Forhåndsbestill den unike mellomtonen Bliesma M74B-6 | Audiocom Selvbygg

Forhåndsb. M74b.jpg

Er Bliesma M74B-6 markedets beste mellomtone?

Vi åpner for forhåndsbestilling fra første produksjonsbatch. Planlagt levering i slutten av februar.

Stanislav Malikov har vist seg å være en eksepsjonell utvikler av høyttalerelementer, og da særlig domediskanter. Nå kommer det en serie mellomtonedomer av samme utsøkte kvalitet som diskantene. Tilbakemeldingene fra høyttalerdesignere som har testet M74B-6, tyder på at dette er noe helt spesielt.

Første produksjonsbatch er nesten solgt ut, men vi har fått mulighet til å legge inn en bestilling på enheter fra denne. Det er usikkert hvor mange enheter vi får, derfor er det

"first come, first serve"

Pris vil avhenge av valuta på innkjøpstidspunkt, men for de som forhåndsbestiller vil prisen bli noe lavere (ca 10%) enn normal utsalgspris som ble estimert i vår nyhetspost ang. Bliesma (kr 7995,- pr stk).

Ettersom vi må booke enheter før det er for sent, er vi dessverre nødt til å lukke for bestillinger til rabattert pris ved utgangen av
tirsdag 11.1.22

Kontakt meg på hifi@audiocom.no for mer info og bestilling.

Sist redigert:

Kommentarer

trosse1

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2012
Antall liker
2.079
Torget vurderinger
71
Hei, ser bra ut, ca pris på et par?

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
237
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Hei, ser bra ut, ca pris på et par?
Heisan
Som jeg skriver blir denne litt avhengig av valuta. Grunnen er at Bliesma er veldig prissensitivt, altså marginene er begrenset. Derfor vil prisen vi kan tilby når vi kjører et tilbud slik som nå, kunne variere noe. Foreløpig har jeg anslått en utsalgspris på M74B-6 på 7995,- pr stk. Tanken er 10% rabatt på gjeldende utsalgspris ved ankomst til alle som forhåndsbestiller. Du kan derfor ta utgangspunkt i en pris ved forhåndsbestilling på ca 7200,-. Det blir ikke gitt noe rabatt på lagervare, men vi skal matche utlandet på pris.

Jeg beklager at jeg ikke er mer konkret, men tanken bak er å kunne tilby disse utsøkte komponentene til en så hyggelig pris som mulig.

Sist redigert:

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
237
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
En liten konkretisering som også er lagt til åpningsinnlegget:

Ettersom vi må booke enheter før det er for sent, er vi dessverre nødt til å lukke for bestillinger til rabattert pris ved utgangen av tirsdag 11.1.22

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
237
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3

MusicBear

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.01.2013
Antall liker
2.852
Torget vurderinger
0
Når vi vet hva som har kommet fra den kanten tidligere, og tilbakemeldinger som har kommet fra enkelte som allerede har fått testet BE-versjonen, er det ingen tvil om at det knytter seg store forhåpninger til denne enheten.
Med norsk agentur for verdensledende Scan-Speak & Bliesma, og dere selv som en go' gammal trygg og solid norsk bedrift, tror jeg mange norske selvbyggere lar seg begeistre, og kanskje for all tid fortrenger gispet fra da "institusjonen" DynaBel Eltek valgte å legge inn årene...

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
237
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
3
Med norsk agentur for verdensledende Scan-Speak & Bliesma, og dere selv som en go' gammal trygg og solid norsk bedrift, tror jeg mange norske selvbyggere lar seg begeistre, og kanskje for all tid fortrenger gispet fra da "institusjonen" DynaBel Eltek valgte å legge inn årene...
Takk for hyggelige ord.
Selvbygg og HiFi er fortsatt en liten avdeling hos oss, men vi er på rett spor. Vi har et langsiktig mål, men veien går litt til underveis.
Selvbygg har gått over all forventning, og det ser utrolig nok ut som målsetningen der vil nås raskere enn først antatt. Dessverre gjør det at vi henger litt etter i forhold til utviklingen av selve konseptet.

Vi har fortsatt en lang vei å gå før vi er der vi skal være som leverandør, men vi blir bedre og bedre hele tiden.

Mvh
Glenn

Informasjon om bruker

Audiocom HiFi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
237
Link til alle artikler
67
Audiocom HiFi sine annonser
Bransjenyheter
Vi søker ambassadører | Audiocom HiFi

Vi søker ambassadører | Audiocom HiFi

• 1
Ambassadører søkes til strategiske områder. Etter en jevn og økende interesse for våre produkter, ser vi behov for å opprette et ambassadørprogram. Dette vil fremover inkludere alle våre...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet - ETI Research | Audiocom Selvbygg

Nyhet - ETI Research | Audiocom Selvbygg

• 3
Velkjente ETI Research er siste tilførsel til vår portefølje Vi har den senere tiden opplevet stor pågang fra selvbyggere, og vi har som målsetning å bli en komplett leverandør til dette...
Fortsett
Bransjenyheter
Offisiell distributør for Bliesma | Audiocom HiFi

Offisiell distributør for Bliesma | Audiocom HiFi

• 22
Bliesma får nå offisiell importør/distributør i Norge
Fortsett
Bransjenyheter
Lagertømming av partivare | Audiocom HiFi

Lagertømming av partivare | Audiocom HiFi

• 24
Ikke la muligheten til å eie en Limited Edition Musical Fidelity gå fra deg.
Fortsett
Bransjenyheter
Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

• 5
Gjør et kupp på demovarer og overliggere. 2020 har for konseptet Audiocom HiFi vært et oppstartsår hvor jeg hovedsakelig har brukt tiden til å bli kjent med våre merkevarer og finne konseptets...
Fortsett
Bransjenyheter
En strålende helg tilbakelagt | Audiocom HiFi

En strålende helg tilbakelagt | Audiocom HiFi

• 11
Dette var moro! Vi har nå lagt bak oss en flott helg med riktig mange fine demonstrasjoner og hyggelige samtaler. Både undertegnede og David fra FinkTeam hadde mye fint å snakke om under...
Fortsett
Topp Bunn