Head-fi i distriktet?

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Finnes det musikkinteresserte i distriktet som liker head-fi? Og, som muligens er interessert i å arrangere en samling der man tar med seg 1 eller 2 anlegg til et head-fi treff? :) Ikke noe stress, men erfaringsutveksling og utvidelse av horisonter innen hodetelefoner.

Hodetelefoner er taknemlige å flytte til et et egnet samligssted...

Hvis ja; post gjerne hvilken DAC, forsterker og hodetelefon du ville bragt med til et sosialt head-fi-treff. :)
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Jeg vil svært gjerne være med, har jo ikke akkurat ekstremt dyre greier selv men er svært interessert i og høre andre saker
 

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Et treff kan gjerne avholdes i Okka by. Utfordringen er lokalet, som bør være passe stort - og ha godt med stikkontakter. :)
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Ja lokale burde alltid være mulighet for og finne, vet om flere plasser som kan duge :)
lufte interessen og se hvor mange interesserte det er så tar vi det derifra :)
 

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Hodetelefoner: HE-6, HE-500, Audeze LCD-2 rev. 1 og rev. 2, Audeze LCD-3
Forsterkere: Lake People G100, Violectric V200, Burson Soloist og Project Sunrise II m/Siemens rør. Abrahamsen V2.0
DAC: Hegel HD10 og Violectric V800

Plukker med meg to kombinasjonr av dette.

gut_man: AH-D7100?
 

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Innlegg
5.449
Antall liker
3.163
Torget vurderinger
6
Jeg kan stille med Denon AH-D7100 ja:) kan også plukke med meg dCS Paganini dac, Voyage MPD linux digitalkilde, Violectric V200 og Darkvoice 336SE amper bare jeg får dem i hus og i funksjon.. Blir vi tre fire stk, kan vi sikkert være hjemme hos meg. Da kan vi også benytte vinylriggen min som kilde om det skulle være interesse for det. Blir vi mange blir det nok litt trangt i hula mi.
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Hodetelefoner: Sennheiser HD650 og Grado SR 80
Amp: Darkvoice 332
Dac; Cambridge DacMagic
 

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
HD650 og DV332 låter jo båss - og det er jo hakket bedre enn V200; som ikke låter noenting. :)
 

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
For å være litt seriøs (om enn vanskelig) - så vil et slikt treff spenne over ganske mange prisklasser hvis noen av Norges head-fi forhandlere vil stille - eller dersom noen av de aller mest seriøse head-fi-brukerne ønsker å stille. Jeg vil tro begge de siste vil stille - hvis alt er "på G" når det gjelder lokalet og rammen rundt.

Man trenger et lokale med et drøss av stikkontakter spredt bra rundt. Man trenger en seriøs server som agerer som sentral server - alternativt at hver (de fleste) brukerne har mulighet for å spille av musikk fra USB-sticks - slik at de som vil kan høre musikk DE liker.
 
S

sorgenfri

Gjest
Jeg, kan ordne svært billig tur med Hurtigruta, Komboreise et skip nord--> hoppe på ert annet sørover igjen..

Ombord har vi konferanserom som er både store og luftige..

Dette ville jo være i den største intresse for Headfi forhandlerene, som kun er å finne på Østlandet.

Bare send meg PM, for evt overslag på priser!
 

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Hvilke forhandlere ville vært interessert å møte på et head-fi treff i området Egersund - Stavanger?

Moiz Audio?
AudioNorge?
HiFiKlubben?
TAA Import?
Soundgarden?
Resonans Web?
Andre...
 

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Innlegg
5.449
Antall liker
3.163
Torget vurderinger
6
Hvilke forhandlere ville vært interessert å møte på et head-fi treff i området Egersund - Stavanger?

Moiz Audio?
AudioNorge?
HiFiKlubben?
TAA Import?
Soundgarden?
Resonans Web?
Andre...
Maxwell kanskje?
Skjønte ikke helt hvilken ramme du tenkte deg rundt dette Loevhagen. Trodde du mente litt mindre rammer, et treff for å få hørt litt forskjellige alternativer da jeg foreslo å ta det hjemme hos meg. Kommer gjerne på en mer seriøs greie også for all del, men vi kan jo starte med noe litt mindre ambisiøst og ta det derfra?
 

Petter-S

Medlem
Ble medlem
10.07.2007
Innlegg
11
Antall liker
0
Kunne godt tenkt meg et treff ja :) Har ikke så mye å bidra med da...

Denon AH-D7000
AKG Q701
AKG K450 + Q460
Schiit Bifrost
Heed Canamp


Holder forøvrig til i Sola.
 
Topp Bunn