Fidelity nr. 24 ?

K

kbwh

Gjest
Thomas_K og Valentino skrev om Lavry-testen på fohånd, hva er resultatet nå? Tok jeg feil? Hva burde jeg skrevet mer/mindre om?
(Testen ble faktisk til på bakgrunn av en PM fra en vennlig sjel som hadde hørt at den skulle være et spennende produkt)
Uha, der kniper du meg. Jeg leser ikke alle fidelity som kommer. Nr. 24 inkludert.

Forøvrig er innlegget ditt flott arbeid, RoDa.

(Jeg lurer fremdeles på hva maxstrømmen fra en slik I10 er siden de merker terminalene 8 ohm. Oppfølger?)
 
U

utgatt60135

Gjest
Flott RoDa!!
Ja, vi må bli flinkere til å gi tilbakemeldinger på anmeldelser. Jeg får lese igjennom en gang til først..
Generelt synes jeg dere er flinke. Bra dere ikke har rating..
 
U

utgatt60135

Gjest
Forresten er det en ting jeg har lenge lurt på; det sies at dere er avhengige av at importør/forhandler låner ut produkter til test, men kan dere ikke teste produkter som dere kan låne fra f.eks brukere her?

En liten ting til; har dere noen forklaring på hvorfor tester av ProAc Respone ... ikke er å se (jeg har i allefall ikke klart å sport opp noen) i HiFi bladene? Har dere vurdert å teste noen av disse modellene?
 
T

Thomas1

Gjest
Thomas1 fikk sine Mentor før testen var å lese.
Stemmer testen? Er det slik de låter?
Det var mye riktig der ja. Skal på ingen måte si meg uenig i testresultatet, men utfallet ble skuffende ( se å få ut Dynaudio og inn med Daliene ;) )

Ps. Leser gjerne mer av Hauk...Eller lignende!
 
Topp Bunn