HC's lille reise inn i musikkens store univers...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    TrompeteN

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    27.07.2013
    Innlegg
    2.241
    Antall liker
    4.368
    Torget vurderinger
    0
    Joa, takk for omtanken folkens. Merker meg navn, så øl kan spanderes ved anledning. Og kort sagt, mye bra folk her inne. Synd at det er litt geografisk avstand, men det er mulig å gjøre noe med.. :)

    Oppdatering, hjem til sofa og litt smerter. 25 stålnagler, diverse fjernede remedier inni kroppen gjør at jeg har gleden av innta trekant- medisiner i en mnd. Da kan en skylde på det om jeg skulle si noe galt her inne.. :cool:.. Men mye fine farger...

    Så er spørsmålet.. Er det noe mer jeg burde kjøpe meg... En grei pu, MM, er en tanke.. Passe tung, kan jo ikke løfte mer enn 2kg i én mnd.. Tror egentlig livet blir temmelig bra utover jeg.. :)

    Sykehusmat er fortsatt oppskrytt... Dette er såkalt "ønskekost"..

    Vis vedlegget 804875


    Og siden jeg kan risikere "boom-blaster" fra en veterinær, katte-eier og kunstvenn.. :cool:

    Vis vedlegget 804876
    Ha ha, godt å se at humoren fortsatt er gode gamle😄 Selv med trekanter. Lover godt.
    God bedring herfra
     

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.020
    Antall liker
    4.365
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Riktig god bedring HCS! En kortreist hilsen fra "over there":). Skal under kniven selv neste uke for å skifte et " endeledd". Bare smårusk i forhold heldigvis.
     
    • Love
    Reaksjoner: HCS

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Fin og lovende oppdatering å lese 🤩 fortsatt god bedring 👌🎶
     
    • Love
    Reaksjoner: HCS

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Riktig god bedring HCS! En kortreist hilsen fra "over there":). Skal under kniven selv neste uke for å skifte et " endeledd". Bare smårusk i forhold heldigvis.
    Krysser fingrene for deg, de er flinke. Selv likte jeg minst følelse av å bli lagt i narkose. Følelse av å våkne opp etterpå og være ferdig var uansett befriende. Lykke til :)
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.424
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Sørlandet
    Krysser fingrene for deg, de er flinke. Selv likte jeg minst følelse av å bli lagt i narkose. Følelse av å våkne opp etterpå og være ferdig var uansett befriende. Lykke til :)
    Godt å ha deg tilbake bak tastaturet igjen. 24 mars ble jeg selv lagt i narkose som varte i noe over 3 timer og jeg er helt enig med deg at det var en guffen følelse. Å overgi seg så til de grader.... og drømmene etterpå når Fentanylen går ut. 8 uker uten å løfte mer enn en kopp kaffe.

    God bedring til deg!

    Morfin, Kodein og 1G paracet - 4 ganger daglig
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.424
    Antall liker
    12.959
    Godt å se at det er liv i deg HCS, selv med 25 stålnagler innabords og ting som er fjernet.
    Så tror jeg du skal la fruen stelle med deg så mye hun vil.

    God bedring/rekonvalesens ønskes fra indre Enfold.
     

    Gunzi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.08.2003
    Innlegg
    1.027
    Antall liker
    889
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    5
    Tenker du står han av HC! Trønderen i deg ser ut til å være i operativ og aktiv modus!
     
    • Haha
    Reaksjoner: HCS

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.948
    Antall liker
    27.934
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Godt å se at det er liv i deg HCS, selv med 25 stålnagler innabords og ting som er fjernet.
    Så tror jeg du skal la fruen stelle med deg så mye hun vil.

    God bedring/rekonvalesens ønskes fra indre Enfold.
    Dette var så "to the point", at jeg lar Power'ns ord bli mine! Skal bli godt å få deg på bena igjen kompis!
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.425
    Antall liker
    17.122
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Føyer på i rekken her med god bedring.
     
    • Love
    Reaksjoner: HCS

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.991
    Antall liker
    20.055
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Du får god bedring herfra også.... og all mulig 🥰 🥰.
    Virker som om, at det er flere "gamlinger" som går samme veien, så kanskje dette kunne bli en felles tråd
    for flere, udsatt for sykehusvesenet??
    Da vil jeg si: God bedring til alle 😂😂
     
    • Haha
    Reaksjoner: HCS

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.256
    Antall liker
    9.044
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Satt å så på et småbruk i "området" de siste dagene.. men det forsvant før jeg fikk sukk for meg :p

    Må vel finne noe annet så man kan komme ned å passe på de syke :p
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Skrivekløe blir litt mindre om dagen. Det er sikkert like greit :). Rega Planet dukket opp. Jeg synes det er en av de kuleste cd spillerne. Så bortsett fra endel støv, så er den mint
    20220331_105905_1648723652046.jpg



    Jeg skal bare bruke den litt for gøy. Det verste er jo at den låter helt fint. Hvorfor en skal koste på seg digital rigger til tresifret beløp. Jeg har ihvertfall aldri hørt noe som rettferdiggjør slike priser. Kjøp av nye produkter med det aller nyeste av hype, gullstøv og reviews er bortkastet, I min bok. Fint at noen tar seg råd, så ting Jan plukkes opp for halv pris etter et år.. :).. Min dac koster ca 100k ny, galskap.

    Nok pris, en bruker jo penger der en tror de har mest effekt, og der det gir mest eieglede..

    Dette ga meg eieglede ihvertfall..

    20220331_120631_1648723694769.jpg


    20220331_120642_1648723728339.jpg


    Godt en vektlegger ulike ting.. Og legger merke til ulike aspekter av hobbyen.. :cool:

    FB_IMG_1644356475594.jpg
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.833
    Antall liker
    16.032
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Å sette pris på gammelt ræl er vel ett sikkert tegn på at man begynner å dra på åra.
    Akkurat nå sitter jeg å hører på en CD fra tidlig nittitall på min like gamle Sony spiller. Som også fungerer helt fint :)
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.907
    Antall liker
    4.416
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    eller at man innser at ikke alt gress er grønnere på den moderne siden av teknologien bestandig 😇når man ser 80 år gamle rør måler like bra som top spec-ede nye olign så tenker jeg fort mitt på mye innefor denne hobbyen,selv er jeg åpen for at teknologien kan gå begge veier, men må inrømme at selv om jeg ikke er rekt å bli gammal`` så verdsetter jeg mer og mer gammalt`` ræl`` glad for utvalget og mangfoldet
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hmm, en bredspektret dag. Fra morgen med fjerning av agrafer i ens lille kropp. Fysj, jæ oppskrytt det hele.. :oops: :)

    FB_IMG_1649258283914.jpg


    Til kveldens gjøremål med gutta boys. Det var adskillig mer lystbetont. Vurderer å skrive en kabel omtale ferdig. Selv om jeg er litt usikker på hva jeg lander på. Kabler er noen rare greier. En må ha det, men betydningen de har tilskrives temmelig ulik tyngde. Tror jeg forblir en lettvekter.. :)

    20220406_195834_1649278052800.jpg
    20220406_200443_1649278138130.jpg
    20220406_200517_1649278197290.jpg
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Da er det påske. Tror jeg skal bestemme meg for å glede meg, selv om jeg kjeder meg noe jæ om dagen. Sikkert derfor jeg bidra littr ukritisk her inne.. Men gidder liksom ikke tomgang og snakk om været heller.. :)

    FB_IMG_1649693483246.jpg



    At jeg lar meg engasjere over nisser, som tror de kan og vet alt med din DSP, dipol og seøvbygde ræl, får jeg ta på min kappe. På onsdag dukker det opp besøk fra Råde, det gleder jeg meg til. Ikke mye preik fra den kanten :)


    Vil uansett ønske hver og enfin påske med alt som gir DEG det innehold som du vil ha i påsken. Mulighet til påskelam, fint vær og musikk er slett ikke ille..

    FB_IMG_1649693524680.jpg
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn