Forsterkere Har jeg noe å hente på oppgradering av forsterker?

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Ligger jo ellers en rugg av en integrert Jungson på børsen - men har ikke hørt en sådan. Bør i alle fall være nok muskler i den...

mvh
Proffen
 

roffen

Medlem
Ble medlem
19.12.2013
Innlegg
12
Antall liker
3
Da falt valget på en Krell kav 250 a fra brukten. Er spent på å få prøvd den på AP'ene for å si det sånn. (Budsjettet på 10k sprakk selvsagt, big time!)
kav 250 a er jo ingen ny forsterker, men tar sjansen på at den holder i mange år enda. Håper den har god nok punch til å blåse liv i høytalerne.

Da kommer jeg til å bruke EC ECI3'en som forforsterker, i hvert fall til å begynne med. Så får jeg se om den blir byttet i en ren for- ved en senere anledning. Gjerne en med dac, hmmmm.
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Blir sikkert knall, det. I alle fall bør Krell`en gi deg mange gode stunder.
På sikt bør du kanskje vurdere dedikert pre...
Har et jælma godt tips til deg, hvis du er interessert....?:rolleyes:

mvh
Proffen
 

roffen

Medlem
Ble medlem
19.12.2013
Innlegg
12
Antall liker
3
Er alltid interessert i tips selvsagt. Men jeg kommer ikke til å ha det travelt med oppgradering til dedikert pre med det første, bare så det er nevnt.
 

mediakjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.11.2010
Innlegg
1.867
Antall liker
645
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Da falt valget på en Krell kav 250 a fra brukten. Er spent på å få prøvd den på AP'ene for å si det sånn. (Budsjettet på 10k sprakk selvsagt, big time!)
kav 250 a er jo ingen ny forsterker, men tar sjansen på at den holder i mange år enda. Håper den har god nok punch til å blåse liv i høytalerne.

Da kommer jeg til å bruke EC ECI3'en som forforsterker, i hvert fall til å begynne med. Så får jeg se om den blir byttet i en ren for- ved en senere anledning. Gjerne en med dac, hmmmm.
Der har du en forsterker med veldig god punch.
 

Lynvingen

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2010
Innlegg
887
Antall liker
295
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Gratulerer:)

La oss få høre hvordan det låter når du får den koblet til.
 

roffen

Medlem
Ble medlem
19.12.2013
Innlegg
12
Antall liker
3
Gratulerer:)

La oss få høre hvordan det låter når du får den koblet til.
Takker. OK, jeg kan legge ut en mp3 med opptak av resultatet :)

Neida. Lover å fortelle min ærlige mening om det ble noe forskjell, etter jeg har fått testet litt.
 
Topp Bunn