Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med ny streamer! Det er vel en G2?
    Flott sak med display og det hele.
    Det eneste jeg lurer på er hvordan app og daglig bruk er på Auralic i fht f.eks. Bluesound, Lumin og Aurender som alle er veldig bra.
    Jeg har kun sett denne på messe i Warzawa, og i bruk på Duett i Oslo sammen med Kii3, men det var tipp-topp.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Vurderte også McIntosh sin streamer. Men trass min ukritiske fanboy tilnærming til denne produsenten, fikk jeg ikke til å overtale meg selv til å kjøpe deres superkjipe, overprisede, undermålende, møkkaboks! :mad:

    Vis vedlegget 582270
    Voksen pris for en streamer uten DAC. Jeg vil tenke den står veeeeldig få steder i verden uten at den har selskap av flere McIntosh komponenter :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    PK: Jeg bestilte 6 stk fredag, fikk 2 i går. Greier de å få til 5 forsendelser?
    Den fysiske butikken her stengte de rundt påske :(

    Grattis med blank ting. Ser ikke ut :p ;)
    Følger opp egen svada her; PK landa på 3 forsendelser der den siste (Rampant på babyblå (!) vinyl) ankom i dag. Den hadde lager/leveringsstatus 'faen vet' el. ved bestilling, så jeg syns det gikk rett så pent for seg dette.
    Det mest irriterende ved hele greia er at jeg må passere bomringen for å få henta pakker these daze...

    Oppsamlingsheat:

    Vis vedlegget 582279
    Gubbemusikk!!!! Faen, selvskudd ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Bloody Hell, Man! Den så jeg ikke komme. Grattis!
    Overrasker meg selv innimellom, men denne så jeg komme. Planen etter Karan var en integrert - check, oppgradering av streamer - check, og ny PU - som får komme etter hvert :)
    Moro med noe nytt i hus :) hvilken pu er det du har i tankene? eller kanskje det forblir en hemmelighet :p

    mvh
    Grattis nok en gang :)

    Forøvrig har han sagt Apheta 2 flere ganger. Men jeg har ikke fulgt helt med i timen, så et ørlite forbehold om at han har forandret retning.
    Som lærer har jo du selvfølgelig fulgt godt med i timen :) Apheta 2 er planen, men jeg kan plutselig overraske meg selv med en Apheta 3. Jeg må jo være helt gærn siden enkelte her inne hevder at en Rega PU ødelegger for den berømte Rega synergien :D Finnes sikkert bedre PUer for spilleren, men det er plug and play, noe som passer meg helt utmerket :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tusen takk for hyggelige gratulasjoner/likes for den nye streameren. Alltid kjekt når noen evner å glede seg på andres vegne :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Gratulerer med ny streamer! Det er vel en G2?
    Flott sak med display og det hele.
    Det eneste jeg lurer på er hvordan app og daglig bruk er på Auralic i fht f.eks. Bluesound, Lumin og Aurender som alle er veldig bra.
    Jeg har kun sett denne på messe i Warzawa, og i bruk på Duett i Oslo sammen med Kii3, men det var tipp-topp.
    Takker så mye, BB :) En nøysom :rolleyes: bergenser nøyde seg med Aries G1 etter veiledning fra OHC. Folk forteller jo innemellom om pågående selgere fra denne butikken. Her var det omvendt. Jeg fikk tilbakemelding på at G2 var unødvendig så lenge jeg ikke skulle parre den med en Auralic Vega DAC. Her står Bricasti M1 foreløpig trygt og da var det et enkelt valg og gå for den atskillig billigere G1 :)

    Jeg skal være forsiktig med å sammenligne Auralic sin app med andres da jeg har begrenset erfaring med Bluesound, Lumin og Aurender. Appen til Auralic fikk litt pepper for noen år siden, og mulig dette henger igjen fremdeles når folk uttaler seg om den. Jeg synes appen er blitt riktig så bra. Fin og intuitiv layout, stabil og ualminnelig enkel når man skal installer/konfigurere streameren. Et drawback for noen er at den ikke støtter Android. Det viktigste for meg er at den også støtter Wifi, noe Auralic anbefaler istedenfor ethernet. Av de litt mer påkostede streamerne er det få som støtter wifi. Aurender, Lumin og Innuos gjør i hvert fall ikke det.
     

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    593
    Antall liker
    725
    Torget vurderinger
    4
    Ønsker deg en god morgen der på andre siden av fjellheimen!

    Ser ut som om du lider av en langvarig byttesjuke. Kan det være at det er et virus som har ligget latent i kroppen som har blusset opp? Finnes det en kur? Er det smittsomt? Føler litt for å gå i karantene her øst. Lenge siden flyruta mellom Bergen og Geiteryggen ble lagt ned, men med vestavind så vet man jo ikke hvor langt disse virusgreiene kan fly på egne vinger.

    Uansett: Grattis!

    Mvh Olav E
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ønsker deg en god morgen der på andre siden av fjellheimen!

    Ser ut som om du lider av en langvarig byttesjuke. Kan det være at det er et virus som har ligget latent i kroppen som har blusset opp? Finnes det en kur? Er det smittsomt? Føler litt for å gå i karantene her øst. Lenge siden flyruta mellom Bergen og Geiteryggen ble lagt ned, men med vestavind så vet man jo ikke hvor langt disse virusgreiene kan fly på egne vinger.

    Uansett: Grattis!

    Mvh Olav E
    Hehe, heldigvis et relativt ufarlig virus :) Det har nok alltid ligget latent i kroppen, men blusser opp innimellom. Heldigvis er det ikke kurabelt. Det er tross alt ikke dødelig og medfører kun forskjellige grader av velvære, dog til tider noe flyktig. Viruset er forøvrig bare er en mutasjon i en større gruppe. Jeg er heldigvis ikke angrepet av hyppige bil/båt/hus/innbo etc. bytter :D
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ønsker deg en god morgen der på andre siden av fjellheimen!

    Ser ut som om du lider av en langvarig byttesjuke. Kan det være at det er et virus som har ligget latent i kroppen som har blusset opp? Finnes det en kur? Er det smittsomt? Føler litt for å gå i karantene her øst. Lenge siden flyruta mellom Bergen og Geiteryggen ble lagt ned, men med vestavind så vet man jo ikke hvor langt disse virusgreiene kan fly på egne vinger.

    Uansett: Grattis!

    Mvh Olav E
    Hehe, heldigvis et relativt ufarlig virus :) Det har nok alltid ligget latent i kroppen, men blusser opp innimellom. Heldigvis er det ikke kurabelt. Det er tross alt ikke dødelig og medfører kun forskjellige grader av velvære, dog til tider noe flyktig. Viruset er forøvrig bare er en mutasjon i en større gruppe. Jeg er heldigvis ikke angrepet av hyppige bil/båt/hus/innbo etc. bytter :D
    Bytter med størst emisjoner i seg er gjerne økonomisk de dyreste.. Det være seg bosted, hus, bil, kone eller audio..:). Så en bør velge sin små "slag" med omhu..
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Da har jeg ruslet det som skal rusles, handlet det som skulle handles og sosialisert som nødvendig :) Nå handler det mer om det jeg liker best; nyte istedenfor å yte :cool:;) En trappist er jekket, og Gato hadde logret fornøyd hvis hun hadde hatt hale. Gato er forresten kvinnen, mens Zardoz er den robuste mannen i forholdet :D



    Kona bedriver tiden i drivhuset. Det var derfor en passende tid å teste ut noen svensker; Katatonia. Dette er vel å betrakte som lett depressiv goth prog (eller noe sånt). Jeg er som kjent ikke den største forkjemper for prog, men dette er veldig bra...........men hele platen i ett strekk blir for kjedelig for meg.



    Dette gir meg nok ikke kred i de mørkeste avkroker på HFS, men heldigvis er det andre som har kred i alle miljøer.

    Vis vedlegget 581746

    Nå er det på tide å jage kona ut av drivhuset. Vi har noe cremant som skal drikkes. Plukket opp merket i tråden til Fosse forrige helg. Den bør være bra.....og hvis ikke vet jeg hvor han bor ;)
    Flotte bilder, og stemning. Synes selv at skiva vokser på meg.
    Har hatt tre gjennomlyttinger nå. Synes særlig det er fart i side 4 :cool:;)

    33818561-63AE-43C2-B8E8-15079E35C307.jpeg
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med ny streamer! Det er vel en G2?
    Flott sak med display og det hele.
    Det eneste jeg lurer på er hvordan app og daglig bruk er på Auralic i fht f.eks. Bluesound, Lumin og Aurender som alle er veldig bra.
    Jeg har kun sett denne på messe i Warzawa, og i bruk på Duett i Oslo sammen med Kii3, men det var tipp-topp.
    Takker så mye, BB :) En nøysom :rolleyes: bergenser nøyde seg med Aries G1 etter veiledning fra OHC. Folk forteller jo innemellom om pågående selgere fra denne butikken. Her var det omvendt. Jeg fikk tilbakemelding på at G2 var unødvendig så lenge jeg ikke skulle parre den med en Auralic Vega DAC. Her står Bricasti M1 foreløpig trygt og da var det et enkelt valg og gå for den atskillig billigere G1 :)

    Jeg skal være forsiktig med å sammenligne Auralic sin app med andres da jeg har begrenset erfaring med Bluesound, Lumin og Aurender. Appen til Auralic fikk litt pepper for noen år siden, og mulig dette henger igjen fremdeles når folk uttaler seg om den. Jeg synes appen er blitt riktig så bra. Fin og intuitiv layout, stabil og ualminnelig enkel når man skal installer/konfigurere streameren. Et drawback for noen er at den ikke støtter Android. Det viktigste for meg er at den også støtter Wifi, noe Auralic anbefaler istedenfor ethernet. Av de litt mer påkostede streamerne er det få som støtter wifi. Aurender, Lumin og Innuos gjør i hvert fall ikke det.
    Hadde glemt at du har en Bricasti i hylla. ;)
    Det ser jo ut som du bare driver med vinyl!;)

    Hvis app, utseendet og bruken er like bra som f.eks Lumin, da bør det dra opp at man har display på boksen.
    Jeg vet mange sier at det ikke er nødvendig, da du ser det hele på I pad, eller hva man nå har på fanget, men jeg liker displayet.
    Synes utseendet er bra ellers også.
    Tipper dette ble tipp-topp.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ønsker deg en god morgen der på andre siden av fjellheimen!

    Ser ut som om du lider av en langvarig byttesjuke. Kan det være at det er et virus som har ligget latent i kroppen som har blusset opp? Finnes det en kur? Er det smittsomt? Føler litt for å gå i karantene her øst. Lenge siden flyruta mellom Bergen og Geiteryggen ble lagt ned, men med vestavind så vet man jo ikke hvor langt disse virusgreiene kan fly på egne vinger.

    Uansett: Grattis!

    Mvh Olav E
    Hehe, heldigvis et relativt ufarlig virus :) Det har nok alltid ligget latent i kroppen, men blusser opp innimellom. Heldigvis er det ikke kurabelt. Det er tross alt ikke dødelig og medfører kun forskjellige grader av velvære, dog til tider noe flyktig. Viruset er forøvrig bare er en mutasjon i en større gruppe. Jeg er heldigvis ikke angrepet av hyppige bil/båt/hus/innbo etc. bytter :D
    Bytter med størst emisjoner i seg er gjerne økonomisk de dyreste.. Det være seg bosted, hus, bil, kone eller audio..:). Så en bør velge sin små "slag" med omhu..
    Emisjoner vet jeg lite om, det er vel mer LMC sin greie :cool: Generelt sett er jeg vel litt uenig med deg, men når man har holdt på en stund med haifai og brukt litt tid, energi og penger på det, blir det gjerne litt dyrt å løfte emosjonene til nye høyder......gjelder forsovet også hus og bil og ikke minst, koner :D
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da har jeg ruslet det som skal rusles, handlet det som skulle handles og sosialisert som nødvendig :) Nå handler det mer om det jeg liker best; nyte istedenfor å yte :cool:;) En trappist er jekket, og Gato hadde logret fornøyd hvis hun hadde hatt hale. Gato er forresten kvinnen, mens Zardoz er den robuste mannen i forholdet :D



    Kona bedriver tiden i drivhuset. Det var derfor en passende tid å teste ut noen svensker; Katatonia. Dette er vel å betrakte som lett depressiv goth prog (eller noe sånt). Jeg er som kjent ikke den største forkjemper for prog, men dette er veldig bra...........men hele platen i ett strekk blir for kjedelig for meg.



    Dette gir meg nok ikke kred i de mørkeste avkroker på HFS, men heldigvis er det andre som har kred i alle miljøer.

    Vis vedlegget 581746

    Nå er det på tide å jage kona ut av drivhuset. Vi har noe cremant som skal drikkes. Plukket opp merket i tråden til Fosse forrige helg. Den bør være bra.....og hvis ikke vet jeg hvor han bor ;)
    Flotte bilder, og stemning. Synes selv at skiva vokser på meg.
    Har hatt tre gjennomlyttinger nå. Synes særlig det er fart i side 4 :cool:;)

    Vis vedlegget 582552
    Ikke vanskelig å høre kvalitetene til gruppen og musikken. Mange flotte låter/partier! For meg er det likevel sjangeren som er problemet; jeg faller ut og kjeder meg innimellom. Det er likevel ikke verre enn at platen streames i stuen nå :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Gratulerer med ny streamer! Det er vel en G2?
    Flott sak med display og det hele.
    Det eneste jeg lurer på er hvordan app og daglig bruk er på Auralic i fht f.eks. Bluesound, Lumin og Aurender som alle er veldig bra.
    Jeg har kun sett denne på messe i Warzawa, og i bruk på Duett i Oslo sammen med Kii3, men det var tipp-topp.
    Takker så mye, BB :) En nøysom :rolleyes: bergenser nøyde seg med Aries G1 etter veiledning fra OHC. Folk forteller jo innemellom om pågående selgere fra denne butikken. Her var det omvendt. Jeg fikk tilbakemelding på at G2 var unødvendig så lenge jeg ikke skulle parre den med en Auralic Vega DAC. Her står Bricasti M1 foreløpig trygt og da var det et enkelt valg og gå for den atskillig billigere G1 :)

    Jeg skal være forsiktig med å sammenligne Auralic sin app med andres da jeg har begrenset erfaring med Bluesound, Lumin og Aurender. Appen til Auralic fikk litt pepper for noen år siden, og mulig dette henger igjen fremdeles når folk uttaler seg om den. Jeg synes appen er blitt riktig så bra. Fin og intuitiv layout, stabil og ualminnelig enkel når man skal installer/konfigurere streameren. Et drawback for noen er at den ikke støtter Android. Det viktigste for meg er at den også støtter Wifi, noe Auralic anbefaler istedenfor ethernet. Av de litt mer påkostede streamerne er det få som støtter wifi. Aurender, Lumin og Innuos gjør i hvert fall ikke det.
    Hadde glemt at du har en Bricasti i hylla. ;)
    Det ser jo ut som du bare driver med vinyl!;)

    Hvis app, utseendet og bruken er like bra som f.eks Lumin, da bør det dra opp at man har display på boksen.
    Jeg vet mange sier at det ikke er nødvendig, da du ser det hele på I pad, eller hva man nå har på fanget, men jeg liker displayet.
    Synes utseendet er bra ellers også.
    Tipper dette ble tipp-topp.
    Det veksles jevnlig mellom vinyl og streaming (og en sjelden gang CD) her i stuen. Jeg har glede av alle formater, men klart, vinyl trigger litt ekstra på det følelsesmessige og er litt gøyere å skrive om enn en kjønnsløs streamer :)

    Jeg, i motsetning til noen andre, tror ikke lydforskjellen mellom streamerne til Lumin, Aurender eller Auralic er det som drar skinnet av pølsen :) App, utseende og bruken av Aries G1 er av en sånn kvalitet at jeg ikke sliter med eiergleden :) Sammen med Bricastien tror jeg heller ikke noen vil bli skremt av lyden :)
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer med ny streamer! Det er vel en G2?
    Flott sak med display og det hele.
    Det eneste jeg lurer på er hvordan app og daglig bruk er på Auralic i fht f.eks. Bluesound, Lumin og Aurender som alle er veldig bra.
    Jeg har kun sett denne på messe i Warzawa, og i bruk på Duett i Oslo sammen med Kii3, men det var tipp-topp.
    Takker så mye, BB :) En nøysom :rolleyes: bergenser nøyde seg med Aries G1 etter veiledning fra OHC. Folk forteller jo innemellom om pågående selgere fra denne butikken. Her var det omvendt. Jeg fikk tilbakemelding på at G2 var unødvendig så lenge jeg ikke skulle parre den med en Auralic Vega DAC. Her står Bricasti M1 foreløpig trygt og da var det et enkelt valg og gå for den atskillig billigere G1 :)

    Jeg skal være forsiktig med å sammenligne Auralic sin app med andres da jeg har begrenset erfaring med Bluesound, Lumin og Aurender. Appen til Auralic fikk litt pepper for noen år siden, og mulig dette henger igjen fremdeles når folk uttaler seg om den. Jeg synes appen er blitt riktig så bra. Fin og intuitiv layout, stabil og ualminnelig enkel når man skal installer/konfigurere streameren. Et drawback for noen er at den ikke støtter Android. Det viktigste for meg er at den også støtter Wifi, noe Auralic anbefaler istedenfor ethernet. Av de litt mer påkostede streamerne er det få som støtter wifi. Aurender, Lumin og Innuos gjør i hvert fall ikke det.
    Hadde glemt at du har en Bricasti i hylla. ;)
    Det ser jo ut som du bare driver med vinyl!;)

    Hvis app, utseendet og bruken er like bra som f.eks Lumin, da bør det dra opp at man har display på boksen.
    Jeg vet mange sier at det ikke er nødvendig, da du ser det hele på I pad, eller hva man nå har på fanget, men jeg liker displayet.
    Synes utseendet er bra ellers også.
    Tipper dette ble tipp-topp.
    Det veksles jevnlig mellom vinyl og streaming (og en sjelden gang CD) her i stuen. Jeg har glede av alle formater, men klart, vinyl trigger litt ekstra på det følelsesmessige og er litt gøyere å skrive om enn en kjønnsløs streamer :)

    Jeg, i motsetning til noen andre, tror ikke lydforskjellen mellom streamerne til Lumin, Aurender eller Auralic er det som drar skinnet av pølsen :) App, utseende og bruken av Aries G1 er av en sånn kvalitet at jeg ikke sliter med eiergleden :) Sammen med Bricastien tror jeg heller ikke noen vil bli skremt av lyden :)
    IMO er den Bricastien jævlig god.

    Mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ramones og rødvin. Så ikke den komboen komme :D Sikkert ikke noen bombe for de fleste, men det slår meg hvor influert Ramones må ha vært av Beach Boys.

    03CE7B48-2C31-4E90-B0C7-9D1759EB8A78.jpg


    I føljetongen Skvis Vs. Platekompaniet er det nå uavgjort. Skvis er som oftest klart billigere, men sender ikke ut det de har på lager før de har fått inn det som må bestilles. Platekompaniet sender fortløpende etter som det kommer inn uten å kreve ekstra frakt. 1-1.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Et kort øyeblikk trodde jeg det var en karaoke mic som lå ved siden av Degritter.. Men det var visst ikke det :).. Godt å se racket såpass fylt, selvom jeg ikke bøir enig med meg selv om Gato burde hatt sort front.. Heldigvis ikke så mye å gruble over.. :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Et kort øyeblikk trodde jeg det var en karaoke mic som lå ved siden av Degritter.. Men det var visst ikke det :).. Godt å se racket såpass fylt, selvom jeg ikke bøir enig med meg selv om Gato burde hatt sort front.. Heldigvis ikke så mye å gruble over.. :)
    Ja, synes det er praktisk å ha sminkeutstyret mitt i stuen ;)

    Hadde nok foretrukket Gato med sort front, men kjøper man demo så har det sine begrensninger. Den er nå heldigvis ikke champagne-farget :cool:
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Gikk raskt å selge Auralic Aries. Finn selfølgelig :cool:

    Litt støvtørking og så avgårde til ny eier på Sørlandet.

    Har alltid likt og liker fremdeles designet på gamle Aries.

    0B3AD702-3DE5-44F1-805D-7DBCBC0504E7.jpg
     
    Sist redigert:

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Gikk raskt å selge Auralic Aries. Finn selfølgelig :cool:

    Litt støvtørking og så avgårde til ny eier på Sørlandet.

    Har alltid likt og liker fremdeles designet på gamle Aries.

    Vis vedlegget 582898
    Gratulerer med salg. Alltid fint når gode ting får en ny happy eier. Designet får meg til å tenke på bilen under. Ja, der er en Jaguar :).. Beauty is in the eye of the beholder.. Eller kanskje ikke.. ;)

    Jaguar-XJ-S-Ascot-10.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Gikk raskt å selge Auralic Aries. Finn selfølgelig :cool:

    Litt støvtørking og så avgårde til ny eier på Sørlandet.

    Har alltid likt og liker fremdeles designet på gamle Aries.

    Vis vedlegget 582898
    Gratulerer med salg. Alltid fint når gode ting får en ny happy eier. Designet får meg til å tenke på bilen under. Ja, der er en Jaguar :).. Beauty is in the eye of the beholder.. Eller kanskje ikke.. ;)

    Vis vedlegget 582913
    Hehe, for meg får det buede designet på Aries meg til å tenke, harmonisk. Jaguaren; streng (og støgg for den saks skyld :D).
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.929
    Antall liker
    27.651
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    For ikke å snakke om Aston Martin Bulldog - er vel fra den samme tiden....

    Bulldog 2.jpg


    Bulldog 3.jpg


    Steameren som dukket opp her er nok av det mer hverdagslige slaget, en Marantz NA 6005.

    ShineySmileysBlink.jpg


    Gratulerer med salg. Alltid fint når gode ting får en ny happy eier. Designet får meg til å tenke på bilen under. Ja, der er en Jaguar :).. Beauty is in the eye of the beholder.. Eller kanskje ikke.. ;)

    Vis vedlegget 582913
    Hehe, for meg får det buede designet på Aries meg til å tenke, harmonisk. Jaguaren; streng (og støgg for den saks skyld :D).[/QUOTE]
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Nå er jo jeg lidenskapelig uinteressert i biler, men her gjør jeg et unntak; Jaguaren er rett og slett vakker! :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Slækk dag på sofaen etter jobb i dag. Dyrt å ligge på sofaen. Det er så altfor lett å trykke kjøp på plater :mad::)

    Litt mer aktiv dag i går med en rusletur ut til det gamle bølgekraftverket i Øygarden. En lett og grei tur ut, og det som står igjen etter kraftverkene er på mange måter fremdeles et imponerende skue.

    Spesielt kreftene som havet har stelt i stand var imponerende for en gammel sjømann. Den trange åpningen som havet kommer inn har revet en bro med seg.

    B1081B44-B0B3-42B7-8579-0E44E1C42095.jpg


    Restene av broen er solide saker, men har blitt kastet godt avgårde i en kraftig storm/orkan.

    1D5DA363-7FA9-48CD-AC3E-2DB6BE043F40.jpg


    5ABFA4A6-733C-451F-85CC-7C39D6686984.jpg


    Du skakkje kødde med havet :)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Synd vi ikke mestrer et fungerende bølgekraft-verk. Det hadde vært et bra tilskudd til energi-behovet. Men det er vel bare å vente noen år så kommer det noen tyskere å kjøper rettighetene og transporterer både økonomisk gevinst og energi tilbake til das Vaterland. De har jo lykkes godt med den strategien ifht vindmøllene i Vestland :p
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.766
    Antall liker
    50.395
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Synes den er litt stygg-tøff jeg:)

    Mens dette rett og slett er vakkert:

    Vis vedlegget 582975
    En sånn (med 4 dører vel og merke) kjørte jeg supplerings rute med aviser med:) kan tro folk lurte på om ikke avisene var i overkant dyre:):). Etter den ble det en Rolls Royse da måtte jeg parkere på Afteposten og bruke varebilen de nektet meg og bruke den rundt til butikker og kiosker :) (selv om det var i bærum)

    O
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.408
    Antall liker
    12.893
    Slækk dag på sofaen etter jobb i dag. Dyrt å ligge på sofaen. Det er så altfor lett å trykke kjøp på plater :mad::)

    Litt mer aktiv dag i går med en rusletur ut til det gamle bølgekraftverket i Øygarden. En lett og grei tur ut, og det som står igjen etter kraftverkene er på mange måter fremdeles et imponerende skue.

    Spesielt kreftene som havet har stelt i stand var imponerende for en gammel sjømann. Den trange åpningen som havet kommer inn har revet en bro med seg.

    Vis vedlegget 583032

    Restene av broen er solide saker, men har blitt kastet godt avgårde i en kraftig storm/orkan.

    Vis vedlegget 583033

    Vis vedlegget 583034

    Du skakkje kødde med havet :)
    Nei, man skal ikke kødde med havet.
    Bygge kan de for å forske, men rydde opp etter seg i fjæra klarer man ikke.
    Forbanna pakk :mad:
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Under middagshvilen spiller man lett, klassisk musikk. Roger Waters kan overta når man er våken igjen.

    Og nei, 1812-ouvertyren gjelder ikke som lett, klassisk musikk.

    mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Under middagshvilen spiller man lett, klassisk musikk. Roger Waters kan overta når man er våken igjen.

    Og nei, 1812-ouvertyren gjelder ikke som lett, klassisk musikk.

    mvh
    Har (bokstavelig talt) gått på en smell med 1812-overtyren også, men heldigvis ikke midt i en middagshvil ;)

    Håper det går fremover med deg og at du snart er like våryr og leken som dine tidligere pasienter på denne tiden av året :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn