"Gjør deg selv en tjeneste og prøv en English Electric EE8 Switch"

Status
Stengt for ytterligere svar.

Oslo Hi-Fi Center

Bransjeaktør
Ble medlem
20.06.2013
Innlegg
558
Antall liker
261
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Gjør som Håvard Holmedal i Stereo+ og prøv en switch fra English Electric i dag du også >>> ENGLISH ELECTRIC 8SWITCH <<<

«...Resultatet er et gåsehudutbrudd av episke proporsjoner...»

English Electric lstereopluss logo.jpg

 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.272
Antall liker
3.301
Torget vurderinger
49
Har en Google Chromecast Audio til 349,- , denne gir bit perfect lyd via det trådløse netværket.
Ellers hadde jeg vært den første i køen til og kjøpe denne fantastiske switchen til latterlig lave 5990,-
 

Janpe

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.08.2015
Innlegg
675
Antall liker
755
Det neste de vel påstår er at kabler utgjør en forskjell.... :)

Hva med å teste selv før man disser ett produkt??

JP
 

Petterone

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2010
Innlegg
1.393
Antall liker
724
Sted
Rogaland
Torget vurderinger
4
Get a life .....hva er poenget med og disse utstyr man ikke har interesse av ? og ikke har veken prøvd eller sett, uten noen bilder fra nettet med kommentarer fra likesinnede i samme bobla

La de som har interesse utover snekring og hjemmemek ha sin interesse og dyrke denne hobbyen som de vil
 

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Innlegg
5.271
Antall liker
2.508
Torget vurderinger
1
Når man vil det beste for sine medmennesker og ønsker at de også skal oppnå best mulig lyd vil man ikke at de kaster bort tid og penger på ting som opplagt er ren svindel
 

A11PRO

Hi-Fi interessert
Ble medlem
11.08.2020
Innlegg
96
Antall liker
68
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
1
Hvis du trykker på linken som ufo har lagt ved, så ser du en avsløring om produktet som er virkelig ille. Buksene er veldig langt nede for å si det mildt.
Men så var de visst ikke helt like allikevel om du ruller lenger ned i nevnte lenke. Ikke at jeg har kompetanse på forskjellene, men det er visst gjort modifikasjoner på denne switchen.

For så vidt enig at folk må få lov å prøve ut det de ønsker av tweaks, kabler osv uten å bli idioterklært av de samme medlemmene gang etter gang. 1 klassingen min har lært at det heter mobbing, så burde ikke være såååå vanskelig.
 
Sist redigert:

Petterone

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2010
Innlegg
1.393
Antall liker
724
Sted
Rogaland
Torget vurderinger
4
å javel......så du sitter inne med viten og kunnskap som andre ikke har ? som du mener er viktig og misjonere innen denne hobbyen i tråd etter tråd , så ingen gjør den feil og kjøper noe du mener ikke gir kjøper verken glede eller opplevelser ?

La folk finne ut av ting selv, skal se de har bedre lydøre en deg og meg
 

hifiml

Medlem
Ble medlem
16.01.2008
Innlegg
30
Antall liker
39
Torget vurderinger
1
Her må nok både de "Troende" og de ikke "troende" møte opp på en demo av produktet enten på OHFC eller en annen forhandler. Denne diskusjonen fører i alle fall ikke til noe annet enn mobbing av hverandre.
Selv har jeg ikke hørt produktet, men er åpen for å få sjekket dette ut etterhvert.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn