Har dere gjort noen endringer i programvaren i dag?

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Innlegg
835
Antall liker
25
Sted
Tromsø
Når jeg åpner HFS i Firefox er alt plutselig så Windows 3.11- aktig, fargene (skin'et?) er borte, og alt er nærmest tekstbasert på hvit bunn. Men alt er på samme plass som ellers, HFS-logen er der, reklamen vises som normalt, smileys'ene og de øvrige formateringsknappene er på plass over tekstfeltet. Alt av knapper ser normale ut. Kun bakgrunnen mangler. Jeg var innom forumet i formiddag, da var alt normalt. Jeg har ikke endret noen innstillinger meg bekjent.

Jeg har åpnet siden i IE, og det ser normalt ut der, men MS har vel lagt inn alt av standarder inkl. sine egne, så det skal vel egentlig godt gjøres at noe ikke vises rimelig greit i den leseren.

Edit: alle andre sider og fora jeg har vært innom i kveld ser normal ut, det er kun HFS som er annerledes.

Edit2: det er kun forside og forum som lider av ovennevnte, bruktbørsen ser normal ut.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.718
Torget vurderinger
1
Ingen endringer herifra. Du kan jo forsøke å bruke kompatibilitetsknappen hvis du benytter IE8.0. Den er lokalisert helt øverst i browseren.
 

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Innlegg
835
Antall liker
25
Sted
Tromsø
Herregud hvor deilig når ting virker. Løsningen var å tømme cache i Firefox. IE får være med på turen kun for å teste når sider må sjekkes, men kan jo ikke brukes når det er alvor.

Som sagt var det kun forsiden og forumsiden som var fucked opp; bruktforum og linker så ut som de skulle. Det skyldes nok en tidligere endring i de to sidene, men problemet dukket opp først nå.
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
326
Sted
Oslo Vest
GAA skrev:
Herregud hvor deilig når ting virker. Løsningen var å tømme cache i Firefox. I
seff , bare pappskaller bruker noe så idiotisk om IE.
 
Topp Bunn