HC's lille reise inn i musikkens store univers...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    OMF

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    15.845
    Antall liker
    8.830
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Er det unikt for paneler tror du? Mine apekister har 6db filter, men pinpointingen er sylskarp.
    Nei, de er det sikkert ikke. Men tror nok problemet blir en del større med Magnepan - rett og slett pga størrelse på panelen og at de er dipoler. Det som jeg tror skjer er at man får en del skikkelige artefakter med spredning og refleksjoner som gjør at enkelte frekvenser høres ut som de kommer fra et sted og andre frekvenser fra et annet sted - og det gir et litt diffust/svevende lydbildet.

    Lenge siden jeg har vært ute og lyttet til andre ting, men aktiv deling, korreksjon med Audiolense og en rom som er akustisk behandlet gir veldig god pinpointing her også - det som Magnepan tilførte som jeg savnet var en mer laidback presentasjon og luft mellom utøverne.
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.340
    Antall liker
    5.815
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Det skjer litt endringer hos mjøsa's vokter ser jeg, både i hulen og i bilparken.
    Spennende tider forstår jeg og du har brutalt fjernet deg fra lettdrevet og gått over til å ha kraftverk i racket og dører plassert ute på gulvet.
    Blir spennende og følge utviklingen og se hva du lander på denne gangen.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    OMF

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    15.845
    Antall liker
    8.830
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Dette med aktiv drift må nok testes ut etterhvert. Takk for tips og råd. Tenkte jeg skulle ta en tur til Syncrolux etterhvert. Du har vel et temmelig grovt bass-system som backer opp og @OMF ?
    Ja, har DBA i bunnen som spiller opp til 100/120Hz.

    Nå er det nesten en mannslader siden jeg var hos Syncro, men jeg ser jo av bildene at han fortsatt lytter veldig i nærfelt. Det er ikke helt min greie, men jeg vil tro du får en veldig god demonstrasjon på hva du kan oppnå mtp oppløsning og mer definert lydbilde/pinpointing hos han.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.408
    Antall liker
    17.105
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Er det unikt for paneler tror du?
    Tvilsomt. Har sjelden hørt mer definert og pinpointet lydbilde enn med ML hos Scrooge. Nå skal det tillegges at det i det lytterommet var gjort noen konkrete akustiske tiltak.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.858
    Antall liker
    13.686
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Må være snill med RoDa.. Når en har så lite tillit til eget merke at det må stå "jeg ruller" i grillen så skjønner en usikkerheten.
    Velkommen i klubben 😁
    Liker den forrige varianten med dieselhybrid. 👍
    Lar du den suge på en stikkontakt så snart muligheten byr seg, så kan du kjøre meget rimelig.
    Hjemmelader sterkt anbefalt, og veeeldig deilig med ratt- og setevarme i tillegg til dieselvarmer 😎😊
     
    • Love
    Reaksjoner: HCS

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Det skjer litt endringer hos mjøsa's vokter ser jeg, både i hulen og i bilparken.
    Spennende tider forstår jeg og du har brutalt fjernet deg fra lettdrevet og gått over til å ha kraftverk i racket og dører plassert ute på gulvet.
    Blir spennende og følge utviklingen og se hva du lander på denne gangen.
    Når buken er såvidt stor går det bra med en buklandig, skal sies. Det blir kompromiss uansett, og det er ting som fjølene gjør bra. Og ting de ikke takler. En får prøve å se, foreløpig skal de få tid. Så får tiden vise om det funker 🙂

    FB_IMG_1612996865289.jpg
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Velkommen i klubben 😁
    Liker den forrige varianten med dieselhybrid. 👍
    Lar du den suge på en stikkontakt så snart muligheten byr seg, så kan du kjøre meget rimelig.
    Hjemmelader sterkt anbefalt, og veeeldig deilig med ratt- og setevarme i tillegg til dieselvarmer 😎😊
    Er tilogmed varme i baksetene, fint når en skal grille svigermor til fornuft... :rolleyes: Med litt justeringer kan det bli en kapabel doning. Min venn @Rintintin driver med dette så jeg kan få en "hfs-pris" av han. Anbefales. Kommer til uka, gleder meg.

    received_229894035455991.jpeg



    Dobbel grunn til glede når @tkr har meldt sin ankomst i slutten av mnd. Det også blir særs trivelig 🙂
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Møkka-dag i går. Strømregning på over 7500 og så gikk toppen på Saab, så den hiver jeg.. :mad:. Tror jeg skal legge om sikringsskapet til en kurs og fyre med diesel og tungolje..

    FB_IMG_1613017988264.jpg


    En blir ikke "mildere" stemt av minus 25 på gitte steder i nærområdet og kjøring av el-bil. Gi meg global oppvarming så det blir ørken, mer enn dette kuldehelvete som er nå om dagen..

    FB_IMG_1613084603248.jpg


    Godt å få det ut. Fikk tak i noen bits and pieces til amp prosjektet dire fra produsent. Det må kalles grei service..

    En ting jeg blir mer og mer klar over er hvordan dette forumet har endret seg. At enkelte tar mer plass enn før det lever jeg godt med. De er vel inni i sin maniske fase før depresjon tar de igjen? Ikke vet jeg, bare observerer. Langt viktigere er tilnærmingen vi begynner å bli tilvennt her inne. Opplevelser og følelser for hobbyen, samt deres beskrivelser, er under stadig press. Press med at alt skal belegges med teori og vitenskap. Vi har plass til begge deler, tror jeg..

    FB_IMG_1613064413796.jpg
     

    HeyHo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.10.2016
    Innlegg
    1.544
    Antall liker
    3.054
    Torget vurderinger
    2
    Såpass ja, eg som syns 3000 var drøyt. :confused:
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.340
    Antall liker
    5.815
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Var en høy strømregning ja, håper dette ikke er kun for 1 mnd. og uten nettleie:eek:
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    HCS, du får gå over til klasse D så senker du fyringsutgiftene med noen prosent. ;) Men det var en høy sum gitt, spent på hva våres kommer på. Sende deg en mld.
     
    • Haha
    Reaksjoner: HCS

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.933
    Antall liker
    17.206
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    7500 kr, det er seff ikke for 1 mnd? Pr kvartal er da ikke så ille. Man bor jo stort og billig ruralt, så noen ulemper får man bite i seg 🤭
     

    MakkinTosken

    En kjekkas
    Ble medlem
    21.02.2020
    Innlegg
    13.579
    Antall liker
    34.254
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Er det noen som får kvartalregninger fortsatt? Jeg fikk også et tilsvarende beløp, det var for en mnd. Koster å fyre 300kvm+garasje fra 70 tallet med strøm.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Rubyred

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Innlegg
    950
    Antall liker
    1.464
    Sted
    Fredrikstad
    Sure penger å betale, men regner med at det også inkluderer lading av fruens BMW i3. Fikk selv strømregning, som var 2.5 ganger normalen.

    /Ruby:)
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.059
    Antall liker
    7.904
    Torget vurderinger
    12
    Alt strømforbruk skal vel avregnes og faktureres månedsvis. Jeg mener dette er regulert. Utfordringen er at strømprisene er høyest når forbruket er høyest så man får ikke den prisutjevningen over året man før hadde. Har selv pers på drøyt 7000 på en mnd. Det er prisen for kaldt strøk, gammelt hus og høy komfort. Sure penger er det hvertfall ikke, det er et produkt jeg selv har valgt å kjøpe mye av for å ivareta verdier og ha god komfort.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Joda, det er en mnd. Og Trondmeg har såklart rett, dette er et valg en gjør selv. Men ble litt forbistret med blåst topp på bil og så dette. Var forøvrig en ny opplevelse, med olje i sylindre gikk turtallet opp og ned for så å stoppe. Fikk iallefall litt verdi for NAF medlemskap der og da. Ny dag, nye muligheter og plater som venter på posten 🙂
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.059
    Antall liker
    7.904
    Torget vurderinger
    12
    Det er aldri noe gøy med fakturaer uansett. Merker det litt med klarna også. Lett å kjøpe, litt mer sukking ved betaling 😉. Vi har vårt å stri med i norge også...,
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.986
    Antall liker
    20.049
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Forstår ingenting her.
    I har elver, kraftverk, strømmen hos jer koster nermest nada at producere, og så får i disse regninger??
    Holder på at flytte snart, men bor pt. i 6 roms leilighet i 2 etager (øverste = koldest). Har leiet ut 2 værelser, så vi bor 3 personer.
    Min månedlige strømregning ligger på 800-950 pr. måned for hele leiligheten.
    En eller anden i Norge ta´r sig tilsyneladende veldig godt betalt :)
     
    Sist redigert:
    • Haha
    Reaksjoner: HCS

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.340
    Antall liker
    5.815
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Forstår ingenting her.
    I har elver, kraftverk, strømmen hos jer koster nermest nada at producere, og så får i disse regninger??
    Holder på at flytte snart, men bor pt. i 6 roms leilighet i 2 etager. Har leiet ut 2 værelser, så vi bor 3 personer.
    Min månedlige strømregning ligger på 800-950 pr. måned for hele leiligheten.
    En eller anden i Norge ta´r sig tilsyneladende veldig godt betalt :)

    De vet å ta seg betalt her i Norge, men vi skal ikke klage for det er et bra land og leve i.
    Og strømpris har sist mnd. ligget på 5 gagne av normalt og det er vert unormalt kaldt.
    HCS har heller ikke en bolig som kan sammenlignes med en leilighet ;)
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.340
    Antall liker
    5.815
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Joda, det er en mnd. Og Trondmeg har såklart rett, dette er et valg en gjør selv. Men ble litt forbistret med blåst topp på bil og så dette. Var forøvrig en ny opplevelse, med olje i sylindre gikk turtallet opp og ned for så å stoppe. Fikk iallefall litt verdi for NAF medlemskap der og da. Ny dag, nye muligheter og plater som venter på posten 🙂
    Det var ergerlig å høre at Saab'en takket for seg, men kjenner jeg deg rister du dette for at deg å fokuserer på noe annet.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Forstår ingenting her.
    I har elver, kraftverk, strømmen hos jer koster nermest nada at producere, og så får i disse regninger??
    Holder på at flytte snart, men bor pt. i 6 roms leilighet i 2 etager (øverste = koldest). Har leiet ut 2 værelser, så vi bor 3 personer.
    Min månedlige strømregning ligger på 800-950 pr. måned for hele leiligheten.
    En eller anden i Norge ta´r sig tilsyneladende veldig godt betalt :)
    Det kommer av strømhaiene aka blådressene aka bønneplukkerene, de som ikke yter en dritt, tjener Große Geld og ikke yter en dritt tilbake og er siste leddet mot forbruker, lener seg på strømprisene i de land vi lånebytter høypriset strøm med i tider som dette og som med brødbutikkene - som ikke skrur opp prisene tho.... strøm er noe man må ha. Graden av tilbud og etterspørsel gjør også noe med priser. Som alltid gjelder det for alle slags haier å kjøpe billig og selge dyrt.

    Ingen nye boenheter (leiligheter) meg bekjent bygges med mulighet for å fyre med ved etc, kun gass for de som vil betale ekstra for det. Det gjør at nye boliger i hovedsak benytter strøm for oppvarming og dette spiller forbrukerene rett i hendene på strømhaiene.
     
    Sist redigert:

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.408
    Antall liker
    17.105
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ^ En sannhet med noen modifikasjoner det der ;) .
    Etter at Nord Pool (kraftbørsen) ble etablert - og Norge ble en del av det, ble strømprisene generelt høyere i Norge. Årsaken er at vi selv mistet råderetten og muligheten til både regulering og prissetting. Prisene settes i dag av Nord Pool (prisene varierer i forhold til etterspørsel/tilbud) og din strømleverandør har et påslag på den prisen de betaler for å levere strøm til deg. Du står fritt til selv å velge leverandør.
    Men - det er jo omtrent kun 1/3 av regningen. Nettleie og mva er det netteier (Statskraft) og Staten som regulerer.

    Mange nye boligkomplekser som bygges i dag baserer seg på fjernvarme.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.408
    Antall liker
    17.105
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ^ Hvilket i realiteten er de norske besluttende myndigheter.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.858
    Antall liker
    13.686
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    En ting jeg blir mer og mer klar over er hvordan dette forumet har endret seg. At enkelte tar mer plass enn før det lever jeg godt med. De er vel inni i sin maniske fase før depresjon tar de igjen? Ikke vet jeg, bare observerer. Langt viktigere er tilnærmingen vi begynner å bli tilvennt her inne. Opplevelser og følelser for hobbyen, samt deres beskrivelser, er under stadig press. Press med at alt skal belegges med teori og vitenskap. Vi har plass til begge deler, tror jeg..
    Jeg opplever det litt annerledes for tiden. Sikkert farget av hvilke tråder jeg går inn på.

    Stort sett abonnerte tråder her og ikke alltid jeg rekker å se på noe annet. :)
    Jeg synes balansen og tilnærmingen fra flere ståsted er berikende, og sunn diskusjon. Så lenge det ikke blir et krav om bevis og den hele og fulle sannhet.
    Hvem sitter på fasiten....?
    Men i et par av trådene hvor det er mest subjektivt og type "bytt og fortell om opplevelsen" legges fram som om det er sannheten,
    og spørsmålstilling besvares med harme, så flytter jeg fingrene vekk fra tastaturet og scroller videre.
    Bruker heller det norske enig om å være uenig i det stille og forlater uten å undre meg i tråden.

    Selv ruller jeg rør og forteller, men det er fordi jeg synes det er moro og med undertonen at dette i beste fall kan være inspirasjon for andre.
    Variasjoner som min egen bias, forventninger, dagsform og omgivelser gjør at jeg aldri er sikker på hva som egentlig er lyden fra dingsen.
    Eller om den i det hele tatt låter annerledes.


    Trist å høre om både strøm og SAAB.
    Det som ikke tar livet av oss osv.

    mvh
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Jeg opplever det litt annerledes for tiden. Sikkert farget av hvilke tråder jeg går inn på.

    Stort sett abonnerte tråder her og ikke alltid jeg rekker å se på noe annet. :)
    Jeg synes balansen og tilnærmingen fra flere ståsted er berikende, og sunn diskusjon. Så lenge det ikke blir et krav om bevis og den hele og fulle sannhet.
    Hvem sitter på fasiten....?
    Men i et par av trådene hvor det er mest subjektivt og type "bytt og fortell om opplevelsen" legges fram som om det er sannheten,
    og spørsmålstilling besvares med harme, så flytter jeg fingrene vekk fra tastaturet og scroller videre.
    Bruker heller det norske enig om å være uenig i det stille og forlater uten å undre meg i tråden.

    Selv ruller jeg rør og forteller, men det er fordi jeg synes det er moro og med undertonen at dette i beste fall kan være inspirasjon for andre.
    Variasjoner som min egen bias, forventninger, dagsform og omgivelser gjør at jeg aldri er sikker på hva som egentlig er lyden fra dingsen.
    Eller om den i det hele tatt låter annerledes.


    Trist å høre om både strøm og SAAB.
    Det som ikke tar livet av oss osv.

    mvh
    Tror jeg leser for mye her inne, samt at det sikkert er "slitasje" etter å ha hengt her siden tidlig 2000 tallet, da først med annet nick. Det blir mye det samme vi lirer av oss her inne. Det være seg hund og hest, musikk og tulipan, pikestemmer og bil, reise og natur. En helt tilfeldig liste dette, så det er sagt, og ikke rettet imot noen. Sannheten er uansett at vi hver og en har ansvar for vår egen glede, også her inne. Det er ingen pålagt å underholde noen, selvom noen febrilsk prøver. Og jeg skal slutte å disse bloggere, disse "hjemme - hos" trådene er jo nettopp det. Hvor vi bretter ut interiør, fritidsutstyr, musikk og hifi. Fordømt trivelig er det og, så mye bra folk her inne.

    Har selv fått et par rør aller nådigst ifra Holmlien og biskop @rama . Det takker en for, og gleder meg til å teste ut i pre. Philips PCC 88,har virkelig trua.

    20210213_124906_1613217088867.jpg


    Volvo kom og igår, rett og slett en jæ bra bil. Bedre enn feks MB 350e som vi og testet, livet er fylt av overraskende vendinger. Noen plater fra @ptb gjorde dagen komplett.

    20210213_125217_1613217197186.jpg


    Når en så kan leke litt med onkel-kidsa, såpebobler, så er det fantastisk det hele.. 🙂

    Boble.jpg
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.783
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    volvo, skillevegger og monstertransistor.
    jeg skulle satset noen kroner da norsk tipping tok imot spill på dette for et år siden, da kunne jeg pensjonert meg nå!
     

    MakkinTosken

    En kjekkas
    Ble medlem
    21.02.2020
    Innlegg
    13.579
    Antall liker
    34.254
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Og jeg skal slutte å disse bloggere, disse "hjemme - hos" trådene er jo nettopp det. Hvor vi bretter ut interiør, fritidsutstyr, musikk og hifi. Fordømt trivelig er det og, så mye bra folk her inne.
    Hmmm....
     
    • Love
    Reaksjoner: HCS

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    FB_IMG_1613090912915.jpg


    Middag unnagjort, bilde ble ikke helt optimalt men.. :oops: 🙂. Tenkte å koble på subbene for å se om jeg kunne få litt liv i lett sedate Magnepan. Det er en lyn-hurting bass i de, men den er høflig.

    FB_IMG_1613000364621.jpg


    En rør-pc, med mindre regnekraft enn en liten moderne kalkulator, for å vise utvikling... For egen del og, nå er det nesten utrolige 2000 watt i aksjon når alt er påskudd. Temmelig annerledes enn 2x8 300B watt som ga meg mye glede for noen år siden. Bedre? Annerledes, def ja.

    20210213_163502_1613232933204.jpg


    Fikk tips av @motoren om dette albumet. Tråden hans er fin for å finne lyttbar musikk. Så vrir en opp volumet og lar det stå til. Ikke helt min musikk, kristen soul-rap er sjelden det, men det swinger. Ikke smekk, men skyv.. Choice your poison, enkelt og greit.. Og ja, Magnepan kan rocke fant jeg etterhvert ut.. Mer om det en annen gang..
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.138
    Antall liker
    5.132
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Møkka-dag i går. Strømregning på over 7500 og så gikk toppen på Saab, så den hiver jeg.. :mad:. Tror jeg skal legge om sikringsskapet til en kurs og fyre med diesel og tungolje..

    Vis vedlegget 696705

    En blir ikke "mildere" stemt av minus 25 på gitte steder i nærområdet og kjøring av el-bil. Gi meg global oppvarming så det blir ørken, mer enn dette kuldehelvete som er nå om dagen..

    Vis vedlegget 696706

    Godt å få det ut. Fikk tak i noen bits and pieces til amp prosjektet dire fra produsent. Det må kalles grei service..

    En ting jeg blir mer og mer klar over er hvordan dette forumet har endret seg. At enkelte tar mer plass enn før det lever jeg godt med. De er vel inni i sin maniske fase før depresjon tar de igjen? Ikke vet jeg, bare observerer. Langt viktigere er tilnærmingen vi begynner å bli tilvennt her inne. Opplevelser og følelser for hobbyen, samt deres beskrivelser, er under stadig press. Press med at alt skal belegges med teori og vitenskap. Vi har plass til begge deler, tror jeg..

    Vis vedlegget 696707
    Felles skjebne er felles trøst sies det. Tror jeg må ta noen grep med oppvarmingen i nytt hus. Synes ikke jeg har det varmt inne, om ikke annet ble jeg ihvertfall svett av regningen.
    image.jpg
     

    sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.618
    Antall liker
    4.247
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Hmm...

    I min enkle "jakthytte" kom regningen på beskjedne 2900kr..
    Tror dere må justere ned kravene (og varmen) gutter! :)
    Dere skulle prøve å leve på lærerlønn noen måneder.. ;)

    M
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    62.992
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Transistor i garasjen på denne tiden. Ikke rart det blir kilent å betale strømregningen 😄
     
    • Haha
    Reaksjoner: HCS
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn