GLL's sommeravslutning 2013

ganilsen

Bransjeaktør
Ble medlem
14.02.2008
Innlegg
2.171
Antall liker
670
Sted
Porsgunn
Torget vurderinger
4
Da var sommeravsluttningen vel overstått. Når jeg går i gjennom bildene ser jeg at mitt fokus var på drikke fremfor kamera, og derfor var det ikke mange bilder tatt. Her tar man selvfølgelig selvkritikk og kommer sterkere tilbake ved neste anledning.

Som den travelt opptatte personen jeg er måtte jeg reise videre ganske raskt, men tiden sammen med dere var strålende. Av erfaring tror jeg det fortsatte lenge etter at jeg forlot åstedet. :D

Litt musikklytting ble det også, men ikke så mye som normalt. Jeg tror noen medlemmer ble litt overasket da jeg satt på "Nomy - Cocaine" på passelig høyt volum, basert på all hoderistingen. Godt med trøkk i anlegget var det i allefall! :D

Med dette takker jeg for en topp avsluttning og jeg gleder meg allerede til vi sparker igang igjen over sommeren.

IMG_3242.jpg


IMG_3254.jpg



Geir Arne
 
Sist redigert:

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Innlegg
800
Antall liker
339
Torget vurderinger
10
Var det virkelig ingen av de andre tilstedværende som hadde nærvær nok til å ta bilder? Ikke var vi fulle heller:rolleyes:??? Selv om lydnivået utover kvelden var nok til å få trommehinnene til å virke som utslitte oppvaskluter - kanskje bare jeg som begynner å bli eldre men PA høyttalerne til guru'n spilte så det lukta svidd:confused:...eller kom lukta fra noe helt annet X250??? JabbaJabba??? Guru??? Griffers??????
Noen brukte bassen mer aktivt enn andre, den saken er ihvertfall sikker:eek:...
At anlegget til guru'n vakte oppsikt var ihvertfall sikkert, ettersom noen fra det motsatte kjønn hnvendte seg i "luka" og skulle ha oss med ut, men da hadde vi fremdeles ikke kommet mer enn halvveis utpå åttitallet i musikkbunken... og her skulle det spilles mer... Yasman og Erik trakk seg i 23:30 tiden for å busse tilbake til Langesund, mens min privatsjåfør ankom åstedet kort etter for å indra undertegnedes midlertidige permisjonsløyve. (ja jeg var sliten etter en lang dag og hadde nok best av en liten retrett.
X250, Jabba, Griff, og Guru får fylle ut resten...

-p
 

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Innlegg
5.715
Antall liker
1.259
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Kan ikke si annet enn at jeg hadde det veldig morro med gutta og ja, det ble veldig sent for meg og jabba....når man henter en liter Captain Morgan til nach ja da blir det trøbbel! Dårlig med bilder fra innsiden av huset, tror ikke jeg har så mange imaginære engang! Tror Erikb koste seg etterhvert som volumknappen steg over kl.12, godt jeg hadde lagt ut nabovarsel! Ble høy stemning iaf!!

BTW, bålpanna mi er genial! Kull til mat deretter fore på med vedfyring. Masse varme....Takk til gutta som bar tilbake møblene til forsamlingslokalet rett over gata, lurer fortsatt på hvem jeg slåss med siden jeg våknet opp med ribbensbrudd....x250?
 

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Innlegg
5.715
Antall liker
1.259
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Forresten, griffen, x250, jabba og jeg gikk på min stampub Karjolen som ble en heftig overgang da stedet ALDRI har hatt anlegg eller noen form for musikk på ca 40 år bortsett fra noen skeive folk som har dukket opp med gitar, skrekkspill e.l. Stedet for de dype samtaler....men alltid folksomt
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Det var artig det gutter! Det ble som vanlig tidlig kvelden for mitt vedkommende. Likevel sov jeg altfor lenge med tanke på besøket jeg ventet kl 14. Det ble en liten tanke stress når man skal rydde, vaske og bake etter en fuktig kveld på byen.
 

yasman

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.10.2006
Innlegg
1.703
Antall liker
296
Sted
Grenland
Torget vurderinger
13
Takker Guruen for en hyggelig og artig opplevelse med PA anlegg, trøkk var det og vi fant jo mange gamle slagere......
Langesundsgutta rakk ikke planlagt buss, og ble litt forsinket, men kom jo hjem i "kristelig" tid; sikkert bedre form dagen derpå enn flere :)
Brekt ribbein da gitt Guru? hvordan gikk det til?
 

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
996
Antall liker
1.034
Sted
Porsgrunn
Ble klar over denne tråden først i dag, så litt sent svar. Takk alle sammen for et hyggelig selskap.
Ribbensbrudd, Guru :confused: Når jeg dro ved syvtiden :cool: var du fremdeles i godt slag, sammen med den litt forsiktige fyren som du dro inn fra gata ved seks/halvsyvtiden.

Mvh Morten
 

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Innlegg
800
Antall liker
339
Torget vurderinger
10
Ble klar over denne tråden først i dag, så litt sent svar. Takk alle sammen for et hyggelig selskap.
Ribbensbrudd, Guru :confused: Når jeg dro ved syvtiden :cool: var du fremdeles i godt slag, sammen med den litt forsiktige fyren som du dro inn fra gata ved seks/halvsyvtiden.

Mvh Morten
Seks halv-syvtiden Jabba:confused: det var på søndag morgen dette da:D
 

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
996
Antall liker
1.034
Sted
Porsgrunn
Ble klar over denne tråden først i dag, så litt sent svar. Takk alle sammen for et hyggelig selskap.
Ribbensbrudd, Guru :confused: Når jeg dro ved syvtiden :cool: var du fremdeles i godt slag, sammen med den litt forsiktige fyren som du dro inn fra gata ved seks/halvsyvtiden.

Mvh Morten
Seks halv-syvtiden Jabba:confused: det var på søndag morgen dette da:D
Det stemmer, når Guru og jeg først setter igang så gir vi oss ikke med det første.
 

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Innlegg
800
Antall liker
339
Torget vurderinger
10
Ble klar over denne tråden først i dag, så litt sent svar. Takk alle sammen for et hyggelig selskap.
Ribbensbrudd, Guru :confused: Når jeg dro ved syvtiden :cool: var du fremdeles i godt slag, sammen med den litt forsiktige fyren som du dro inn fra gata ved seks/halvsyvtiden.

Mvh Morten
Seks halv-syvtiden Jabba:confused: det var på søndag morgen dette da:D
Det stemmer, når Guru og jeg først setter igang så gir vi oss ikke med det første.
Og da går det hardt utover Guru'n skjønner jeg;)
 

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Innlegg
800
Antall liker
339
Torget vurderinger
10
Jeg savnet forresten ditt blide oppsyn hos meg på søndag, Bård, Dag, og Stein var her... De sa ihvertfall at de likte det de hørte:eek:;)
 

x250

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2006
Innlegg
758
Antall liker
12
Sted
porsgrunn
Det spilte veldig bra stor åpen lyd på de fleste parameter grattis Per spill musikk å kos deg .
 

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Innlegg
800
Antall liker
339
Torget vurderinger
10
Det spilte veldig bra stor åpen lyd på de fleste parameter grattis Per spill musikk å kos deg .
Ni-kosing, Rå-kosing, etc. foregår på høyt plan;) øøh anlegget står jo øverst i heimen;) og snurra går runde på runde med god musikk. Fikk inn Return to Forever; Romantic Warrior remastret på 180 gr vilnyl på fredag, og det er vel første gang jeg har hørt at en 180grammer fullstendig utkonkurrerer de gode gamle lefsene så til de grader. erfaring er stort sett det motsatte, men her altså en; godbit av de sjeldne. For de som ikke har skiva i samlingen enda: LØP OG KJØP, denne er et must i alle samlinger. For de uinvidde så er Return to Forever Chick Corea, Al De Meola, Stanley Clarke m.fl. Mere godlyd for 169 kroner skal man lete lenge etter.
Av annet godus som heller ikke låt ueffent var Dave Brubeck; Time Out, Billy Evans Trio; Waltz for Debbie, Rickie Lee Jones; Rickie Lee Jones, Lucinda Williams; World Without Tears (kan vel sammenlignes med en kvinnelig Bob Dylan for dem som lurer på hvordan det høres ut) Disse vinylskivene var heller ikke av ueffen kvalitet for å si det sånn....
 
Topp Bunn