Felleskjøp / gruppekjøp: Neotech NEP-4003 strømkabel løpemeter

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.563
Antall liker
7.515
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Neotech har nylig lansert en strømkabel ved navn NEP-4003, og den er foreløpig ikke lagt ut på deres hjemmesider.
Tidligere har deres strømkabler kun vært å få i OCC-kobber noe som har gjort at prisene har vært veldig høye.

NEP-4003 har følgende specs:
Ledermateriale: Ultra Pure Silver Plated OFC
Tverrsnitt: 2,5mm2
Lederisolasjon: CL3 PVC
Fyllisolasjon: Bomull
1. skjerm: AL-Mylar folieskjerm
2. skjerm: Tinnbelagt kobberskjerm
Ytre isolasjon: PVC
Ytre diameter: 11mm

Kjøp fra utlandet er ikke lønnsomt da selv bestilling på 1 meter havner over 350kr grensen slik at både mva og tollgebyr må betales.
Kabel kan ikke kjøpes i meter i Norge, og eneste mulighet er innkjøp av trommel med minimum 30m fra norsk importør.
Selv synes jeg også det er bra å støtte opp om de som holder norsk hifi-bransje i gang.

Prisen vil da være 420kr pr meter, mot ca 600kr pr meter ved bestilling (av 1 meter) fra utlandet.
Jeg trenger 5 meter selv, så 25m vil da være tilgjengelig.

Dersom vi blir mange nok tenkte jeg også å kjøpe inn noen gullbelagte OFC endehylser av god kvalitet som jeg selv har benyttet tidligere, som da kan kjøpes ved siden av for 5 kr stk. Dersom noen ønsker sølvbelagte endehylser kan disse kjøpes direkte fra MCRU.

Ved interesse send en PM om ønsket antall meter samt endehylser.
Er man interessert så bare si ifra, så ber jeg om endelig bekreftelse når vi eventuelt er mange nok.

Jeg henter i så fall trommel hos importør og det tilkommer kun frakt for Norgespakke m/sporing fra meg til den enkelte.


Neotech Power_1.jpg


Neotech Power_2.jpg


neotech-nep-4003-800.jpg
 
Topp Bunn