Film spesial: Stig Arne går til filmen – Stig Arne si dagbok september 2021

SAD-0921 (1 of 1).jpg

Denne gongen vil eg ikkje testa eller prøva ut noko særskilt, men heller nytta høvet til å filosofera kring konsertopplevinga, og korleis denne skil seg frå lytteopplevinga i stova heime. Eg er framleis ikkje heilt komen til hektene.

Kast stereoanlegget. Eg har vore på konsert

Hausten er altfor travel, etter mi meining. So mykje skal pressast inn i desse få haustmånadane før jolekvelden kjem på kjerringa, for å seia det slik. Samfunnet opna opp att, og folk gjekk amok. Konsertar og tilskipingar sprett opp som paddehattar. Her i grenda har det vore countryfestival, Vossajazz, snart kjem Osafestivalen, og innimellom jobbar (mellom andre) Voss Jazzklubb som galen med å avvikla sine konsertar, med nytt styre og avgrensa budsjett. Reint kaos. I alle desse samanhengane har eg anten vore styremedlem, varastyremedlem eller friviljug.

Oh, it Hertz

Og som om ikkje dette var nok for ein nybakt pensjonist (det er som kjent ingen som har det like travelt som ein pensjonist) skal eg til Bergen på premiere for filmen “Oh, It Hertz”, laga av filmselskapet Up North, etter ein ide av Kristian Stangebye, busett i Bergen....

Les heile dagboka til Stig Arne frå september 2021 i Audiophile.no

SAD-0921 (1 of 1)-3.jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
438
Link til alle artikler
254
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
B&O kobler fortid med nåtid og fremtid

B&O kobler fortid med nåtid og fremtid

• 1
Bang & Olufsen har med sitt Beolink-system vært pionerer innen multirom siden midten av 80-tallet. Nå skaper de en link gjennom historien som binder sammen dagens Beolink Multiroom med de...
Fortsett
Audiophile.no
Audiophile.no gjenåpnet etter tekniske utfordringer

Audiophile.no gjenåpnet etter tekniske utfordringer

• 0
Våre nettsider har vært stengt grunnet tekniske utfordringer siden onsdag 12. januar. Vi beklager ulempen dette har medført for våre lesere, og kan med stor glede meddele at nettsiden vår nå er...
Fortsett
Audiophile.no
Spotify leverer ikke HiFi likevel

Spotify leverer ikke HiFi likevel

• 45
Spotify HiFI har vært den store snakkisen knyttet til verdens desidert mest dominerende strømmetjeneste gjennom 2021. Nå viser det seg at den digitale presselanseringen var løst snakk. Den...
Fortsett
Audiophile.no
Signa S4 – ny lydplanke fra Polk med Dolby Atmos og trådløs subwoofer.

Signa S4 – ny lydplanke fra Polk med Dolby Atmos og trådløs subwoofer.

• 0
Polk lanserer ny toppmodell i Signa-serien for lydplanker. Og med Signa S4 bekrefter Polk det som later til å være denne produsenten sitt mantra – mye for lite penger. For her tilbys både Dolby...
Fortsett
Audiophile.no
Roksan inntar Soundgarden

Roksan inntar Soundgarden

• 2
Soundgarden har overtatt salget av en av de britiske klassikerne. Vi snakker om Roksan, som holder til i Raleigh – Essex, og har produsert HiFi siden selskapet ble grunnlagt av Tufan Hashemi &...
Fortsett
Audiophile.no
Estelon Extreme Mk II - ekstreme flaggskip fra Estland oppgraderes

Estelon Extreme Mk II - ekstreme flaggskip fra Estland oppgraderes

• 3
For et års tid siden hadde Estelon en stor oppgradering av sin Classic-serie til MkII-modeller. Et år senere slår de til med en oppgradering av sitt ultimate flaggskip – Estelon Extreme. Estelon...
Fortsett
Topp Bunn