høyttalere av kloakkrør

AAaF

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.01.2007
Innlegg
1.034
Antall liker
147
totte skrev:
Som nevnt har elementer og rør kommet i hus og jeg begynner å tenke på selve konstruksjonen. Siden jeg skal dele mot subene (som kanskje byttes med 2 tårn a 6*Seas L22 i trykkammer dersom anlegget skal flyttes) ved 80-140 Hz (???) så blir bassmellomtonene kanskje mer mellomtoner enn basser, så hvor store bør kabinettene være, og bør jeg i det hele tatt gå for bassrefleks?
Personleg meiner eg nei. Dette fordi du då slipper å tenke på bassrør- resonansar og slipper det også når du skal lage kassa. Mindre arbeid og lettare å få til med andre ord. Dersom du skulle lagd ein liten bokhyllehøgtalar, så hadde det blitt noko anna. Kassevolum blir også redusert slik at dei blir mindre.

Med 10 liter pr stk og mykje fyll ender du på Qt=0,58=Bessel=konstant forsinkelse i passbåndet. Det ser eg ikkje vekk ifrå at kan bli riktig bra, har ikkje eksperimentert med det sjølv, men ein som har det synast bessel karakteristikk på filteret ikkje stod noko tilbake for LR. Han er veldig opptatt av riktig timing på lyden, men har ikkje greie på elektronikk. Han hadde bare prøvd på Behringeren.

Og om det skal være ein subbass på kvar side ville eg delt på 120-140Hz.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.531
Antall liker
9.690
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Men rørene må vel være innbrent, dvs inndr..et?
 
Topp Bunn