HC's lille reise inn i musikkens store univers...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Retep

Jobber hos Mala Audio
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    12.575
    Sted
    Mogreina
    Torget vurderinger
    23
    Skal se ferdig Irregulars på Nettflix førsr.

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    10.146
    Takk for tips. Regner med at "The Sandman" på Netflix er sjekket ut? Andor har foreløpig stått mest til forventningene.. :)..En pussighet med disse nye seriene er der hvor de såkalte negroide stiller på likt samfunnsmessig nivå som sine hvite karakterer. Slik var det ikke så ofte i det gamle Europa, ogiallefall ikke iUSA. DEr var de tjenere, kanskje verre og. Men finner denne forfalskningen lett annoying hva er vitsen liksom... :mad::)
    Sandmannen er sjekket ut, og funnet verdig å bruke tid på.
    Litt smågale tildragelser og morbid humor her og der.
    Men det liker vi jo :cool:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    43.684
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Sandmannen er sjekket ut, og funnet verdig å bruke tid på.
    Litt smågale tildragelser og morbid humor her og der.
    Men det liker vi jo :cool:
    Jøje meg, hva er det med dere eldre fantasy-gutta 😳 Så de to første episodene og det buklandet kraftig. Jeg har selvfølgelig rett i at dette er ræl, og dere tar kraftig feil! 😊

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    29.002
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Jøje meg, hva er det med dere eldre fantasy-gutta 😳 Så de to første episodene og det buklandet kraftig. Jeg har selvfølgelig rett i at dette er ræl, og dere tar kraftig feil! 😊
    Ikke gi opp, det er håp... 😁.. Filmen under kan nå leies. Det er den mest merkelige, små-geniale, sprøeste greia jeg har sett på film.. Og en må følge med.. En perle faktisk :).. Men den krever litt av sitt publikum, også tålmodighet.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    29.002
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Da nærmer det seg Horten. Der vi skal menge oss i hopetall, drekke og slåss. Ihvertfall menge oss.. Mennesker er sosiale vesen, de fleste, så det blir hyggelig å møtes :)

Gressogku.jpg

Høsten nærmer seg og. Snart er det gått et år siden en fikk visshet på det ubehagelige. Jeg tror uansett en skal være takknemlig, takknemlig for livet og de menneskene som velger å delta i det på en positiv måte.

Bildet er fra lokale trakter med Ulven på slep. Han begynner å bli gammel og giktisk, som sin eier, så snart blir han vel til lim.. Men før det skal vi kose oss, dele vennskap og kanskje "besudle" naturen litt.. 😊

FB_IMG_1662805792684.jpg

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    29.002
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    20220925_171220_1664121604644.jpg

Huttetu, endelig hjemme etter årets messe, dette synet var varmende etter eksponering av ping og pong, vanskelige rom og ting en aldri vil ha i et møblert hjem.. :rolleyes: :)

Neida, det var svært så hyggelig. Nå skal jeg ikke tagge de menneskene jeg møtte igjen. Tre stk vil jeg nevne alikevel. @Grumpy ,snilleste fyren i gamet, som ga meg ei vinylplate bare fordi jeg satt der og så mindre smart ut.. Det faller veldig naturlig.. :cool:. Så vil jeg takke gutta krutt @Vermin og @rama. Veldig hyggelig å få fjes på flere her inne, spise indisk og prate om de samme tingene som vi skravlet om for ti år siden. Det skal sies, evnen til å le av oss selv har økt. Ihvertfall for de fleste.

Lyden var varierende, og umulig å sette en fasit på. Enkelte ting likte jeg bedre, noe mindre. Men veldig lite var helt håpløst. Hvis så skjedde var det oftest grunnet musikk som gikk på repeat i to døgn hos enkelte aktører. Hva er det med "svett-kamel-taffel" ala flinkis.. Spill det folk vil ha, evt etterspør når det er streaming mulighet.

20220924_140424_1664121666093.jpg

For min del, mest gøy, og ga meg litt "må-ha". Sex Pistols på dette var bare grisegøy. Danley. Artig å se karer, under pisken hjemme, stikke hue inn og så løpe ut igjen.. :)

De kabel-løfterne til PM Audio var noe for seg selv. Rommet med mest tweaks? Krix høyttalere funka det. Men tanken på promille, løfterne og vinyl fikk noen meg til å tenke noen bilder..

20220925_114305_1664121845252.jpg

Skal ikke si så mye mer om lyd,men totem var imponerende. Svært så ivrig kvinne som ville fortelle oss om merket og..:D

Ja, ja nok tull herfra. Imorgen starte innbrenning av ny amp. Messe blir det og til neste år. Takk til alle trivelige folk som jeg hadde gleden av å møte :)

FB_IMG_1664132281140.jpg

Atlerovik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Antall liker
    8.908
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    12
    Veldig trivelig å se deg, @HCS, selv om vi hang litt hver for oss. Vi får ta det igjen på neste tur… ;)

• Love
    Reaksjoner: HCS

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    29.002
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Dagen derpå etter messe, og det føles godt. Godt med ro, fravær av folk, regn innimellom og litt musikk. Så kan en saktens filosofere over om hobbyen er i progresjon, stagnasjon, depresjon eller muntrasjon.. Dette med vektavpassede remedier under komponenter, vibrapods holfi puter +++ feks, føler jeg meg helt avslappet til. Tilogmed ta cd drev betyr mindre etterhvert. Forrige Sony gikk i retur, møkkete og hårete, rett og slett. Så inn med Sony XA7. Mekanisk I en helt annen liga enn det meste som produseres i dag, uansett pris og evt lyd..

20220917_133919_1663418501459.jpg

Er så populært å vise frem små dyr fra heimen så her "mine" for i dag.. Hmm, hvor gjorde jeg av ammo til rifla, godt kjøtt på disse.. :cool:

20220916_165411_1663340443581.jpg

Vurderte Polen ett lite sekund, men ble skeptisk. Haifai med et fåtall en kjenner er temmelig uinteressant. Det er folka som en bruker tid med på disse messene som gjør det verdt det, ikke motsatt. I tillegg er jeg litt lat og usosial skal sant sies..

FB_IMG_1663971616060.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn