- Ble medlem
- 28.09.2016
- Antall liker
- 15.369
Som om hun ikke har nok nå.Lars Hillesgate, Bergen
Vis vedlegget 1177876
Som om hun ikke har nok nå.Lars Hillesgate, Bergen
Vis vedlegget 1177876
Man bør også legge på minnet at de representerer - med politisk uavhengighet.Man skal ikke kimse av jobben Olav og Sonja har gjort. De er levende Norges reklamer. Jeg tror sågar Håkon og Mette Marit kunne blitt like gode ambassadører, med litt tid. Man skal heller ikke kimse av hvor mye det betyr for enkelte andre ledere og distingverte å få lov til å hilse på Kongen her i Norge.
Det er også fullt mulig å etablere en presidentrolle med politisk uavhengighet, i fall dette skulle bli aktualisert. Det ville nok absolutt være å foretrekke at man valgte noe helt annet enn en typisk ex-politiker til en slik seremonimester, og at fullstendig politisk uavhengighet var en grunnleggende del av rollen.Man bør også legge på minnet at de representerer - med politisk uavhengighet.
Kongefamilien har forøvrig stemmerett i Norge - men den brukes bevisst ikke.
Som vi ved neste valg kan bortvelge.Ja, vi har jo i dag en Statsminister som tilsidesetter lovverket alt etter eget forgodtbefinnende, så...
Huff, ja. Gatekunstnere skulle kanskje sparket nedover etter din mening?Som om hun ikke har nok nå.
Har jeg påpekt noe annet, eller...? Det er visst vanskelig å forstå.Som vi ved neste valg kan bortvelge.
Det kan vi ikke med en konge. Det kan da ikke være så vanskelig å forstå?
Spennende. Hva vet du som Se & Hør ikke har fått med seg?Man skal ikke kimse av jobben Olav og Sonja har gjort.
Da er det jo enda mer uforståelig at noen seriøst kan mene at monarki er en styreform å hegne ved.Har jeg påpekt noe annet, eller...? Det er visst vanskelig å forstå.
Du er veldig opptatt av pedofile.....nå snakker jeg internasjonalt, og vi i norge har bemerkelsesverdig mange der i forhold til folketall
om du så omgås pedofile, skriver mailer med de, bruker de til utpressing, hyggelige middager, tjenester her og der
eller hva det nå er, så er det å legitimere det, spesielt når det er så kjent, eller når man spøker om det i emails
dette gjør at det kan fortsette, og ingen blir straffet, følgene blir for store. Litt som bankene som blir too big to fail
er faktisk helt sjukt spør du meg
Det er dessverre ofte slik at...Som om hun ikke har nok nå.
Er det noe bedre med repeterende, repetitive repetisjoner - uten at det bringes noe nytt til bordet da?Da blir det sirkelargumentasjon
Det er nå engang slik at monarki aldri blir riktig, og argumentet mot er at det strider mot demokratiske prinsipper.Er det noe bedre med repeterende, repetitive repetisjoner - uten at det bringes noe nytt til bordet da?
Nei, og akkurat derfor sparker man ikke på et menneske som ligger nede.Huff, ja. Gatekunstnere skulle kanskje sparket nedover etter din mening?
Det betyr ikke det samme som en blankofullmakt til å bedrive kollektiv mobbing. Har vi fortsatt ikke lært en dritt av Tore Tønne?Det er dessverre ofte slik at...
«Som man reder ligger man»
Enda enDet er nå engang slik at monarki aldri blir riktig, og argumentet mot er at det strider mot demokratiske prinsipper.
Denne skjønte jeg lite av. Hvem er J. ?epost broren til J. mottok
Huff, nå får du tyn, ikke fordi du forteller sannheten, men at du gjentar sannheten.Det er nå engang slik at monarki aldri blir riktig, og argumentet mot er at det strider mot demokratiske prinsipper.
Ja, det er et menneske bak, som nå har det så det holder. Det er helt greit å kommentere hvor dumt man mener det hun har gjort er - og bemerke at hun kanskje ikke er… osv, men…Hun er faktisk et helt vanlig menneske, som jeg har virkelig vondt av i disse dager. Selv om hun har vært både selvisk og korttenkt, akkurat som oss andre.
Jeffrey Epstein formodentlig?Denne skjønte jeg lite av. Hvem er J. ?
Når sannheten ikke passer, da angripes det å fronte sannheten.Huff, nå får du tyn, ikke fordi du forteller sannheten, men at du gjentar sannheten.
Visstnok en av de syv dødssyndene, gjenta en sannhet.
Se på de som har kommet seg opp og fram, ikke ved å fortelle sannheten men ved å gjenta løgner. Se så, slik skal det gjøres
Du tok ikke poenget.MM har ikke begått noen lovbrudd og står heller ikke tiltalt for noe.
Joda.Du tok ikke poenget.
Ikke begått lovbrudd, og det vet du hvordan?MM har ikke begått noen lovbrudd og står heller ikke tiltalt for noe.
Slapp av, han gjentar det nok, til vi får det med oss..Joda.
Med all respekt så er det å komme med Tønne saken hver gang noen har driti seg ut og får omtale i media ikke særlig spennende.Det betyr ikke det samme som en blankofullmakt til å bedrive kollektiv mobbing. Har vi fortsatt ikke lært en dritt av Tore Tønne?
Hun har satt rikets sikkerhet i fare, med å gjøre seg selv mottakelig for utpressing.MM har ikke begått noen lovbrudd og står heller ikke tiltalt for noe.
Å kanskje ikke ha hatt en optimal oppvekst er ingen unnskyldning for…, men kan jo være en medvirkende årsak til…
Og Sverre Magnus, riktignok prins men ikke arving til kongeriket.![]()
For ham var det et helvete
For aller første gang forteller Marius Borg Høiby om hvordan det er å være kjent som bare sønnen til mamma.www.dagbladet.no
Å ikke sette dette inn i kontekst MOT monarki, viser jo at vikarierende argumenter er selve fundamentet for kongehuset. Det viser, med all mulig tydelighet, hvor galt det er at noen er født inn i en rolle, mens andre er det ikke. Til og med innen samme familie. Det strider selvsagt mot alle demokratiske prinsipper, men også mot at alle er vi like. Med samme muligheter. Det fikk Marius aldri oppleve, i stedet fikk han fra 3 år gammel oppleve det stikk motsatte. Enda ringer tydeligvis ingen bjeller.