitt barbert ganske merkbart ?
 

vrøvl

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.05.2009
Innlegg
943
Antall liker
308
Torget vurderinger
1
Når det gjelder Robin Hood, så syns jeg ikke at en ny forsterker til 48 995 minner meg om å "ta fra de rike og gi til de fattige".
 

Dharmabum

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2010
Innlegg
1.169
Antall liker
1.382
Torget vurderinger
11
Må si jeg likte lyden av kef R11 og H390 veldig godt på årets high end messe, kan ikke tenke meg en bedre måte å svi av 100k på Hi Fi faktisk, lyd til å leve med til en overkommelig pris. Anbefales.
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.132
Antall liker
9.284
Torget vurderinger
2
Målingene The Audio Critic gjorde på KEF R5 det noe av de peneste og riktigste jeg , og Colloms , har sett noen gang. Er R11 i samme stil bør det låte bra også . Her er det mer enn gullører som står bak resultatet, KEF har plassert seg høyt opp på lista over «de må høres»
 

Informasjon om bruker

Soundgarden
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
149
Link til alle artikler
61
Soundgarden sine annonser
Bransjenyheter
Premiere- og demodager hos Soundgarden Oslo 13-14 oktober

Premiere- og demodager hos Soundgarden Oslo 13-14 oktober

  • 17
I forbindelse med kommende helgs mange spennende aktiviteter i Oslos HiFi-butikker, så krydrer Soundgarden helgen med storfint besøk fra Electrocompaniet! Du kan fredag og lørdag få snik-lytte...
Fortsett
Bransjenyheter
Oktoberkampanje fra Electrocompaniet hos Soundgarden

Oktoberkampanje fra Electrocompaniet hos Soundgarden

  • 0
Vi har ekstra hyggelige priser på et utvalg produkter fra våre venner på Tau nå i oktober Du kan få den meget anerkjente integrerte forsterkeren ECI80D med hele 29% rabatt. Storebror ECI6DX...
Fortsett
Bransjenyheter
Vestlandets store Hi-Fi messe 2023!

Vestlandets store Hi-Fi messe 2023!

  • 4
Det nærmer seg høstens vakreste eventyr på Vestlandet. Vi i Soundgarden trøkker til og drar i gang en skikkelig butikkmesse med massevis av bransjefolk og leverandører fra inn og utland. Det...
Fortsett
Bransjenyheter
SA Silverback 1 trådløse vegghøyttaler!

SA Silverback 1 trådløse vegghøyttaler!

  • 0
EISA har igjen drysset priser over de beste produktene i mange kategorier. En av de vi i Soundgarden er mest stolte av å representere er våre danske venner i Roskilde, System Audio. SA var og har...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny supertest av Electrocompaniet AW800m, Nå i HiFi News (UK)

Ny supertest av Electrocompaniet AW800m, Nå i HiFi News (UK)

  • 1
Vi og kunder har blitt blåst over ende over ytelsen til nye Electrocompaniet AW800m effektforsterkeren, både som monoblokk og i stereo. Derfor er det hyggelig å se at mottakelsen rundt i verden...
Fortsett
Bransjenyheter
Yamaha kommer med nye analoge forsterkere med streaming

Yamaha kommer med nye analoge forsterkere med streaming

  • 2
Yamaha utvider sortimentet med "audiofile" stereoforsterkere med streaming. Vi har allerede levert mange av den meget gode R-N2000A som med Yamaha sin meget fine MusicCast plattform og Hdmi ARC...
Fortsett
Topp Bunn