- Ble medlem
- 08.02.2008
- Antall liker
- 10.227
Ja det der er en indrefilet.
Ja, mitt første barnebarn var på besøk i dag og hun synes du kommer med et glimrende forslag!Innendørs sandkasse til barnebarna?
Gratulerer nlykkeI går var overrekkelsen av vår gamle bolig, og fra og med i dag har vi heldigvis kun ett hus å forholde oss til.
Det er noe helt spesielt med flytting og jeg er kommet fram til at jeg gjorde dette akkurat i tide før jeg ble noe særlig eldre. Fy for en omstendelig prosess!
Vel gjennomført og fortsatt i live!
For meg er jo ikke dette noe nytt område. Her er jeg oppvokst og må si at det føles ganske så fint og komme tilbake hit. Man får et nytt perspektiv. Barndomshjemmet var en gammel Sveitservilla, så dette er noe helt annet men for meg et riktigere/bedre valg.
Flyttekaoset er selfølgelig komplett, men noe orden har vi greid og opprette allerede.
Vis vedlegget 940668
Vis vedlegget 940670
Angående audiofil aktivitet er vel dette den første sommeren jeg kan huske at anlegget stort sett har vært nede og ubrukt. Der skal det skje endringer men det må fortsatt vente litt. Første prioritet er kjøkkenet som nevnt litt ovenfor og i og med sommerferie etc hos håndverkere jeg er avhengig av, her dette gått langsomt. Men nå begynner jeg å se lyset i tunnelen, så om noen uker regner jeg at alt er på plass.
Det er deilig og ha kommet ned til kysten igjen!!
Vis vedlegget 940677
Takk Espen. Her ser du årsaken til at jeg ikke fikk tid til og stikke innom ditt nye sted i sommer. Vi får ha det tilgode.Gratulerer nlykke
Ser flott ut
Mvh: Espen L
Forstår godt at prioriteringer nå er å få det nye huset ferdig.Takk Espen. Her ser du årsaken til at jeg ikke fikk tid til og stikke innom ditt nye sted i sommer. Vi får ha det tilgode.![]()