Formalisering av Arendal Lydlaug?

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Det har tidligere vært diskutert om Lydlauget skal ta steget inn i en mer formalisert form. I denne tråden ønskes jeg å ha en åpen og saklig diskusjon om hvorvidt vi skal la Lauget være i den form det er nå eller om vi skal ta steget til å være en formell klubb for HiFi og musikk-interesserte personer.

Uansett hvilken form Arendal Lyd-Laug tar, så mener jeg formålet fortsatt skal være å drive aktiviteter som fremmer våre medlemmers glede av musikk og musikk-gjengivende utstyr. Denne type aktiviteter kan være hjemme-hos besøk, tester, messebesøk, besøk i forretninger eller andre former for aktiviteter som medlemmene selv bidrar med.

Så kom med deres innspill!
 

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Innlegg
575
Antall liker
111
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Flott Tom Erik! Gikk sikkert tydelig frem av mitt innlegg i julebordtråden at jeg synes en formalisering av lydlauget er en god ide som vi bør se nærmere på. Vel, da må jeg tilbake til snekringa ;)
Mh Gjert
 

StereoJoe

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.11.2004
Innlegg
651
Antall liker
2
Støtter forslaget om en formalisering av lydlauget, jeg tror det er smart bl.a. med tanke på å ha ryddige forhold til bransjeaktører. Samtidig må det være en viss takhøyde og mulighet for å gjøre ting så enkelt som mulig. Kanskje vi kan snakke litt om dette under neste samling?
 
Topp Bunn