|
Skal si det går unna på platebyttene her. Kanskje du ikke har funnet roen likevel?
[/SITAT]
Låten finnes på Tidal også.Tidal. Testa Qobus her, men var for tungvint ute noen form for "connect" løsning. Node har for dårlig app. Blir for lite innfo tungvint å bruke. Tidal connect er jeg kjent med, lett å bruke etter min smak. Er nok mer å hente lydmessig på dette område.
Jævlig bra orkester. Sett de live tre gangerArtig plate!Vis vedlegget 807998
Monterte den til jul. Snart fyrt ferdig første vinteren no. Trivelig møbel som varmer godt og behagelig. AnbefalesFin vedovn du har. Noe av det mest effektive som er å oppdrive. Hadde helt lik i gamlehuset vi hadde.
Lagrer enormt med varme.
Takk. Kompromisser hel veien når det er daglig stua. Tros noen år på baken til noe av utstyret, tror jeg det fortsatt henger nogenlunde med. Mener selv kost /nytte ikke ble så værst.Gratulerer med Audio Physic, Adyton, T+A og Maranze. Dette tror jeg er en god kombo som gir bra musikk glede![]()
Utstyret er nok helt på høyde med det som er nytt på lydkvalitet, så du trenger ikke tenke på det. Jeg har selv forgjengeren til din T+A dac og lever godt med denTakk. Kompromisser hel veien når det er daglig stua. Tros noen år på baken til noe av utstyret, tror jeg det fortsatt henger nogenlunde med. Mener selv kost /nytte ikke ble så værst.