Alt til hus og bolig flyttebyrå i Oslo: Trenger anbefalingar

V

VVV

Gjest
Eg skal om kort tid flytta.

Kva for eitt (nokre) flyttebyrå anbefaler du?
Begrunn gjerne din (dine) anbefaling (anbefalingar).
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.740
Antall liker
13.230
Jeg har brukt Kristiania Visergutkontor de to gangene jeg har flyttet og har vært veldig fornøyd. Det er dog en del år siden sist. De har holdt på siden 1894 så de stikker neppe av med tingene dine og legger ned i alle fall.

Da jeg flyttet fra 4. etasje uten heis var det også fint at de hadde lift (noe veldig få flyttebyråer hadde da) - da går det dramatisk mye fortere å få ting inn eller ut.

www.kvk.no
 
  • Liker
Reaksjoner: VVV

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.675
Antall liker
1.773
Torget vurderinger
1
De ble en del av Adams for noen år siden, vi bruker de på jobben. Kan anbefales, jeg har kjent flere av de ansatte i over 20 år. Syns de gikk bort i fra det gamle navnet Christiania Visegutt kontor. https://www.adamsexpress.no/
 
  • Liker
Reaksjoner: VVV

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.069
Antall liker
3.750
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Brukte "Flyttefoten" da jeg skulle flytte internt på Oslo øst. Om det skulle bli behov for det igjen vil jeg sannsynligvis bruke de igjen.
En ting er at de var hyggelige, profesjonelle og hadde et fornuftig prisnivå, og hadde ingen problemer med å håndtere ekstra tunge ting, men de behandlet både tingene og hverandre med respekt og sørget for at ting ikke bare ble flyttet, men at det gikk pent for seg og ting havnet der jeg hadde spesifisert det.
De sørget også for at det kom noen og vasket etter at boligen var tømt. Det hele ble en veldig hyggelig opplevelse, og til tross for at ting gikk pent for seg, tok det merkbart mindre tid enn jeg hadde forventet.

Nå har jeg hatt litt forskjellige erfaringer med flyttebyråer opp igjennom årene, så jeg var muligens litt i overkant godt forberedt da jeg fikk de på besøk. Det kan selvsagt ha påvirket resultatet.
 
  • Liker
Reaksjoner: VVV
V

VVV

Gjest
Korleis er prosessen om flyttebyrået øydelegger noko av flyttelasset?
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.740
Antall liker
13.230
Du kan tegne forsikring hos de seriøse av sorten. Du kan også sjekke om din egen innboforsikring er omfattet av det.
 
  • Liker
Reaksjoner: VVV
Topp Bunn