Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.500
    Antall liker
    15.314
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Lykke til med salget og tøft at du står på krava(y) Har vært i lignende situasjon et par ganger når leilighet skulle selges og jeg gikk med på å flytte bort høyttalerene😱 Mange kjøper like mye livsstil og feeling av hvordan de kan få det og det er der en god stylist skal gjøre jobben! Alltid mye pynteputer, blomster og fluff, men det fungerer! Hos enkelte ”dumme" folk sitter pengene løst🤣
     
    Sist redigert:

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Er jo egentlig et perfekt salgstriks. Gutta kan sikle der mens damene virrer rundt å planlegger uten å plage gutta. Å stopper ikke gutta der for seriøs sikling er de ikke verdig denne flotte boligen uansett 🤷‍♂️🎶
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Lykke til med salget og tøft at du står på krava(y) Har vært i lignende situasjon et par ganger når leilighet skulle selges og jeg gikk med på å flytte bort høyttalerene😱 Mange kjøper like mye livsstil og feeling av hvordan de kan få det og det er der en god stylist skal gjøre jobben! Alltid mye pynteputer, blomster og fluff, men det fungerer! Hos enkelte ”dumme" folk sitter pengene løst🤣
    Du har nok til en viss grad rett, dessverre. Desto deiligere å gi litt faen! Sånne tøyse-yrker irritererer meg, og det finnes verre ting enn i værste fall å måtte bli boende her 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Så et hus på finn som lignet veldig på deres, men tror jeg må ha sett feil. Det var ett uten stereoanlegg.
    Lykke til med salget
    Hehe, det var mitt første oppgjør med design-tyrannene (og min egen latskap). Istedenfor å snu opp ned på huset, sette møbler på lager og få inn harmoniske designmøbler, ringte jeg ganske enkelt forrige eier og spurte om vi kunne bruke hans bilder i annonseringen. Når folk først har blitt lokket ut hit på visning får de gleden av å se en annen innredning med et noenlunde røslig pop-anlegg 😊
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.841
    Antall liker
    50.842
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Hehe, det var mitt første oppgjør med design-tyrannene (og min egen latskap). Istedenfor å snu opp ned på huset, sette møbler på lager og få inn harmoniske designmøbler, ringte jeg ganske enkelt forrige eier og spurte om vi kunne bruke hans bilder i annonseringen. Når folk først har blitt lokket ut hit på visning får de gleden av å se en annen innredning med et noenlunde røslig pop-anlegg 😊
    Ikke så dum som du ser ut du😂
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har i dag vært en tur på gjenvinningsanlegget på Djeveløy. Fikk levert en masse shait, men da jeg skulle legge fra meg en mengde bøker på gjenbruk, spottet jeg en bunke CDer. Eieren av disse må ha god smak, så jeg plukket ut en bunke. Jeg har jo cd-spiller og en hylle som optimaliseres ved at når noe skal inn, så går noe annet ut. Småartig del av hobbyen 😊

    Finnes verre ting utgitt enn dette……

    E20D05BD-30D6-4612-9EC8-403DCE30F5A0.jpeg


    Se så. Da var hyllen full igjen og med litt bedre innhold i forhold til min musikksmak :)

    0F9A1662-7BC5-46AB-AF88-DD160D4C3172.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    let them eat cake - en perle!
    Resten er bare å hive, siden du har det som er verdt å ha fra før :D
    Du har forsovet rett i det. Motorpsycho er vel generelt sett ikke min greie, men synes å huske at kake-platen er et ålreit album. Stones, Pink Floyd og Zeppelin har jeg på vinyl, men trippelsaken med Springsteen kan være grei å spille en dag jeg trenger litt feelgood stemning. Dvergene er alltid passende, og Nils Lofgren er jo grei å sette på hvis det har vært lenge siden jeg har vært på haifai-messe 😄 Dobbeltalbumet med Metallica og symfoniorkesteret gir jeg sikkert til T-1 hvis han sier jeg er en ålreit kar 😄
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Du har forsovet rett i det. Motorpsycho er vel generelt sett ikke min greie, men synes å huske at kake-platen er et ålreit album. Stones, Pink Floyd og Zeppelin har jeg på vinyl, men trippelsaken med Springsteen kan være grei å spille en dag jeg trenger litt feelgood stemning. Dvergene er alltid passende, og Nils Lofgren er jo grei å sette på hvis det har vært lenge siden jeg har vært på haifai-messe 😄 Dobbeltalbumet med Metallica og symfoniorkesteret gir jeg sikkert til T-1 hvis han sier jeg er en ålreit kar 😄
    Ålreit? Faktisk en skikkelig grepa kar 🤩


    Godkjent? 🤪
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Bra!
    Jeg inngikk kompromiss og skjøv ht nærmere veggen. My bad!
    Men er du ikke bekymret for at noe klåfingrede faen skal herpe ht/anlegget?

    Nils Lofgren, ja. Nå er du vaffal vaskekte audiofil, med et anerkjent popanlegg 😜

    Lykke til!
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Karmana er silkeramp fra Fana. Han vil sannsynligvis begå harakiri før han nedverdiger seg til å bo i Åsane.

    Mvh
    Som Bergens-samurai er jeg liksom mer seppuku-typen 🤪😄
    Jeg er veldig usikker på hvilken bydel som får gleden av mitt noble vesen, men harakiri eller seppuku er nok høyst aktuelt hvis Åsane blir et tema!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Bra!
    Jeg inngikk kompromiss og skjøv ht nærmere veggen. My bad!
    Men er du ikke bekymret for at noe klåfingrede faen skal herpe ht/anlegget?

    Nils Lofgren, ja. Nå er du vaffal vaskekte audiofil, med et anerkjent poanlegg 😜

    Lykke til!
    Må innrømme at jeg feiget, og gikk med på noen kompromisser. Vekk med tunge arvegods-bilder og bort med litt haifai-nips, teppe og lyttestol (forøvrig et særdeles idiotisk ord). Skal ikke være med på visningen, så jeg kommer til å legge et teppe over fronten på høyttalerne og har sett megleren dypt inn i øynene og bedt ham plassere en skalle kontinuerlig i stuen under visningen, hvis ikke så vet jeg hvor han bor.

    Problemet er ikke Nils Lofgren, men haifai-messer. Strålende album………men ja jeg er periodevis drittlei av Keith! 😊
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Må innrømme at jeg feiget, og gikk med på noen kompromisser. Vekk med tunge arvegods-bilder og bort med litt haifai-nips, teppe og lyttestol (forøvrig et særdeles idiotisk ord). Skal ikke være med på visningen, så jeg kommer til å legge et teppe over fronten på høyttalerne og har sett megleren dypt inn i øynene og bedt ham plassere en skalle kontinuerlig i stuen under visningen, hvis ikke så vet jeg hvor han bor.

    Problemet er ikke Nils Lofgren, men haifai-messer. Strålende album………men ja jeg er periodevis drittlei av Keith! 😊
    Bare tulla med deg. Aner ikke åssen den NL skiva er engang. Keith har jeg vel hørt 2-3 ganger totalt (på messer).

    Bare å oppgi villedende pris til megleren, det, og minner ham på hans økonomiske ansvar, så skal du se at han passer godt på ht og anlegget for øvrig. Men klart, det kan jo dukke opp barnefamilier med barn på slep. Vi vet alle hvor alle inntrykkede støvhetter stammer fra, gjør vi ikke? 😜
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Bare tulla med deg. Aner ikke åssen den NL skiva er engang. Keith har jeg vel hørt 2-3 ganger totalt (på messer).

    Bare å oppgi villedende pris til megleren, det, og minner ham på hans økonomiske ansvar, så skal du se at han passer godt på ht og anlegget for øvrig. Men klart, det kan jo dukke opp barnefamilier med barn på slep. Vi vet alle hvor alle inntrykkede støvhetter stammer fra, gjør vi ikke? 😜
    Med faseplugger av tre er jeg godt sikret, men med høyttalere duvende fritt på fjærer, fri tilgang til membran og svart pianolakk, er fristelsene store for uoppdragne drittunger 😳😄 Blir nok enda en «eye to eye» med megleren før visning 😊
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.835
    Antall liker
    16.057
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Med faseplugger av tre er jeg godt sikret, men med høyttalere duvende fritt på fjærer, fri tilgang til membran og svart pianolakk, er fristelsene store for uoppdragne drittunger 😳😄 Blir nok enda en «eye to eye» med megleren før visning 😊
    Ja, bare tenk hvordan den seks år gamle Karmana ville reagert i sitt først møte med ette skikkelig haifai anlegg med masse fristende knapper og lys 😂.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Med faseplugger av tre er jeg godt sikret, men med høyttalere duvende fritt på fjærer, fri tilgang til membran og svart pianolakk, er fristelsene store for uoppdragne drittunger 😳😄 Blir nok enda en «eye to eye» med megleren før visning 😊
    Hva med en mindre konfronterende fremgangsmåte: "cheak to cheak"? 😙

    Neida, det går nok bra, det går nok bra. Bare å hive beina på bordet og vente på fet profitt! 🥳
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ja, bare tenk hvordan den seks år gamle Karmana ville reagert i sitt først møte med ette skikkelig haifai anlegg med masse fristende knapper og lys 😂.
    Ja, jeg er jo, i følge tkr en silkeramp fra Fana. Jeg ville stilt høflig og dannet på visning med vannkjemmet hår og tversover-sløyfe………..og sparket membranene inn når de voksne snudde ryggen til 🤪😄
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Her på Hedmarken hadde silkerampen fått svølk.
    Det ordet kan du google, ettersom jeg antar at det er ukjent for deg. 😜😊
    God helg til dere i Villa-meglerskrekk. 😊
    Hehe, helt enig! Silkeramp fra Fana fortjener juling hvis de ikke oppfører seg………spesielt da jeg ikke har hatt adresse i Fana siden tidlig på 80-tallet 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har huset for meg selv en stund og spiller av alle ting cder. Kjenner at gammel Springsteen fremdeles er bra, men trenger mindre doser enn tidligere 😊 Det eneste som forstyrrer kaffe og musikk er en vaskedame som regjerer i andre etasje. Hvis hertugens vaskedame hadde passet som flyvertinne, har dessverre vår mer bombefly-vertinne potensiale. I bunn og grunn er det kanskje like greit 😊

    Hadde ikke går litt diskusjoner om pris på en boks jeg har ønsket meg en stund. Vi kom til slutt til enighet, og selger som er engelsk eller amerikansk kommer innom i ettermiddag for å levere boksen og lytte litt til popanlegget mitt. Blir bra!

    6015EEF8-509F-4A83-B4A7-5970DC7037B5.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det er sjeldent eller aldri jeg synes det blir vellykket når rockere skal spille sammen med symfoniorkestre. Denne Metallica-saken synes jeg likevel fungerer veldig godt 👍:)

    D32C9FBC-CF12-406D-B466-EC09F01A7377.jpeg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn