Husk nå på at døra MÅ være lukket!!!
Joda, noen troende er det sikkert.Hæ! Er det ingen som har tro på dette!!?
Det er vel konklusjonen på denne tråden...Joda, noen troende er det sikkert.
Vibrasjonsdemping er viktig...diy vibrasjonsdemping Über alles
Vis vedlegget 827844
Skulle ønsket flere med platespillere hadde testet mer på denne måten på hva som faktisk fungerer.Vibrasjonsdemping er viktig...
Med den nye PU fra AT ble platespilleren som står 50 mm fra basstårnet litt ekstra belastet
når den nye skiva fra Rammstein skal fyre løs på 115dB...
Absolutt og valget falt på de kraftigste dempeputene som er for høyttalere på 40-60kg og det er akkurat passe for platespiller på 10kg...Skulle ønsket flere med platespillere hadde testet mer på denne måten på hva som faktisk fungerer.![]()
Ser nå at det er max 15kg pr pute så med 4 puter og 1 pute under hver fot på platespilleren så er problemet løst...Absolutt og valget falt på de kraftigste dempeputene som er for høyttalere på 40-60kg og det er akkurat passe for platespiller på 10kg...
diy vibrasjonsdemping Über alles
Vis vedlegget 827844
Jeg går ut fra at du behersker likningene for mekaniske svingninger like godt som meg. Spørsmålet er derfor hvorfor du velger 4 - 6 x overdimensjonert på vekt? Vektklassen bestemmer stivheten og dermed sammentrykningen av putene, beregnet som fjærer. For å dempe langt ned i frekvens må derfor fjærstivheten og dermed sammentrykningen passe til vekten. For kraftig er dermed ikke nødvendigvis best. Så hvor mye sammentrykning fikk du med 10 kg?Absolutt og valget falt på de kraftigste dempeputene som er for høyttalere på 40-60kg og det er akkurat passe for platespiller på 10kg...
En boks til å ha boksen(e) i! Kina-streamerne spiller nok godt inne i den der og da får man vel den såkalte eiergleden allikevel. De burde ihvertfall inkludert en kabelgate med koster eller noe for å ha der bak da for å dra kabler igjennom.Sant nok. Skal ikke dele denne heller da.
Tom boks med lys til ca 20k
Er man fanboy så er det liten pris å betale for reklame.![]()
LB200 Light Box
Removable rear panel provides access to a large storage compartment where you can place unsightly components to declutter and beautify your home audio system.shop.mcintoshlabs.com
1500 daler ... Jeg vet jo at det er lommerusk for enkelte, men dog.Sant nok. Skal ikke dele denne heller da.
Tom boks med lys til ca 20k
Er man fanboy så er det liten pris å betale for reklame.![]()
LB200 Light Box
Removable rear panel provides access to a large storage compartment where you can place unsightly components to declutter and beautify your home audio system.shop.mcintoshlabs.com
Nei, på ingen måte....det er for mange Hai-Fai folk som tenker for mange kompliserte tanker ogJeg går ut fra at du behersker likningene for mekaniske svingninger like godt som meg.
Spørsmålet er derfor hvorfor du velger 4 - 6 x overdimensjonert på vekt? Vektklassen bestemmer stivheten og dermed sammentrykningen av putene, beregnet som fjærer. For å dempe langt ned i frekvens må derfor fjærstivheten og dermed sammentrykningen passe til vekten. For kraftig er dermed ikke nødvendigvis best. Så hvor mye sammentrykning fikk du med 10 kg?
OK, når du tok noe som var tilgjengelig, og det virket, så er det en kjempegod løsningNei, på ingen måte....det er for mange Hai-Fai folk som tenker for mange kompliserte tanker og
ikke prøver noe nytt før det er satt 2 streker under eget svar..... (stange-hodet-i-veggen-moji her....)
Feedback gjennom platespilleren er et kjent problem og jeg ble også hardt rammet med Rammstein på litt over middels nivå....
Dempeputene hadde jeg liggende fra et tidligere prosjekt med vibrasjonsdemping for videokamera montert på min HD motorsykkel med godt resultat.
Hva er enklere enn å resirkulere en funksjon som er klar til bruk?
Må noen fortelle meg at "Sorry....de dempeputene er kun for høyttalere?"
PS! Jeg har aldri benyttet dempeputene under høyttalere....![]()
Mcintosh MI254 to the rescueMan kjenner jo at det rykker litt i byggefoten da, sette en fandenivoldsk klasse D inn i den kassa der...
Før jeg går på butikken.....så spør jeg her på sentralenMen hvis jeg skal gå på butikken og kjøpe nye, så vil jeg gå for de myke, det er ikke verre enn det.
Seems about rightPS! Platespilleren skal stå 50mm fra basstårnet - alternativer finnes ikke...
Det hørtes muligens litt bastant ut, men platespilleren som står 50mmSeems about right![]()
Har du et bilde?Det hørtes muligens litt bastant ut, men platespilleren som står 50mm
fra det andre basstårnet............. tåler litt mer "rystelser"...![]()
Nei.....det må bli senere, men her er nybrygget kaffi for Hai-Fai-folk som trives med Rammstein og vil slenge innom...Har du et bilde?
Ingenting er som en strømfordeler laget i treFeaturing industry unique C-MARC™ Entropic Process internal wiring throughout, as well as our multiple award-winning most advanced Firewall current conditioning technology in double configuration, the LessLoss hand-built power distributor provides the core foundation to any sound system's ultimate performance.