Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Livet leker! Jeg har så bra platesamling at jeg kan kvitte meg med denne røveren, og vel så bra, åsgårdsreien fra Innlandet klarte ikke å støvsuge Drotningsvik. Fant noen ølflasker i boden 😊

    C2DB9867-EF28-4AFE-890E-222917DFB596.jpeg
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.555
    Antall liker
    2.738
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Let the games begin! Ute på Finn i dag. Satser på at noen vil ha litt plass i stuen til haifaien (jeg tar det som en selvfølge at alle vil bo i Bergen).

    Vis vedlegget 801911

    Jeg har ellers bestemt meg for å finne en ny hobby. Kommer aldri til å prioritere ultra high-end haifai, som noen merkelige mennesker kaller det, når jeg ser hvordan det prises. Har i dag istedenfor kjøpt en seng i ultra high-end klassen (som sikkert noen merkelige mennesker kaller det). Kommer til å drite i musikken fremover. Nå skal det jaggu soves!
    Er det da slik å forstå at seniorboligen er i boks, og at flytting er nært forestående?
    Lykke til med salg!

    mvh
    Proffen
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jøje på meg 😳 Har streamet denne platen tidligere, men aldri på veldig røslig volum. Begynnelsen på første låt kan virkelig skremme kona på flat mark. Sånt er jo alltid kjekt å vite 😆

    A73E16AF-4F01-4F18-97CE-830287291F70.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Er det da slik å forstå at seniorboligen er i boks, og at flytting er nært forestående?
    Lykke til med salg!

    mvh
    Proffen
    Seniorbolig 😡 Skal da faen ikke ha en rugekasse til latterlig pris. Er en feigis så vi selger før vi kjøper. Finner vi ikke noe før vi må ut, stuer vi bare stashet på lager, og leser boligannonser fra et eller annet sted i Middelhavet. Tuf life 😊
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.833
    Antall liker
    16.036
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Seniorbolig 😡 Skal da faen ikke ha en rugekasse til latterlig pris. Er en feigis så vi selger før vi kjøper. Finner vi ikke noe før vi må ut, stuer vi bare stashet på lager, og leser boligannonser fra et eller annet sted i Middelhavet. Tuf life 😊
    Du får kontakte Carl Ivar. Han har sikkert noen gode tips om seniorboliger i Spania 🤭
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.641
    Antall liker
    3.433
    Torget vurderinger
    1
    Når mann kommer fra et danet og kulturelt hjem har mann dette hjelpemidel med seg i lommen når man er på tur der ingen skulle tru at nåkon kunne bu. ;)
    over setter.jpg
     
    Sist redigert:

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.991
    Antall liker
    20.055
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Men, hjelper det på musikken?
    Selv om spottene ikke er på trommisen, tror jeg til og med du vil få fot for det albumet der 😊 Man kan selvfølgelig øse ut penger på de dyreste pressingene, men også min nette 140g utgivelse låter fantastisk (og kanskje like bra som de mer audiofile utgavene…..hvem vet 😊).
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hmmm, lurer litt på om jeg har fått en sånn kåråna etter å ha vært nærkontakt med en tjommi. De har kanskje rett de som mener at menn ikke skal klemme 🤔 Det er forsovet veldig usikkert om jeg har fått kåråna. Litt slapphet og rusk med halsen kan jo også skyldes min genuine latskap og mangel på øl til å leske strupen 🤔 Pytt pytt, jeg er som Simba; I laugh in the face of danger 🤪😄

    Jeg har likevel mannet meg såpass til mot at jeg har flyttet sengen vår opp i andre etasje i påvente av den geriatriske snobbesengen som kommer i ettermiddag. Jeg ville ha vellyd, mens kona ville ha velvære…..hun vant selvfølgelig. Hun var dessverre ikke enig i at vi burde prioritere og heller gå for et smykke…….til meg 😊

    D92D94FC-5CC3-4A23-A89D-57FB5C4DEDB1.jpeg
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.571
    Antall liker
    27.624
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Hmmm, lurer litt på om jeg har fått en sånn kåråna etter å ha vært nærkontakt med en tjommi. De har kanskje rett de som mener at menn ikke skal klemme 🤔 Det er forsovet veldig usikkert om jeg har fått kåråna. Litt slapphet og rusk med halsen kan jo også skyldes min genuine latskap og mangel på øl til å leske strupen 🤔 Pytt pytt, jeg er som Simba; I laugh in the face of danger 🤪😄

    Jeg har likevel mannet meg såpass til mot at jeg har flyttet sengen vår opp i andre etasje i påvente av den geriatriske snobbesengen som kommer i ettermiddag. Jeg ville ha vellyd, mens kona ville ha velvære…..hun vant selvfølgelig. Hun var dessverre ikke enig i at vi burde prioritere og heller gå for et smykke…….til meg 😊

    Vis vedlegget 802505
    Dyre smykker du drømmer om……,

    Madammen nedkom med kåråna for noen uker siden. Hun var trøtt og litt snufsen i tre dager, så var det over.
    Jeg delte seng og bord med henne hele veien, men merket ikke så mye som et eneste snufs. Hennes tyske slektninger var ikke det minste forundret. Der nede kurserer teorien om at kåråna ikke biter på gamle veterinærer. De har tilbrakt et langt yrkesliv under stadig bombardement av et utall patogener, fra gule stafylokokker til diverse coronavirus. Immunsystemene deres takler det meste.
    Nå har jeg hørt at det ikke er så rent lite klemming blandt menn In the navy , men det er kanskje noe annet. …..:rolleyes:

    Mvh
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.810
    Antall liker
    50.654
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Hmmm, lurer litt på om jeg har fått en sånn kåråna etter å ha vært nærkontakt med en tjommi. De har kanskje rett de som mener at menn ikke skal klemme 🤔 Det er forsovet veldig usikkert om jeg har fått kåråna. Litt slapphet og rusk med halsen kan jo også skyldes min genuine latskap og mangel på øl til å leske strupen 🤔 Pytt pytt, jeg er som Simba; I laugh in the face of danger 🤪😄

    Jeg har likevel mannet meg såpass til mot at jeg har flyttet sengen vår opp i andre etasje i påvente av den geriatriske snobbesengen som kommer i ettermiddag. Jeg ville ha vellyd, mens kona ville ha velvære…..hun vant selvfølgelig. Hun var dessverre ikke enig i at vi burde prioritere og heller gå for et smykke…….til meg 😊

    Vis vedlegget 802505
    Flink kone det,hun skjønner seg på hva som er smykker og hva som ikke er det;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Flink kone det,hun skjønner seg på hva som er smykker og hva som ikke er det;)
    Nja, synes de første smykkene til Dan er utrolig lekre (i champagne/sølv versjonen). Deretter har det bare blitt mer og mer jålete bling 😊
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    God bedring, evn takk for alt. Var sånn noenlunde hyggelig.. 🤪🎶 syns faktisk den forsterkeren du har er fetere 🤷‍♂️ blir for mye bling det der.. er for folk som kjører mercedes å sånn.. 🤷‍♂️🙈
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.555
    Antall liker
    2.738
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Dyre smykker du drømmer om……,

    Madammen nedkom med kåråna for noen uker siden. Hun var trøtt og litt snufsen i tre dager, så var det over.
    Jeg delte seng og bord med henne hele veien, men merket ikke så mye som et eneste snufs. Hennes tyske slektninger var ikke det minste forundret. Der nede kurserer teorien om at kåråna ikke biter på gamle veterinærer. De har tilbrakt et langt yrkesliv under stadig bombardement av et utall patogener, fra gule stafylokokker til diverse coronavirus. Immunsystemene deres takler det meste.
    Nå har jeg hørt at det ikke er så rent lite klemming blandt menn In the navy , men det er kanskje noe annet. …..:rolleyes:

    Mvh
    Klemming? Tror ikke det er så vanlig, mulig de har blitt opplært av Jensemann....
    Men; det sies at uttrykket KIR stammer fra navy`en.....

    mvh
    Proffen
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Første platekjøp fra imusic i hus. God på pris og strålende kundeoppfølging. Me like! Forhåpentligvis er ikke dette unntaket som bekrefter regelen 😊 Hva jeg skal med denne nå når Massey Hall er i hus er jeg mer usikker på, men jeg skal nok få tvunget meg gjennom den en regnfull dag :)

    Verre er det at vi har kjøpt seng med fjernkontroller(e). Du vet du nærmer deg geriatrisk og furudress når du kjøper seng med denslags 😡 Som om ikke det er nok, er fjernkontrollen visstnok såpass utfordrende at den kom med en relativt tykk manual. Hater bruksanvisninger 😡😄

    5C8BC856-1B44-4E11-AFD2-8520C898F58F.jpeg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Også meget fornøyd med imusic. Sparte vel 400papp på 2 plater kontra pk. Penger det å sier noen..
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.954
    Antall liker
    5.537
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Har handlet noen ganger fra Imusic etterhvert og platene som er på lager kommer raskt. hvis de ikke er på lager og leveringstid blir lengre enn forventet sender de Mail hvor de beklager at ventetid blir forlenget. Så meget fornøyd med dem i motsetning til enkelte andre nettbutikker.
     

    sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.618
    Antall liker
    4.248
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Første platekjøp fra imusic i hus. God på pris og strålende kundeoppfølging. Me like! Forhåpentligvis er ikke dette unntaket som bekrefter regelen 😊 Hva jeg skal med denne nå når Massey Hall er i hus er jeg mer usikker på, men jeg skal nok få tvunget meg gjennom den en regnfull dag :)

    Verre er det at vi har kjøpt seng med fjernkontroller(e). Du vet du nærmer deg geriatrisk og furudress når du kjøper seng med denslags 😡 Som om ikke det er nok, er fjernkontrollen visstnok såpass utfordrende at den kom med en relativt tykk manual. Hater bruksanvisninger 😡😄

    Vis vedlegget 802954
    Young Shakespeare ble for meg en liten nedtur ift Massey Hall. Uansett verdt en lytt, men på mitt ringe anlegg låter det mindre sjelfullt enn MH..
    Min samboer synes heller ikke store høyttalere og bunker med plater er noe stas, men hadde ikke noe problem med å bestille stor dobbeltseng med fjernkontroll for 40 løk.... 🙄😁🎶

    M
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Young Shakespeare ble for meg en liten nedtur ift Massey Hall. Uansett verdt en lytt, men på mitt ringe anlegg låter det mindre sjelfullt enn MH..
    Min samboer synes heller ikke store høyttalere og bunker med plater er noe stas, men hadde ikke noe problem med å bestille stor dobbeltseng med fjernkontroll for 40 løk.... 🙄😁🎶

    M
    Vil ikke forundre meg om du har rett angående de to platene.

    Min kone er faktisk enda mer storforlangende 😳 Skulle se på seng og endte opp med en til 120K………som heldigvis var en utstillingsmodell de solgte billig da de trengte å få den ut fort i påvente av ny modell. Følte sengekjøpet litt som hvordan jeg kjøper haifai 😄 Verre var det at jeg ikke lå noe spesielt godt i natt, men starter på ny frisk i dag med snudd madrass fra hard til medium hardhet/mykhet 😊 Jaja, kona var strålende fornøyd…….happy wife, happy life….og de greiene der :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Seng 120 k?
    Fint at man er opptatt av gjenbruk. 😜
    Vis vedlegget 802983
    Ah, der har vi sengen min ja 😄

    Alltid morsomt med smått sjokkerende priser på ting man kanskje ikke ville spandert like mye penger på selv :) Veiledende er rørampen min dyrere enn veiledende for sengen. Det jeg endte opp med å betale for rørampen er mer enn dobbelt så mye som hva jeg til slutt betalte for sengen. Hva som gjør størst forskjell i livet…..Tror nok de fleste, jaffal utenfor haifai-boblen, ville vektlagt sengen. Men, så lenge rørforsterkeren min er dyrere enn sengen, er jeg vel fremdeles syk nok til å henge rundt på HFS 😄
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Første privatvisning gjennomført og den «ordentlige» visningen kjøres neste onsdag. Etter å stått på hue og ræva i et par dager ser det nå passende minimalistisk ut i huset……..ja med et lite unntak 😊

    Jeg har vært i mitt tverreste hjørne og er strålende fornøyd med meg selv 😄 I vår villfarelse hadde vi betalt en 1000-lapp for gjennomgang med en styling-tuppe. Makan til fjas! Hun skulle ha en full bøtte med tusenlapper for å gjøre det litt «gøyere» i huset. Strengt tatt skulle ikke hun gjøre en dritt. Vi skulle gjøre mesteparten samt et annet firma hun skulle ordne. Gadd ikke en gang svare når hun ringte tilbake. Hverken hun, megler eller et par av venninnene til kona, som er interiørarkitekter, var veldig imponert av stereoanlegget og ville ha det fjernet, men jeg har stått på mitt. Hvis kjøperne er så staure dumme at de ikke ser at de kan sette inn en spisestue der jeg har stereoen, så kan det bare være. Mulig det skremmer noen kjøpere og koster meg noen kroner, men det går greit. At alle trenger styling fra såkalte profesjonelle er et kunstig behov som meglerne har sneket inn for å gjøre jobben sin enklest mulig! Stereoen blir stående og jeg er kanskje tverr og dum, men jeg er i hvert fall veldig fornøyd med meg selv 😊

    0F435836-34A2-483D-954C-07B690E105EE.jpeg
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.641
    Antall liker
    3.433
    Torget vurderinger
    1
    En seriøs kjøper vil selv se husets potensiale. og hvordan han/ de vil innrede hust. Pynte damer er bare bort kastet . Stå på dine krav du . :giggle:
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.616
    Antall liker
    58.284
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Folk må jo begripe at huset også koster litt når de ser stereoanlegget. Hva med å sette prislapper på komponentene (listeprisen), slik at potensielle kjøpere aner nivået?
    😊
    Huset er flott! Det kan jeg underskrive på.
    Lykke til med salget. 👍
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn