Filtrere vekk ekstremt repeterende butikkannonser

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Innlegg
4.564
Antall liker
1.467
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
72
Er det mulig å filtrere vekk ekstremt repeterende butikkannonser, eller butikkannonser generelt? Da fra Brukttorget.
Samme gjelder første kolonne på åpningssiden hvor det vises hvem som har sitert mest etc.
Ser også at "Ønskes kjøpt" er mellom annonsene.

Jeg har ikke fått satt meg inn i denne oppgraderingen, men hva er forbedringene?
 
Sist redigert:

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.717
Torget vurderinger
1
1. Butikkannonser - på Torget kan du enkelt velge og kun se annonser fra "Private" i søkemenyen til venstre, men i blokker rundt omkring er det forløbig ingen valg for å sortere. Jeg har ikke kommet så langt som og evnt. separere ulike annonser i blokker på forsiden og forumet, og inntil videre er "alle" annonser i samme blokk (inkludert Ønskes kjøpt). Her er jeg ikke ferdig ennå, men jeg har en liten plan for en ny løsning.

2. Du skriver: "Samme gjelder første kolonne på åpningssiden hvor det vises hvem som har sitert mest etc. " - er ikke helt sikker på hva du mener her? Tenker du forumoversikten øverst på forumet?

Til slutt et svar på til hva som er forbedringer - så langt er det funksjonene som har stått i fokus, og tilrettelegging av selve siden kommer videre, og siden er ikke ferdig enda. Brukerne er som regel kun opptatt av hva de ser, mens for min del så må funksjoner prioriteres først, og det vil skje mange "justeringer" og endringer etterhvert. Det er mye som ikke på plass ennå.
 

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Innlegg
4.564
Antall liker
1.467
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
72
1. Tenke stort sett om dette kunne filtreres i utgangspunktet ved innlogging. Dvs lagres som default pr bruker.

2. Tenker på kolonnen i «åpningssiden (Hjem) hvor det vises hvem som har sitert mest etc."

Til slutt: Jeg vet ikke hvilken fokus forumet har tenkt fremover, men historisk har dette utviklet seg en del. Uansett er dette et bra sted for oss private som er interessert i lyd. Supert!
 
Sist redigert:

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.717
Torget vurderinger
1
1. Tenke stort sett om dette kunne filtreres i utgangspunktet ved innlogging. Dvs lagres som default pr bruker.
Med software er alt mulig, men jeg kommer ikke til å lage en funksjon for å filtrere bort butikk-annonser som default. Jeg har all forståelse for ønske ditt, men da kunne jeg like gjerne laget en funksjon som fjerner all reklame som default også. Hvis det ikke blir noe inntekter, så blir det heller ingen HFS.

2. Tenker på kolonnen i «åpningssiden (Hjem) hvor det vises hvem som har sitert mest etc."
Kan du gå til siden du tenker på, og kopiere URL-adressen slik at jeg er helt sikker på hvilken side du sikter til. På selve forsiden står det ingenting om hvem som har sitert hvem, så du må sikte til en underside. Kopier inn URL-adressen her.
 
Topp Bunn