Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.575
    Antall liker
    27.680
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Under middagshvilen spiller man lett, klassisk musikk. Roger Waters kan overta når man er våken igjen.

    Og nei, 1812-ouvertyren gjelder ikke som lett, klassisk musikk.

    mvh
    Har (bokstavelig talt) gått på en smell med 1812-overtyren også, men heldigvis ikke midt i en middagshvil ;)

    Håper det går fremover med deg og at du snart er like våryr og leken som dine tidligere pasienter på denne tiden av året :)
    Takk for omtanken! :)

    Jada, i dag har jeg satt poteter og gjort ferdig siste del av den nye hagemuren. Våryr er kanskje ikke rett beskrivelse, men det går på frem.

    Si fra når du kan ta imot lyttebesøk på den nye forsterkeren.
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    998
    Antall liker
    1.038
    Sted
    Porsgrunn
    Under middagshvilen spiller man lett, klassisk musikk. Roger Waters kan overta når man er våken igjen.

    Og nei, 1812-ouvertyren gjelder ikke som lett, klassisk musikk.

    mvh
    Har (bokstavelig talt) gått på en smell med 1812-overtyren også, men heldigvis ikke midt i en middagshvil ;)

    Håper det går fremover med deg og at du snart er like våryr og leken som dine tidligere pasienter på denne tiden av året :)
    Takk for omtanken! :)

    Jada, i dag har jeg satt poteter og gjort ferdig siste del av den nye hagemuren. Våryr er kanskje ikke rett beskrivelse, men det går på frem.

    Si fra når du kan ta imot lyttebesøk på den nye forsterkeren.
    En tidligere kollega fortalte at ved avspilling av 1812 overtyren, den fra Telarc, så åpnet stuedøra seg av lydtrykket.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Helvetes, Roger Waters :mad: Mannen kan jo faen ikke lage en plate uten at han skal ha med minst ett tordenskrall. Totalt ødeleggende for middagshvilen :mad::)
    Er det ikke bare å sette på det siste albumet til Tool, så slumrer du raskt inn av ren kjedsomhet :rolleyes:
    Ikke forsøk deg! :) Til og med jeg har sansen for den siste platen til Tool (om enn ikke hver dag). Jeg har et par plater av dette dansebandet i min lille samling, og har registrert at den siste etter hvert kommer på vinyl. Hvorvidt jeg kjøper den avhenger av hvordan det går med aksjeporteføljen min - Tool er en grådig gjeng :mad: Hvilket jeg også sikkert hadde vært om jeg var i samme situasjon ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Under middagshvilen spiller man lett, klassisk musikk. Roger Waters kan overta når man er våken igjen.

    Og nei, 1812-ouvertyren gjelder ikke som lett, klassisk musikk.

    mvh
    Har (bokstavelig talt) gått på en smell med 1812-overtyren også, men heldigvis ikke midt i en middagshvil ;)

    Håper det går fremover med deg og at du snart er like våryr og leken som dine tidligere pasienter på denne tiden av året :)
    Takk for omtanken! :)

    Jada, i dag har jeg satt poteter og gjort ferdig siste del av den nye hagemuren. Våryr er kanskje ikke rett beskrivelse, men det går på frem.

    Si fra når du kan ta imot lyttebesøk på den nye forsterkeren.
    Bare å komme over broen når du trenger mer hagearbeid. Ta gjerne med en geit. Jeg betaler i vinyl ;)

    For min del er det nå ingenting med denne Kårånaen som skulle ekskludere et slikt besøk. Vi ser hva vi får til i neste uke. Hyggelig om du da tar med "naboen" din :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: MFA

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    998
    Antall liker
    1.038
    Sted
    Porsgrunn
    En tidligere kollega fortalte at ved avspilling av 1812 overtyren, den fra Telarc, så åpnet stuedøra seg av lydtrykket.
    Dét har jeg ennå til gode å oppleve! Men på den annen side har jeg heller ikke stuedør...

    Vis vedlegget 583502
    En annen gang så sovna han i fylla mens scenen fra Apollo 13 når raketten starter stod på repeat. Da bodde tanta hans i andre etasje og hun kom ned fly forbanna og lurte på om han hadde tenkt å rive ned huset :rolleyes:
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.422
    Antall liker
    12.983
    En tidligere kollega fortalte at ved avspilling av 1812 overtyren, den fra Telarc, så åpnet stuedøra seg av lydtrykket.
    Dét har jeg ennå til gode å oppleve! Men på den annen side har jeg heller ikke stuedør...

    Vis vedlegget 583502
    En annen gang så sovna han i fylla mens scenen fra Apollo 13 når raketten starter stod på repeat. Da bodde tanta hans i andre etasje og hun kom ned fly forbanna og lurte på om han hadde tenkt å rive ned huset :rolleyes:
    Det der høres ut som en sterk kandidat til Årets Fyllik :cool:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    En tidligere kollega fortalte at ved avspilling av 1812 overtyren, den fra Telarc, så åpnet stuedøra seg av lydtrykket.
    Dét har jeg ennå til gode å oppleve! Men på den annen side har jeg heller ikke stuedør...

    Vis vedlegget 583502
    En annen gang så sovna han i fylla mens scenen fra Apollo 13 når raketten starter stod på repeat. Da bodde tanta hans i andre etasje og hun kom ned fly forbanna og lurte på om han hadde tenkt å rive ned huset :rolleyes:
    Jeg trodde det bare var lekre anlegg med ekstreme hifi kvaliteter i Porsgrunn/Skjeeen-området :cool::) Det er visst flere enn den sjenerte karen, som egentlig ikke er så sjenert, som kan dra skinnet av pølsen med haifaien :D
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.422
    Antall liker
    12.983
    Helvetes, Roger Waters :mad: Mannen kan jo faen ikke lage en plate uten at han skal ha med minst ett tordenskrall. Totalt ødeleggende for middagshvilen :mad::)
    Er det ikke bare å sette på det siste albumet til Tool, så slumrer du raskt inn av ren kjedsomhet :rolleyes:
    Ikke forsøk deg! :) Til og med jeg har sansen for den siste platen til Tool (om enn ikke hver dag). Jeg har et par plater av dette dansebandet i min lille samling, og har registrert at den siste etter hvert kommer på vinyl. Hvorvidt jeg kjøper den avhenger av hvordan det går med aksjeporteføljen min - Tool er en grådig gjeng :mad: Hvilket jeg også sikkert hadde vært om jeg var i samme situasjon ;)
    Vist faen forsøker jeg meg ellers blir det jo ikke noe smekk på pyng :rolleyes:
    Jeg spiller heller ikke Tool hver dag, men har nok et langt større utbytte av deres siste skive enn eder.
    Eksempelvis kan jo jeg bare sette på noe av din favorittmusikk, og sovne etter 3-4 låter. Navn på BAND IKKE NEVNT!
    Merk dem det! Så ta ikke den ironiske tonen der :rolleyes:

    Ellers er man hjertens enig i den aldrende sjøulkens observasjon av grådighet angjeldende det å kjøpe seg et eksemplar av Tools nye verk, og deres bak katalog med vinyl. Det er mye fjas det prøver å selge, og det taler IKKE til deres fordel. Men jeg skjønner jo at de melker markedet for det de kan med den produksjonstakten de har. Har sansen for kunstneren de samarbeider med.
    Om det kommer noen vinylutgave av Fear Inoculum skal jeg ikke ha noen sterke meninger om, men tror det blir kostbare saker.
    Da nytter det ikke med aksjeportefølje. Kun harde cash som gjelder da.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Helvetes, Roger Waters :mad: Mannen kan jo faen ikke lage en plate uten at han skal ha med minst ett tordenskrall. Totalt ødeleggende for middagshvilen :mad::)
    Er det ikke bare å sette på det siste albumet til Tool, så slumrer du raskt inn av ren kjedsomhet :rolleyes:
    Ikke forsøk deg! :) Til og med jeg har sansen for den siste platen til Tool (om enn ikke hver dag). Jeg har et par plater av dette dansebandet i min lille samling, og har registrert at den siste etter hvert kommer på vinyl. Hvorvidt jeg kjøper den avhenger av hvordan det går med aksjeporteføljen min - Tool er en grådig gjeng :mad: Hvilket jeg også sikkert hadde vært om jeg var i samme situasjon ;)
    Vist faen forsøker jeg meg ellers blir det jo ikke noe smekk på pyng :rolleyes:
    Jeg spiller heller ikke Tool hver dag, men har nok et langt større utbytte av deres siste skive enn eder.
    Eksempelvis kan jo jeg bare sette på noe av din favorittmusikk, og sovne etter 3-4 låter. Navn på BAND IKKE NEVNT!
    Merk dem det! Så ta ikke den ironiske tonen der :rolleyes:

    Ellers er man hjertens enig i den aldrende sjøulkens observasjon av grådighet angjeldende det å kjøpe seg et eksemplar av Tools nye verk, og deres bak katalog med vinyl. Det er mye fjas det prøver å selge, og det taler IKKE til deres fordel. Men jeg skjønner jo at de melker markedet for det de kan med den produksjonstakten de har. Har sansen for kunstneren de samarbeider med.
    Om det kommer noen vinylutgave av Fear Inoculum skal jeg ikke ha noen sterke meninger om, men tror det blir kostbare saker.
    Da nytter det ikke med aksjeportefølje. Kun harde cash som gjelder da.
    Min favorittmusikk er sovemusikk :mad:;) Slemme mannen!!! De skulle skamme dem Herr Powerpung!!! Man kan ha god smak selv om man ikke setter pris på repetitivt ræl :cool: Forøvrig er vi jo rørende enige om Tool. Det er en gruppe som virkelig vet å få det beste ut av sine trommemaskiner :cool:;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Helvetes, Roger Waters :mad: Mannen kan jo faen ikke lage en plate uten at han skal ha med minst ett tordenskrall. Totalt ødeleggende for middagshvilen :mad::)
    Er det Waters musikk som er så kjedelig at du sovner, eller er du blitt så gammel at du sovner på tross av Waters :rolleyes:???
    Han Roger er en bra mann! Fungerer både til strilytting og grisebikking.....ja, sett bort fra disse smellene da :) Jeg er vel blitt så gammel at jeg på ettermiddagen sovner av både stillhet og punk, men heldigvis er det fremdeles trøkk i røret når jeg skal pisse etterpå ;)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    I-landsproblemene er påtagelige her inne.. :). Tool faller i samme kategori som Rammstein for meg. Sikkert konge på konserter, men ellers bilmusikk. Høyt volum, tung gasspedal og motorbrøl. Å sitte i en stol, med hodet på skakke, kler ikke den musikken for meg...;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    I-landsproblemene er påtagelige her inne.. :). Tool faller i samme kategori som Rammstein for meg. Sikkert konge på konserter, men ellers bilmusikk. Høyt volum, tung gasspedal og motorbrøl. Å sitte i en stol, med hodet på skakke, kler ikke den musikken for meg...;)
    Skamme seg! Dr. Karmana foreskrive to Rammstein i ørene og et par kalde øl i buken. Hør på legen din så blir du kurert! ;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ondsinnede rykter vil ha det til at vi skal være sosial og spise rå fisk på byen i morgen. Da krever kona puss og stell, og jeg blir satt alene foran haifaien med en øl. Hvilket åk :rolleyes:

    Har ikke hørt plater på over en uke. Er jo ikke så rart siden en ny streamer er kommet i hus. Har den siste tiden hatt en snikende følelse av at platespilleren låt bedre tidligere. Tok derfor et oppgjør med egen latskap, og kalibrerte vekten og fikk målt PUen. Noe har skjedd for jeg målte 1,5 istedenfor de anbefalte 1,75g. Synes selvfølgelig det nå låter helt konge :)

    Har også fått dradd meg selv opp på Posten og Bensinstasjonposten. Fangsten var tre pakker med plater. En rest fra Platekompaniet og to pakker med brukte plater fra Bodø. Brukte er vel å ta litt sterkt i da noen kun er sprettet og de andre maks er spilt to ganger. Slikt er jo alltid vanskelig å være sikker på, men platene ser like ny ut som dem som kom fra Platekompaniet :)

    Nå nytes vinyl med et lønnlig håp om at kona ikke stresser hjem :)

    0EA65E7C-1D0E-4E12-B11D-A5D26FE07709.jpg
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.575
    Antall liker
    27.680
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Ondsinnede rykter vil ha det til at vi skal være sosial og spise rå fisk på byen i morgen. Da krever kona puss og stell, og jeg blir satt alene foran haifaien med en øl. Hvilket åk :rolleyes:

    Har ikke hørt plater på over en uke. Er jo ikke så rart siden en ny streamer er kommet i hus. Har den siste tiden hatt en snikende følelse av at platespilleren låt bedre tidligere. Tok derfor et oppgjør med egen latskap, og kalibrerte vekten og fikk målt PUen. Noe har skjedd for jeg målte 1,5 istedenfor de anbefalte 1,75g. Synes selvfølgelig det nå låter helt konge :)

    Har også fått dradd meg selv opp på Posten og Bensinstasjonposten. Fangsten var tre pakker med plater. En rest fra Platekompaniet og to pakker med brukte plater fra Bodø. Brukte er vel å ta litt sterkt i da noen kun er sprettet og de andre maks er spilt to ganger. Slikt er jo alltid vanskelig å være sikker på, men platene ser like ny ut som dem som kom fra Platekompaniet :)

    Nå nytes vinyl med et lønnlig håp om at kona ikke stresser hjem :)

    Vis vedlegget 583588
    Streaming låter forbausende bra, IMO, i hvert fall fra harddisk. Litt mer tvilsomt (fremdeles IMO) om det låter like godt fra Tidal/Spotify uansett kvalitet.....

    Har ikke fyrt opp vinylkjeden på godt og vel 14 dager, og lider ingen nød likevel.

    mvh
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.835
    Antall liker
    16.056
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Ondsinnede rykter vil ha det til at vi skal være sosial og spise rå fisk på byen i morgen. Da krever kona puss og stell, og jeg blir satt alene foran haifaien med en øl. Hvilket åk :rolleyes:

    Har ikke hørt plater på over en uke. Er jo ikke så rart siden en ny streamer er kommet i hus. Har den siste tiden hatt en snikende følelse av at platespilleren låt bedre tidligere. Tok derfor et oppgjør med egen latskap, og kalibrerte vekten og fikk målt PUen. Noe har skjedd for jeg målte 1,5 istedenfor de anbefalte 1,75g. Synes selvfølgelig det nå låter helt konge :)

    Har også fått dradd meg selv opp på Posten og Bensinstasjonposten. Fangsten var tre pakker med plater. En rest fra Platekompaniet og to pakker med brukte plater fra Bodø. Brukte er vel å ta litt sterkt i da noen kun er sprettet og de andre maks er spilt to ganger. Slikt er jo alltid vanskelig å være sikker på, men platene ser like ny ut som dem som kom fra Platekompaniet :)

    Nå nytes vinyl med et lønnlig håp om at kona ikke stresser hjem :)
    Fredag, forundringspakker i posten. Passende drikke lett tilgjengelig. Hva mer kan man forvente :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Knopfler på NRK2 kl 23:15
    Jammen han sovner jo allerede ved Waters. Hvorfor pøse på med mer? :confused::p

    Ja, jeg snakket jo om en liten middagshvil, ikke vegetativ tilstand :cool:

    Jeg har tidligere disset musikken til Mark Knopfler. Det har jeg absolutt ingen grunn til da jeg knapt har hørt på mannen etter Dire Straits. Mark Knopfler var mer min salige far sin greie, så om noen år er sikkert jeg også gammel nok til å høre på soloalbumene hans :cool:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ondsinnede rykter vil ha det til at vi skal være sosial og spise rå fisk på byen i morgen. Da krever kona puss og stell, og jeg blir satt alene foran haifaien med en øl. Hvilket åk :rolleyes:

    Har ikke hørt plater på over en uke. Er jo ikke så rart siden en ny streamer er kommet i hus. Har den siste tiden hatt en snikende følelse av at platespilleren låt bedre tidligere. Tok derfor et oppgjør med egen latskap, og kalibrerte vekten og fikk målt PUen. Noe har skjedd for jeg målte 1,5 istedenfor de anbefalte 1,75g. Synes selvfølgelig det nå låter helt konge :)

    Har også fått dradd meg selv opp på Posten og Bensinstasjonposten. Fangsten var tre pakker med plater. En rest fra Platekompaniet og to pakker med brukte plater fra Bodø. Brukte er vel å ta litt sterkt i da noen kun er sprettet og de andre maks er spilt to ganger. Slikt er jo alltid vanskelig å være sikker på, men platene ser like ny ut som dem som kom fra Platekompaniet :)

    Nå nytes vinyl med et lønnlig håp om at kona ikke stresser hjem :)
    Fredag, forundringspakker i posten. Passende drikke lett tilgjengelig. Hva mer kan man forvente :)
    Jeg måtte være meg mitt ansvar bevisst. Det er min jobb å mate katten og Degritteren :D
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.878
    Antall liker
    13.812
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Knopfler på NRK2 kl 23:15
    Jammen han sovner jo allerede ved Waters. Hvorfor pøse på med mer? :confused::p

    Ja, jeg snakket jo om en liten middagshvil, ikke vegetativ tilstand :cool:

    Jeg har tidligere disset musikken til Mark Knopfler. Det har jeg absolutt ingen grunn til da jeg knapt har hørt på mannen etter Dire Straits. Mark Knopfler var mer min salige far sin greie, så om noen år er sikkert jeg også gammel nok til å høre på soloalbumene hans :cool:
    Dette møtet mellom to gutter fra Newcastle upon Tyne, Brian Johnson og Mark Knopfler, er vel verdt å se.
    Uavhengig av om du liker AC/DC, Dire Straits eller Mark Knopfler, tør jeg påstå.

    https://tv.nrk.no/se?v=KOID25006619

    mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Knopfler på NRK2 kl 23:15
    Jammen han sovner jo allerede ved Waters. Hvorfor pøse på med mer? :confused::p

    Ja, jeg snakket jo om en liten middagshvil, ikke vegetativ tilstand :cool:

    Jeg har tidligere disset musikken til Mark Knopfler. Det har jeg absolutt ingen grunn til da jeg knapt har hørt på mannen etter Dire Straits. Mark Knopfler var mer min salige far sin greie, så om noen år er sikkert jeg også gammel nok til å høre på soloalbumene hans :cool:
    Dette møtet mellom to gutter fra Newcastle upon Tyne, Brian Johnson og Mark Knopfler, er vel verdt å se.
    Uavhengig av om du liker AC/DC, Dire Straits eller Mark Knopfler, tør jeg påstå.

    https://tv.nrk.no/se?v=KOID25006619

    mvh
    Takker, RoDa! Den der skal jeg jaggu få med meg :)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    nama?
    bra sted.
    Bra og dyrt. Lenge siden jeg har vært på Nama, men i dag blir det Red Sun.

    mesteparten på kartet er verdt prisen, synes jeg.
    bortsett fra den robatagrillede biten med wagyu til 590 kr for tre gram eller noe sånt.
    den satte seg i halsen da jeg var der sist.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Rolig start på søndagen med musikk og platevasking :) Venter ellers på noen karer jeg har funnet i en gruppe for småjobber på Facebook. Jeg er jo selv veldig glad i å jobbe i hagen så det er med tungt hjerte jeg har lagt jobbene ut til andre :rolleyes: Jaja, hva gjør man ikke for å hjelpe økonomien i gang igjen i disse Korona-tider :cool::D

    Et lite bilde av den første av de tre pakkene med plater som kom i hus på fredag.
    Når man synes Midnight Choir er noe av det musikalsk beste som har skjedd kongeriket, er det bare rett og (tildels) rimelig å hanke inn noen av soloalbumene til, Paal Flaata.
    Lesere av tråden vet at jeg ikke er den største fan av kvinnelige vokalister, men noen unntak finnes, og denne platen med Gillian Welch er knallfin.
    Hoff Ensemble dukker jo opp til stadighet i tråder på det indre østland og skal nok også kunne fungere en stille stund i Drotningsvik.
    The Maze var mer et spontankjøp. Innspilt i Rainbow Studio (hvis jeg ikke husker feil) med både levende og døde norske kvalitetsmusikere. Er visst bare trykket opp i 300 eksemplarer. Det er jo litt kjekt å ha noe som ikke er allemannseie, alternativt musikken er så far out at det bare er en håndfull mennesker som er dum nok til å kjøpe platen :)

    98CD6071-BD71-4516-8A3B-78E22D5ADEAB.jpg
     

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    593
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    4
    Godt å se at bygda vår her på andre siden av fjellheimen eksporterer godlyd til dere der vestpå. Her i fastlandsindustrien høyborg produseres det kvalitetsvarer innenfor en bredt spekter. Fremragende komponister og utøvere videreforedler råvarer til sublime produkter. Kos deg med snurreriet men ikke glem å sende en godtanke til jordens proletarer mens de sliter med å vedlikeholde Høyborgens utearealer, til forhåpentligvis Borgherrens store tilfredshet.

    Mvh Olav E
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.575
    Antall liker
    27.680
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Rolig start på søndagen med musikk og platevasking Venter ellers på noen karer jeg har funnet i en gruppe for småjobber på Facebook. Jeg er jo selv veldig glad i å jobbe i hagen så det er med tungt hjerte jeg har lagt jobbene ut til andre Jaja, hva gjør man ikke for å hjelpe økonomien i gang igjen i disse Korona-tider
    Unnasluntrer!

    Eller, for å sette det på spissen, tar vi den på Nordnorsk: Blåsar! Råttstokk! Latpeis!

    Mvh
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Rolig start på søndagen med musikk og platevasking Venter ellers på noen karer jeg har funnet i en gruppe for småjobber på Facebook. Jeg er jo selv veldig glad i å jobbe i hagen så det er med tungt hjerte jeg har lagt jobbene ut til andre Jaja, hva gjør man ikke for å hjelpe økonomien i gang igjen i disse Korona-tider
    Unnasluntrer!

    Eller, for å sette det på spissen, tar vi den på Nordnorsk: Blåsar! Råttstokk! Latpeis!

    Mvh
    Hehe, innlegget til karmis fikk meg til å lure på om han driver å feirer dagen. Han burde jo være i målgruppen... ;)

    FB_IMG_1589105871181.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Godt å se at bygda vår her på andre siden av fjellheimen eksporterer godlyd til dere der vestpå. Her i fastlandsindustrien høyborg produseres det kvalitetsvarer innenfor en bredt spekter. Fremragende komponister og utøvere videreforedler råvarer til sublime produkter. Kos deg med snurreriet men ikke glem å sende en godtanke til jordens proletarer mens de sliter med å vedlikeholde Høyborgens utearealer, til forhåpentligvis Borgherrens store tilfredshet.

    Mvh Olav E
    Hehe, du blir visst ekstra lyrisk på hytta, Olav ;) I klassen beste pop-orkester: Telemark - Hordaland 1-0! :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Rolig start på søndagen med musikk og platevasking Venter ellers på noen karer jeg har funnet i en gruppe for småjobber på Facebook. Jeg er jo selv veldig glad i å jobbe i hagen så det er med tungt hjerte jeg har lagt jobbene ut til andre Jaja, hva gjør man ikke for å hjelpe økonomien i gang igjen i disse Korona-tider
    Unnasluntrer!

    Eller, for å sette det på spissen, tar vi den på Nordnorsk: Blåsar! Råttstokk! Latpeis!

    Mvh
    Hehe, du vet tkr, noen må være god på hagearbeid, mens noen må være god til å drikke øl og høre på musikk. Farlig å blande slike ting. Spisskompetanse må dyrkes og videreutvikles :cool::D
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Rolig start på søndagen med musikk og platevasking Venter ellers på noen karer jeg har funnet i en gruppe for småjobber på Facebook. Jeg er jo selv veldig glad i å jobbe i hagen så det er med tungt hjerte jeg har lagt jobbene ut til andre Jaja, hva gjør man ikke for å hjelpe økonomien i gang igjen i disse Korona-tider
    Unnasluntrer!

    Eller, for å sette det på spissen, tar vi den på Nordnorsk: Blåsar! Råttstokk! Latpeis!

    Mvh
    Hehe, innlegget til karmis fikk meg til å lure på om han driver å feirer dagen. Han burde jo være i målgruppen... ;)

    Vis vedlegget 583761
    Pøh, skivebom! Jeg er blid og strålende fornøyd med dagen :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    I Drotningsvik nytes portvin og et par danske jazz trioer. Portvin fungerer riktig så bra på en maidag som formelig skriker om å fyre i peisovnen.

    De som har fulgt med i tråden har fått med seg at jeg ikke er en stor tilhenger av glattpolert kvinneglam. Fikk en bunke med brukte plater i posten fra Bodø forrige helg som gjør at jeg nå er et svin på skogen når det gjelder velmodulerte pikestemmer. I tillegg var det haifai-nisse musikk fra Anal Production, Stotrefisk og Tull (forkortet 2L). Jeg er nå på full fart på vei ned den smale sti for pasjonerte haifai-nisser. Dette er overmåte skummelt og Dr. Karmana må kanskje foreskrive noe Ramones så jeg ikke går helt i hundene.
    4A13A14E-2114-43FE-8767-6B575343CF4D.jpeg
     

    MakkinTosken

    En kjekkas
    Ble medlem
    21.02.2020
    Innlegg
    13.585
    Antall liker
    34.309
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    I Drotningsvik nytes portvin og et par danske jazz trioer. Portvin fungerer riktig så bra på en maidag som formelig skriker om å fyre i peisovnen.

    De som har fulgt med i tråden har fått med seg at jeg ikke er en stor tilhenger av glattpolert kvinneglam. Fikk en bunke med brukte plater i posten fra Bodø forrige helg som gjør at jeg nå er et svin på skogen når det gjelder velmodulerte pikestemmer. I tillegg var det haifai-nisse musikk fra Anal Production, Stotrefisk og Tull (forkortet 2L). Jeg er nå på full fart på vei ned den smale sti for pasjonerte haifai-nisser. Dette er overmåte skummelt og Dr. Karmana må kanskje foreskrive noe Ramones så jeg ikke går helt i hundene. Vis vedlegget 637527

    God bedring!☠
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.716
    Antall liker
    11.185
    Torget vurderinger
    2
    I Drotningsvik nytes portvin og et par danske jazz trioer. Portvin fungerer riktig så bra på en maidag som formelig skriker om å fyre i peisovnen.

    De som har fulgt med i tråden har fått med seg at jeg ikke er en stor tilhenger av glattpolert kvinneglam. Fikk en bunke med brukte plater i posten fra Bodø forrige helg som gjør at jeg nå er et svin på skogen når det gjelder velmodulerte pikestemmer. I tillegg var det haifai-nisse musikk fra Anal Production, Stotrefisk og Tull (forkortet 2L). Jeg er nå på full fart på vei ned den smale sti for pasjonerte haifai-nisser. Dette er overmåte skummelt og Dr. Karmana må kanskje foreskrive noe Ramones så jeg ikke går helt i hundene.
    Her ser jeg faktisk muligheten for en eller annen form for transaksjon...? Jeg liker jo både kvinner og jazz, gjerne på samme tid.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn