Finnes det noen "tweaks" som er så "over the top" at ingen går på de?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sven_Palvig

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    2.201
    Sted
    Sjælland. Danmark.
    Sven, du har ikke hørt det. Som du selv innrømmer så må du se hva du hører på for å oppleve forskjeller.
    Det er utrolig rart hvordan folk nekter i innrømme hvor utrolig rævpult de blir av alle disse svindelfirmaene. Dere hører ikke forskjell, fordi det er nemlig ingen forskjell. Dere opplever en forskjell, og det er derfor dere må ha lyset på for at illusjonen skal virke.

Til og med når Lessloss nå høyner med en plastikkdings som skal tres over kontakten så skal kredittkortet frem. Prøv å koble inn et snev av kritisk tankegang og forstå at det eneste Lossless, Anzus og resten av disse firmaene er ute etter er lure deg for dine surt oppsparte penger.
    Jeg har bestilt to. For at prøve det. Jeg er dog mistroisk over hvad det gør. Om jeg kan høre en forskel.
    Som jeg skrev, så har det jeg har lyttet til af LessLoss, givet en forbedring hidtil.
    Jeg giver dig ret i, at der findes mange svindelfirmaer, men LessLoss har givet en stor forbedring hos mig. Kan opfordrer dig til at lytte til f.eks. deres billige Power cable Prime.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn