Hegel CDP4A, Hi-Fi Center og Stavanger

R

Rojoh

Gjest
Skal omsider sette prikken over i'en i anlegget, og cdspiller skal på plass. Mavefølelsen sier at Hegel CDP4A er noe som bare må prøves. Dermed spør jeg:

- Låner HiFi-Centeret i Stvgr. ut demoprodukter (mot evt. depositum), eller kjører man prinsippet at pengene kun kan brukes på andre produkter i nevnte butikk?
- Alternativt: Er det noen i byen som har nyere modell, og som kunne tenke seg å ta den med for en liten demonstrasjon en passende kveld/ettermiddag? (Send gjerne en PM).

Mvh. Johan
 
T

tjn

Gjest
Rojoh skrev:
Skal omsider sette prikken over i'en i anlegget, og cdspiller skal på plass. Mavefølelsen sier at Hegel CDP4A er noe som bare må prøves. Dermed spør jeg:

- Låner HiFi-Centeret i Stvgr. ut demoprodukter (mot evt. depositum), eller kjører man prinsippet at pengene kun kan brukes på andre produkter i nevnte butikk?
- Alternativt: Er det noen i byen som har nyere modell, og som kunne tenke seg å ta den med for en liten demonstrasjon en passende kveld/ettermiddag? (Send gjerne en PM).

Mvh. Johan
Hvis du bor i distriktet vil jeg sterkt anbefale deg å kjøre til HiFi center butikken på Sandnes, en helt annen service enn i Stavanger, i fare for at høvdingen sensurerer meg skal jeg ikke skrive noe som helst, men på Sandnes får du låne hjem. Ta med Visa kortet ditt og det ordnes på en meget behagelig og praktisk måte.
 
R

Rojoh

Gjest
Takker for info. Da tar jeg en tur til Sandnes.

Mvh. Johan
 

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Innlegg
2.302
Antall liker
21
Det er bare å spørre...
Har aldri hatt problem med å låne noen steder hverken Stavanger eller Sandnes.

Sleiven
 

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Innlegg
938
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Kan ikke si jeg har likt meg hos centeret noen gang i Stavanger. Klubben har heldeigvis blitt langt bedre i det siste.


MVH
 

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Innlegg
5.449
Antall liker
3.163
Torget vurderinger
6
Rojoh skrev:
Skal omsider sette prikken over i'en i anlegget, og cdspiller skal på plass. Mavefølelsen sier at Hegel CDP4A er noe som bare må prøves. Dermed spør jeg:

- Låner HiFi-Centeret i Stvgr. ut demoprodukter (mot evt. depositum), eller kjører man prinsippet at pengene kun kan brukes på andre produkter i nevnte butikk?
- Alternativt: Er det noen i byen som har nyere modell, og som kunne tenke seg å ta den med for en liten demonstrasjon en passende kveld/ettermiddag? (Send gjerne en PM).

Mvh. Johan

Du burde invitere Shadow innom med sin MHZ spiller for å sammenlikne! Den har imponert veldig her nede i okka by. Og virker å være et habilt drivverk hvis man skulle ønske å supplere med en ekstern dac. Den står for øyeblikket hos Necroth, og skal etter hva jeg har forstått, testes som drivverk til hans nyervervede Audio Note dac...
 
R

Rojoh

Gjest
el_mariachi skrev:
Står en fin CDP4A på Finn nå.
Hmm. Jeg fant den ikke jeg, men får lete litt til. Noen som kjenner til de ulike oppgraderingene (mk.1, 2, osv.)?

Mvh. Johan
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Rojoh skrev:
el_mariachi skrev:
Står en fin CDP4A på Finn nå.
Hmm. Jeg fant den ikke jeg, men får lete litt til. Noen som kjenner til de ulike oppgraderingene (mk.1, 2, osv.)?

Mvh. Johan
Så den der i natt, sort, 10k for den. var med noe ekstra også. Solgt kanskje.
 
R

Rojoh

Gjest
gut_man skrev:
Du burde invitere Shadow innom med sin MHZ spiller for å sammenlikne! Den har imponert veldig her nede i okka by. Og virker å være et habilt drivverk hvis man skulle ønske å supplere med en ekstern dac. Den står for øyeblikket hos Necroth, og skal etter hva jeg har forstått, testes som drivverk til hans nyervervede Audio Note dac...
Ja, det er sikkert bra saker det. Jeg ønsker dog primært en integrert cdspiller, og jeg har troen på at Hegel vil passe veldig fint inn i oppsettet. Før jeg begynner å lete etter spiller på alvor, så skal jeg først lytte litt med orginalrørene i forsterkersettet. Ønsker å ha det som et utgangspunkt, og velge ut spiller deretter. Etter at jeg har kjørt orginalrør en stund, og blitt kjent med lydsignaturen, så blir det litt lettere å sirkle seg inn på kandidater. Men dere der nede må jo få tatt dere en tur hit (og jeg må ned til dere ;)), så da kan det kanskje bli aktuelt med litt prøving av ulike ting.

Mvh. Johan
 
R

Rojoh

Gjest
el_mariachi skrev:
Rojoh skrev:
el_mariachi skrev:
Står en fin CDP4A på Finn nå.
Hmm. Jeg fant den ikke jeg, men får lete litt til. Noen som kjenner til de ulike oppgraderingene (mk.1, 2, osv.)?

Mvh. Johan
Så den der i natt, sort, 10k for den. var med noe ekstra også. Solgt kanskje.
Vel, det dukker sikkert opp slike med jevne mellomrom, så jeg får følge litt med på bruktbørsene fremover.

Mvh. Johan
 
Topp Bunn