Fnky furniture Ivory 3-seter kinosofa, tekstil eller mikrofiber?

Joppe

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.06.2003
Innlegg
1.514
Antall liker
705
Sted
Sydpolen
Torget vurderinger
2
Hei,
Vurderer å kjøpe meg en 3-seters Ivory sofa fra FNKY. De har disse i forskjellige typer materiale, skinn, stoff og microfiber.

Har lyst til å styre unna skinnsofaen, da skinn reflekterer mer lyd, men lurer på om noen har mening om tekstil vs microfiber.

Lurer også på hvordan komfåren & kvaliteten på disse er.

OdycJIv.jpg


http://www.fnky-furniture.no/products/lb-ivory-3-seter-kinosofa-sort-microfiber3 (mikrofiber)
http://www.fnky-furniture.no/products/lb-ivory-3-seter-kinosofa-antrasitt-tekstil-nr-22(tekstil)
 

thohaug

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2014
Innlegg
2.983
Antall liker
1.840
Sted
Fetsund
Microfiber :) av akustiske årsaker.
Har sittet i noen av dem og de er veldig gode å sitte i, men har hørt at noen synes de blir litt vel fort nedsitti. Det vet jeg lite om siden jeg ikke eier en selv :)
 

Joppe

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.06.2003
Innlegg
1.514
Antall liker
705
Sted
Sydpolen
Torget vurderinger
2
Takk for svar. :)

Hvis noen har en slik (i hvilken som helst finish), så hadde jeg satt pris på noen bilder. Har selvsagt sett produktfotoene hos leverandør, men er noe med å se "amatørbilder". :)
 

Purehifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2015
Innlegg
279
Antall liker
229
Takk for svar. :)

Hvis noen har en slik (i hvilken som helst finish), så hadde jeg satt pris på noen bilder. Har selvsagt sett produktfotoene hos leverandør, men er noe med å se "amatørbilder". :)
hiver meg på her og lurer på det samme for denne modellen, såpass billig at det nok er verdt er forsøk. litt usikker på om rygg er noe kort?
99117_LB_Cinema_LB_CINEMA_3-SETER_KINOSOFA__SORT_M_1.jpg
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.272
Antall liker
418
Er veldig fornøyd med mikrofiber. Har aldri tenkt på akustikk i så henseende, men det er som semsket skinn men tåler alt. Samme pris som dyrere skinnkvalitet (Ekornes).
 

roadrune

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.12.2014
Innlegg
2.357
Antall liker
1.166
Sted
Stord
Torget vurderinger
1
Jeg har en American 3-seter i stoff fra Fnky, fikk den litt før jul, og har ikke merket noen degradering foreløpig. Den blir brukt i snitt en 5-6timer i uka tipper jeg.

Det ble ett betydlig løft i lyden da den kom inn istedet for den gamle skinnsofaen.
 

jtfure

Fersking
Ble medlem
11.06.2017
Innlegg
3
Antall liker
1
Jeg får min førstkommende tirsdag. Det gledes :) Kan sende noen bilder når den er oppmontert. Det er av typen sort microfiber.
 

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Innlegg
25.766
Antall liker
50.395
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
78
Jeg har hadt akurat den som er på bilde,kjempe god og sitte i. Blir ikke nedsitti heller bra kvalitet.

O
 

Sevald

Avviker.
Ble medlem
27.02.2005
Innlegg
6.952
Antall liker
16.465
Sted
Aksdal, Rogaland
Torget vurderinger
1
Hei,
Vurderer å kjøpe meg en 3-seters Ivory sofa fra FNKY. De har disse i forskjellige typer materiale, skinn, stoff og microfiber.

Har lyst til å styre unna skinnsofaen, da skinn reflekterer mer lyd, men lurer på om noen har mening om tekstil vs microfiber.

Lurer også på hvordan komfåren & kvaliteten på disse er.

Vis vedlegget 447497

http://www.fnky-furniture.no/products/lb-ivory-3-seter-kinosofa-sort-microfiber3 (mikrofiber)
http://www.fnky-furniture.no/products/lb-ivory-3-seter-kinosofa-antrasitt-tekstil-nr-22(tekstil)
Jeg lurer også i denne. Noen som vil dele noen erfaringer?
 

Purehifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2015
Innlegg
279
Antall liker
229
bestilte 4 seter på black Friday tilbud, ny utsatt leveringstid ble nå plutselig 10 mai... halvt år leveringstid e vel lenge, så bestill sofa i og tid.. kan enda ikke si noe om kvaliteten på sofaen, men service så langt er dårlig. hadde det ikke vert for kinoen er planlagt og inntegnet for denne sofaen (sene, trapp etc) så hadde jeg funnet en annen leverandør
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.561
Antall liker
13.025
Hallo, jeg ser på en slik softa til min lille mancave i kjelleren. Er det noen i Oslo eller omegn som har en av sorten det er mulig å prøve å slenge seg ned i for å prøvesitte?
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Hallo, jeg ser på en slik softa til min lille mancave i kjelleren. Er det noen i Oslo eller omegn som har en av sorten det er mulig å prøve å slenge seg ned i for å prøvesitte?
Yepp, jeg har :) Og her står alltid dørene oppe ( Skedsmo)
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.561
Antall liker
13.025
Takker, sender deg en PM så tar vi det derfra (så ikke før nå, vært på en oval weekend)
 

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Innlegg
2.386
Antall liker
1.473
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Jeg har AMERICAN 3-SETER KINOSOFA, ANTRASITT TEKSTIL
Stoffet er godt, den er god å sitte i, men setet i midten er helt flatt etter ikke alt for lang tid. Jeg fikk min i mai i fjor.

Jeg bruker den ganske mye til bl.a gjemmekontor, sweet spot og for å se fotball, så det blir en del timer i uka.
 
Topp Bunn