Fire bananpluggar – Stig Arne si dagbok september 2025

SAD-0925-FS.JPG

Ein test mellom to forsterkarar enda opp med med ein test -med eller utan bananpluggar-. Det var slett ikkje planen. Ganske smalt, for ikkje å seia skikkeleg nerdete. Men bli med på reisa.

CROFT OTL SERIES 3 R
Fyrst ei innleiing om kva som gjekk gale denne kvelden. CROFT er eit obskurt engelsk merke, som i all hovudsak sysla med røyrforsterkarar, og av desse har eg ikkje heile oversynet, men han vil koma, for ein test er påemna. Eg veit ikkje om dei er aktive lenger, men apparata er framleis med oss. So no kan eg endeleg peika nase til dei som trur at eg utelukkande spelar på gamal drit. Dette er seriøs hifi.

Kjøpt brukt
Stig Inge kjøpte denne rørforsterkaren brukt saman med eit sett av dei gamle “fullrange” Martin Logan elektrostathøgtalarane, og selgjaren budde rett i nærleiken av meg. Han kontakte meg, og eg kontakta Stig Inge. Selgjaren var audiofil og må ha visst kva han gjorde i si tid. For denne forsterkaren er -seier soga- skreddarsydd for å driva elektrostatar, som t.d. Quad ESL 57 - den gamle breide og låge, som ser ut som ein varmeomn. Forsterkaren er av typen “Output Transformer Less”, dvs utan dei lydforringande utgangstransformatorane. Det er ein sjeldan rase. For å få utgangsimpedansen ned, er i staden mange røyr kopla i parallell. Grunnen til salet var flytting, og som om ikkje det var nok, ei god veninne av meg kjøpte huset etter han, og ho måtte jo ha stereoanlegg. So eg selde og kopla opp eit anlegg til ho, med både CD-spelar og platespelar, som ho nyttar den dag i dag. Endå ein artig tilfeldigheit: Trykk open på CD-spelaren, og skuffa kjem ut i ein rasande fart og går like snøgt inn att. Du lyt halda skuffen ute med handmakt, leggja i plata, so går skuffen inn att. Slik har han vore sidan ho fekk han, og han virka endå. Dette plagar ikkje Linda det minste, for denne dama har orden på skuffene sine....

Les heile septemberdagboka i Audiophile.no

SAD-0925-3.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Lancaster

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2013
Antall liker
2.580
Torget vurderinger
1
Spennende forsterker du har fått fatt i.
Jeg har en Croft Integrated som jeg liker veldig godt. Høyttalerkablene er Duelund (DCA16GA) som er festet rett i terminalene på forsterker og høyttalerne på samme måte du har gjort, etter et tips jeg leste på Positive feedback. Ser frem til testen av Croft forsterkeren du har hos deg.

Beretta67

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.09.2024
Antall liker
638
Sted
Østfold
Torget vurderinger
1
Det beste er å skru kablene rett i terminaler. Ser ikke så fint ut da men. ☺

Audio107

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.05.2012
Antall liker
302
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
6
Artig..
Hvor mange har koblet fra bananpluggene..?
Jeg prøver😀

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.841
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Eg prøvde Monstercable sine leidningar og bananpluggar attende på 80-talet. Det er dei råaste pluggane eg har sett, og dessutan dei dyraste. Eg merka lite skilnad på å kople desse til elektrostatane mine versus å legge kabelsko direkte på høgtalarterminalane, noko som eg forventa. Det kan då ikkje vere slik at bananpluggar forbetrar lyden, samanlikna med å droppe desse ekstragreiene i signalvegen?
Velvel, det kunne vere morosamt å grave opp det eg skreiv om dette, men så gamle notatar har eg nok kasta.

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.636
Link til alle artikler
547
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Fengande og samanhengande – Osafestivaen Del 2

Fengande og samanhengande – Osafestivaen Del 2

• 0
Del 1 av reportasjen frå årets Osafestival er alt presentert. Sjå gjerne denne for ein presentasjon av festivalen. Hustveit - Ei litterær/musikalsk utvandringshistorie frå Voss Eg lova ein...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Cyrus 40 – elegant og kompakt HiFi i forsiktig HighEnd-terreng

TEST: Cyrus 40 – elegant og kompakt HiFi i forsiktig HighEnd-terreng

• 0
For litt over et år siden lansert Cyrus en helt ny elektronikkserie, med et helt nytt designgrep. 40-serien kom som et friskt pust fra en produsent som kanskje litt for lenge hadde tviholdt på en...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: QUAD 3, gammel nyhet?

TEST: QUAD 3, gammel nyhet?

• 3
Quad 3 er en slags gjenfødelse av en legende som aldri har eksistert. Utseendet er tungt basert på forforsterkeren Quad 22 fra 1959, mens den integrerte forsterkeren vi har under lupen i dag, er...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING 24 - 2025. Nye- og gamle helter

PLATESMAKING 24 - 2025. Nye- og gamle helter

• 3
Denne helgens platesmaking bærer preg av at vi begynner å nærme oss jul. Og også denne helgen ble en juleplate som stakk av med tittelen Ukens Album, i likhet med forrige helg. Og det må ikke...
Fortsett
Audiophile.no
KLH Audio gjør comeback i Norge – med tre nye høyttalermodeller

KLH Audio gjør comeback i Norge – med tre nye høyttalermodeller

• 17
KLH Audio er tilbake i Norge – og NCMS står for distribusjonen av tre ikoniske modeller som kombinerer klassisk design med moderne teknologi: Model Three, Model Five og toppmodellen Model Seven...
Fortsett
Audiophile.no
Lumin X2 – nytt flaggskip med egenutviklet DAC-teknologi

Lumin X2 – nytt flaggskip med egenutviklet DAC-teknologi

• 1
Lumin tar steget videre med X2 – en HighEnd streamer som produsenten lover skal sette ny standard for digital lyd. Med egenutviklet DAC-teknologi, ekstern strømforsyning og kompromissløs...
Fortsett
Topp Bunn