Fornøylig "kinamikk" omtale

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Innlegg
2.273
Antall liker
905
http://www.lampizator.eu/lampizator/REFERENCES/MHZS/MHZS_CD66F.html

Sikkert gammelt nytt, men kom tilfeldigvis over denne litt artige framstillingen av publiseringen rundt dette produktet;)

"Lampizator" side, kan det bety at det er Luckasz Fikus som har publisert dette? :-\

Uansett, fornøylig lesning, god underholdning, OG bedre lykke neste gang til våre venner i øst :)
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.015
Antall liker
8.202
Torget vurderinger
1
Dette er da ingenting i forhold til Edge. :p
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.111
Antall liker
4.963
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Det er Fiskus som skjuler seg bak Lampizator ja.
Aktiv fyr, men det er ikke alle hans "oppgraderinger" som passerer en kritisk gjenomgang her har jeg sett.
 

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Innlegg
2.273
Antall liker
905
Audiomix skrev:
Det er Fiskus som skjuler seg bak Lampizator ja.
Aktiv fyr, men det er ikke alle hans "oppgraderinger" som passerer en kritisk gjenomgang her har jeg sett.
Lite sidespor til artiglesningen:

Du tenker på at han får motbør? Har en kompis som følger DIY-forumene rundt om nøye, han får ikke fulrost mannen. Må si Polakkens level 3 og 4 dac frister gitt, men det finnes vel en tråd eller slik allerede om denne produsenten, som jeg burde kikke nærmere på ;)


Tilbake, til topic:

Edge ja, men de hevder vel dog ikke akkurat å overgått ALT av tilgjengelige dacer, slik det her beskrives, for så å putte inn den kipeste dacen til en av de de mener å ha overgå ;) Forutsatt dette stemmer, så er det en ny "høydare", i mine øyne :) (Vel, prisen er jo langt hyggeligere her da)


Verden vil bedras osv......
 

G ok

Hi-Fi interessert
Ble medlem
18.08.2007
Innlegg
61
Antall liker
8
Merkelig å brenne av så mange kalorier på å latterliggjøre markedsføring og kinesere generellt, for så å konkludere med:

Sound out of the box: actually very good. Well worth the 500 USD it costed. NOTHING I could detect that's wrong with the sound. It is not too exciting either. it would be a 10/10 for people who know no better.
 

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Innlegg
2.273
Antall liker
905
G ok skrev:
Merkelig å brenne av så mange kalorier på å latterliggjøre markedsføring og kinesere generellt, for så å konkludere med:

Sound out of the box: actually very good. Well worth the 500 USD it costed. NOTHING I could detect that's wrong with the sound. It is not too exciting either. it would be a 10/10 for people who know no better.
Med forbehold om at jeg leste litt overflatisk og raskt, så "latterliggjør" han vel ikke kinesere generelt?
Håper i hvertfall ikke det, for da er det jo ikke lenger særlig morsomt, snarere noe helt annet.

Jeg leste det mere som å plukke påstander fra hverandre, skrevet i nettopp en humoristisk, men kaskje noe sarkastisk tone.

Han anbefaler og hyller sågar Brian Cherry`s (DIY-hifisupply) Satch dac. (kinaproduksjon)

At så spilleren låter ok, er ingen direkte bombe. Det vites jo etterhvert at det finnes mange veier til hyggelig lyd, noin også rimelige. Dog kommer dette neppe helt opp der den virkelige moroa starter :)
 
Topp Bunn