GyroDec pris?

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Innlegg
2.273
Antall liker
905
Vurderer muligens å selge vinylspinneren min. Grunnet familieforøkelse står denne desverre bare lagret og samler støv! :-/

Noen som har betraktning om hvilken pris jeg kan forvente å få igjen for denne?:
Michell GyroDec mkIII (Black and Bronze) m/Mørch DP6 Golg, arm (event. også med Gyropower QC)

Spilleren er meget pen (et par riper i toppdekselet).
Fungerer selvfølgelig 100% opptimalt.

Se et stykke ned i galleriet så finnes maken:http://www.michell-engineering.co.uk/turntable_picture_gallery.html

mvh.
Kjetil
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Ingen seriøse svar ??? ??? ???
Jeg gir deg 7.500,- ;D
 

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Innlegg
2.273
Antall liker
905
Ingen seriøse svar  ??? ??? ???
Jeg gir deg 7.500,-  ;D
Seriøse svar NEI (kun ditt og det er vel useriøst ;)) men allerede endel pm ;D
Kanskje dette ikke var noen lur ide! Burde finne en pris selv  eller event. legge ut for budgiving.

Var liksom ikke tenkt som salgsannonse dette men hjelp til prisvurdering (Ellers er vel plasseringen feil?)
Får vel se ann litt!

Kjetil
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Seriøse svar NEI (kun ditt og det er vel useriøst ;)) men allerede endel pm ;D
Kanskje dette ikke var noen lur ide! Burde finne en pris selv  eller event. legge ut for budgiving.

Var liksom ikke tenkt som salgsannonse dette men hjelp til prisvurdering (Ellers er vel plasseringen feil?)
Får vel se ann litt!

Kjetil
Javistt var mitt svar useriøst 8)
Men hadde du "bitt på" hadde det vært seriøst ;D
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.882
Torget vurderinger
24
Du burde vel kunne få omtrentlig halv ny-pris. I og med at du selger uten pickup (som vel taper seg mest i pris) og at spilleren er en klassiker som fortsatt er i salg kan jeg ikke forstå annet enn at denne skulle la seg lett selge.
 

elta

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.07.2005
Innlegg
166
Antall liker
34
Torget vurderinger
2
Har identisk speler som du med samme arm.Kjøpte den for to år sidan ,og gav 12000 for den.
 

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Innlegg
2.273
Antall liker
905
Takker for svar og hjelp!
Har fått et visst inntrykk av prisnivået
(Fikk også en pekepinn av Arild på Hifi-guiden når jeg var der i dag).
Tråden har forøvrig ført til noen PM med interresse for både deler av utstyret og hele pakka.
Jeg har ikke bestemt meg for å selge enda. Kjenner at jeg foreløpig ikke er klar for å kvitte meg med denne. I tillegg kjøpte jeg nettopp på impuls noen høytalere til et anlegg nr.2 som jeg tenker å sette opp i hobbyrommet. Tenker jeg spilleren får en test der først.
mvh.
Kjetil
 
Topp Bunn