- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 32.612
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Vedbjørn likefrem

Jeg har også skrevet med han, og sakt jeg kan komme og hente di til den prisen di er aventerte til kr2200, i den standen di er for 20 dager siden, fikk først svar i dag, og da hevdet han at han hadde fått bud på 3000, og at di var vært minst 6-7000 hadde noen fortalt han…nå er di aventerte på nytt, uten pris….useriøs så det holder, og er det lov å gjøre sånn på finn?Prøvde og kjøpe disse Infinity høytalerne. Ba om at selger skulle filme med lyd ved høytalerne i bruk så jeg kunne se at han hadde dem og at jeg kunne høre at de virket og sende på epost. Fikk en lydfil på 6 sekunder uten bilde. de to andre vedleggene kunne ikke åpnes. Da jeg påpekte dette fikk jeg kun et bilde av kun høytalerne, ikke et stuebilde / stereo oppsett. Hvorfor ikke sende en 4-5 bilder ? Virker misstenklig for meg.
Har prøvd å kjøpt disse jeg, men etter 20 dager uten svar etter jeg har sakt jeg kan komme og hente til den prisen, så har han sakt han har fått bud på 3000, og hevder nå plutselig di er verdt 6-7000kr, og har nå gjort om annonsen på finn uten noen pris, useriøs type.
Oppkjøpere fiskere & annet pakk med skjult bud runde blir blokkert til evig tid .Har prøvd å kjøpt disse jeg, men etter 20 dager uten svar etter jeg har sakt jeg kan komme og hente til den prisen, så har han sakt han har fått bud på 3000, og hevder nå plutselig di er verdt 6-7000kr, og har nå gjort om annonsen på finn uten noen pris, useriøs type.
Selvfølgelig er det lov å ombestemme seg når han sikkert har fått et hav av meldinger om å få kjøpe høyttalerne til 2200. Noen ganger går det, noen ganger går det ikke, og det vet dere godt selvJeg har også skrevet med han, og sakt jeg kan komme og hente di til den prisen di er aventerte til kr2200, i den standen di er for 20 dager siden, fikk først svar i dag, og da hevdet han at han hadde fått bud på 3000, og at di var vært minst 6-7000 hadde noen fortalt han…nå er di aventerte på nytt, uten pris….useriøs så det holder, og er det lov å gjøre sånn på finn?
Det er kanskje lov det, men viss en har lite peiling om pris, så er det vel lurt å legge di ut til høyeste bud, eller hbo, og ikke fastpris og så gjøre det om til hbo, 20 dager etter jeg var villig til å kjøpe di til den prisen di er aventert til uten at jeg fikk svar på det, men nå er han ivrig til å skrive…nei det blir for øseriøst.Selvfølgelig er det lov å ombestemme seg når han sikkert har fått et hav av meldinger om å få kjøpe høyttalerne til 2200. Noen ganger går det, noen ganger går det ikke, og det vet dere godt selv![]()
Jeg er og en av de som gjerne ville kjøpe til skampris. Synes selger har opptrådd ryddig og informativt selv om jeg ikke lenger står på gribbelista (er interessert). Har man ikke akseptert et tilbud har man heller ingen avtale. Selger kunne alternativt bare slettet annonsen. Personlig finner jeg det mer useriøst å skulle karre til seg noe til opplagt skampris.Det er kanskje lov det, men viss en har lite peiling om pris, så er det vel lurt å legge di ut til høyeste bud, eller hbo, og ikke fastpris og så gjøre det om til hbo, 20 dager etter jeg var villig til å kjøpe di til den prisen di er aventert til uten at jeg fikk svar på det, men nå er han ivrig til å skrive…nei det blir for øseriøst.
Men du synes ikke det er rart å annonsere en vare til oppgitt pris, og ikke høystbydende over, for så å forvente å få tre ganger så mye…se hva sånne er solgt for på hifi shark…så ser du ikke alle har kostet 6-7000kr i hvertfallJeg er og en av de som gjerne ville kjøpe til skampris. Synes selger har opptrådd ryddig og informativt selv om jeg ikke lenger står på gribbelista (er interessert). Har man ikke akseptert et tilbud har man heller ingen avtale. Selger kunne alternativt bare slettet annonsen. Personlig finner jeg det mer useriøst å skulle karre til seg noe til opplagt skampris.
Markedspris er vel vanskelig å sette på ett par ripete infinity…men på hifi shark så ser du at det er solgt like billig før da…Hei folkens, ja det er jeg som har annonsert to gode Infinity Høyttalere til salgs. (Dro på hytta og var borte - og mens tikket det inn 18 bud). Første respons jeg fikk var at prisen var alt for lav hvor jeg ble fortalt at disse burde gå for 5,000 - 7,000 kr. Så da var det bare å sjekke med Finn.no som ga beskjed om at jeg kunne justere prisen når jeg ikke hadde akseptert noe bud. (Jeg fant også noen riper og fortalte alle som var interessert om at jeg tok kontakt med pianolakkerer for å sjekke om det kunne fikses - det var ferietid og det tok tid.) Etter at jeg fikk svar om at dette var mulig å fikse - så fikk alle likelydende beskjed. Noterer at det var en i tråden som fikk utfyllende videosnutter med lyd og bilde som ikke greide å spille av det - det får nå være. Dette er gode høyttalere som gir god lyd) Men folk som driver omtrent med utpressing og sprer usannheter for å få kjøpt godt HI-Fi utstyr til skampris - har jeg ikke sansen for. Her er det gode høyttalere som går til folk som vil betale rimelig markedspris (og dette er ikke så veldig mye da for gode høyttalere) - og det er vanlig praksis fikk jeg høre da jeg spurte. Men skulle selvsagt sjekket hva prisnivået var før jeg gikk ut med veldig lav pris - og kanskje i dette forumet. Noterer at det er ærlige sjeler her også da - godt å se)
Nei, ikke når det håndteres ryddig. Jeg var på gribbelista selv, men har ikke noe problem med at selger fant ut at det var feil å selge til skampris.Men du synes ikke det er rart å annonsere en vare til oppgitt pris, og ikke høystbydende over, for så å forvente å få tre ganger så mye…se hva sånne er solgt for på hifi shark…så ser du ikke alle har kostet 6-7000kr i hvertfall
Hei folkens, ja det er jeg som har annonsert to gode Infinity Høyttalere til salgs. (Dro på hytta og var borte - og mens tikket det inn 18 bud). Første respons jeg fikk var at prisen var alt for lav hvor jeg ble fortalt at disse burde gå for 5,000 - 7,000 kr. Så da var det bare å sjekke med Finn.no som ga beskjed om at jeg kunne justere prisen når jeg ikke hadde akseptert noe bud. (Jeg fant også noen riper og fortalte alle som var interessert om at jeg tok kontakt med pianolakkerer for å sjekke om det kunne fikses - det var ferietid og det tok tid.) Etter at jeg fikk svar om at dette var mulig å fikse - så fikk alle likelydende beskjed. Noterer at det var en i tråden som fikk utfyllende videosnutter med lyd og bilde som ikke greide å spille av det - det får nå være. Dette er gode høyttalere som gir god lyd) Men folk som driver omtrent med utpressing og sprer usannheter for å få kjøpt godt HI-Fi utstyr til skampris - har jeg ikke sansen for. Her er det gode høyttalere som går til folk som vil betale rimelig markedspris (og dette er ikke så veldig mye da for gode høyttalere) - og det er vanlig praksis fikk jeg høre da jeg spurte. Men skulle selvsagt sjekket hva prisnivået var før jeg gikk ut med veldig lav pris - og kanskje i dette forumet. Noterer at det er ærlige sjeler her også da - godt å se)
Solgte selv en Micro Seiki alt for billig, den måtte bort pga flytting , og aksepterte første kjøper. Fikk senere henvendelser fra noen som ville gi opp mot det dobbelte, men jeg hadde gjort en avtale.Dengang jeg studerte handel, så het det:
Tilbud pluss Aksept er lik Avtale
Burde også gjelde netthandel, om noe tilbys til pris X og noen aksepterer pris X så er det avtale
Er ikke smålig eller sur, men blir irritert av at selger snur saken opp ned og klager på de som tok kontakt på selgers annonse på FinnJeg blir ikke filantrop av denne tråden heller
I min bok oppfatter jeg det smålig å bli sure for ikke å få grafset til seg noe som opplagt er lagt ut alt for billig av en legmann på Finn. Så må folk gjerne være uenige i det.
For noen måneder siden la jeg ut en gammel hjemmedatamaskin fra 80-tallet. Ble lagt ut til 500, men da det umiddelbart raste inn bud så forsto jeg at det nok var billig. Foretok et raskt søk og fant ut at disse maskinene var populære blant retro-gamere, og at de gikk for 3-4000. Maskinen ble solgt for 500 til førstemann som som hadde tatt kontakt, at jeg ikke hadde gjort hjemmeleksa får jeg ta på egen kappe.Jeg blir ikke filantrop av denne tråden heller
I min bok oppfatter jeg det smålig å bli sure for ikke å få grafset til seg noe som opplagt er lagt ut alt for billig av en legmann på Finn. Så må folk gjerne være uenige i det.
Det var de som selger opplevde drev med utpressing og løgn han reagerte på etter eget utsagn, ikke de som tok kontakt generelt. Finnes sikkert flere syn på den saken og.Er ikke smålig eller sur, men blir irritert av at selger snur saken opp ned og klager på de som tok kontakt på selgers annonse på Finn
Selger sier han hadde 18 personer som ville kjøpe de. Han står fritt å selge til hvem han vil så det er litt vanskelig å si hvem som hadde en avtale. Jeg har forståelse for de inkl meg selv som gjerne ville ha et par pene Modulus med originalstativer til 2200, men trodde vel ikke det var realistisk. Etter min oppfatning har selger informert potensielle kjøpere langt over forventning og egen tidligere erfaring.Dengang jeg studerte handel, så het det:
Tilbud pluss Aksept er lik Avtale
Burde også gjelde netthandel, om noe tilbys til pris X og noen aksepterer pris X så er det avtale
Kanskje Finn burde ha en knapp som andre plattformer har, kjøp nå!Selger sier han hadde 18 personer som ville kjøpe de. Han står fritt å selge til hvem han vil så det er litt vanskelig å si hvem som hadde en avtale. Jeg har forståelse for de inkl meg selv som gjerne ville ha et par pene Modulus med originalstativer til 2200, men trodde vel ikke det var realistisk. Etter min oppfatning har selger informert potensielle kjøpere langt over forventning og egen tidligere erfaring.
Vil gjerne høre hva han mener var usannheter, eller om det ble truet på noe vis…men sa i fra om hva jeg mente om å aventere til en pris og vente i 20 dager, og så begynne å forlange en annen pris…sleipt spør du meg…Det var de som selger opplevde drev med utpressing og løgn han reagerte på etter eget utsagn, ikke de som tok kontakt generelt. Finnes sikkert flere syn på den saken og.
Neppe.Er dette et OK kjøp?
![]()
Komplett Sony TC-366, klassisk spolebåndspiller, støvdeksel, låsecaps for spoler | FINN-torget
Selger en klassisk Sony båndspiller fra 70-tallet. Fin for å spille av gamle bånd for digitalisering mm. Med vinklet kabinett har spilleren et kult utseende entwww.finn.no
Ikke overrasket over svaret.Neppe.
Det er en haug av slitedeler i en sånn som vanskeligt finnes i dag,
og den forbedrede modellen TC-377 (lik, men med Ferrit hoder) hadde langt bedre elektriske data.
Kastet en 377 på søpplet i 2010, det var hva den var verd for meg).
www.hifisentralen.no
Hadde den bare vert sortSony CDP-X707ES til 5000 kr.
![]()
Sony CDP-X707 ES sacd spiller vurderes solgt :-)
En meget fin,velfungerende Sony CDP-X707 ES sacd spiller vurderes solgt :) Den er i gull farve, har xlr og rca ut, samt coax digital :) Fjernkontroll og strømkabel medfølger :)www.hifisentralen.no
Godt kjøp hvis laseren holder stand. Den er umulig å få tak i, eller var det hvertfall for 20 år siden.
Og bortsett fra, at SACD er løgn.Sony CDP-X707ES til 5000 kr.
![]()
Sony CDP-X707 ES sacd spiller vurderes solgt :-)
En meget fin,velfungerende Sony CDP-X707 ES sacd spiller vurderes solgt :) Den er i gull farve, har xlr og rca ut, samt coax digital :) Fjernkontroll og strømkabel medfølger :)www.hifisentralen.no
Godt kjøp hvis laseren holder stand. Den er umulig å få tak i, eller var det hvertfall for 20 år siden.