Forsterker til Usher be-20

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Innlegg
677
Antall liker
1
Hei!


Ampen min er syk, og har vært hos doktoren lenge, så jeg klarer ikke vente lengre.. .Hva kjøper jeg av krefter til høytalerene mine? Altså Usher be20. Kjøper brukt.



-Y
 

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Innlegg
677
Antall liker
1
Har tittet litt på de der..


-Y
 

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
7.019
Antall liker
2.109
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Hva er budsjettet?

Håvard
 

gunvald

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.06.2008
Innlegg
105
Antall liker
3
Eller for eksempel Xindak PA-1 monoblokker?
http://www.audiofoni.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=25&category_id=11&option=com_virtuemart&Itemid=9

Forøvrig er prisen pr. par og ikke pr. stk.

Har hørt mye på CP8571 beII med de blokkene. Svogeren min er i besittelse av begge deler og det låter særdeles godt.
Ble gjort et forsøk med abrahamsen stereo forsterkere (to stk) som ble brokoblet, og det ble ikke bra. Dette er veldig strømkrevende høyttalere og resultatet var at begge blokkene slo seg av.....

Forøvrig så byttet han ut høyttalerene nettopp i Usher BE10, og dette var en vanvittig oppgradering. Jeg syntes at de "gamle" spilte fantastisk godt, men her snakker vi om å åpne døren til himmelen og bare stige inn.... i herligheten.
Maken til fantastisk lyd...........

Har lyttet til veldig mye forskjellige høyttalere de siste par årene, fra 1000,- og oppover til flere hundre tusen kroner....
Og det skal sies at Usher Be10 er noe av det beste jeg har hørt...
 

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Innlegg
677
Antall liker
1
Budsjett... tja. Mest mulig for pengene er en grei rettesnor.


Joda, har trua på disse ht, må bare få ting på plass først, Sofa kom i går.. venter på benk, teppe, og selfølgelig en forsterker..



-Y
 

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Innlegg
677
Antall liker
1
Da er en Bryston sst14 på plass. Lovende-



-Y
 
Topp Bunn