Fantastisk musikk fra Blue Coast Records

dottcom

Medlem
Ble medlem
22.02.2012
Antall liker
21
Det er sikkert nevnt i andre innlegg her, men jeg anbefaler virkelig å teste ut utgivelser fra Blue Coast Records. En av mine favoritter er Keith Greeninger (Keith Greeninger | Blue Coast Records), men alle produksjonene holder meget høy kvalitet og burde være representert i arkivet til alle som er opptatt av lyd (og musikk) :)

Prøv også denne: http://bluecoastrecords.downloadsnow.net/meghan-andrews-just-let-go

Sist redigert:

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.725
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Det er sikkert nevnt i andre innlegg her, men jeg anbefaler virkelig å teste ut utgivelser fra Blue Coast Records. En av mine favoritter er Keith Greeninger (Keith Greeninger | Blue Coast Records), men alle produksjonene holder meget høy kvalitet og burde være representert i arkivet til alle som er opptatt av lyd (og musikk) :)

Prøv også denne: Meghan Andrews | Just Let Go | Blue Coast Records
Spennende side. Jeg prøver Greeninger, for den var ganske rimelig, og musikken hørtes bra ut. Men jeg synes prisene var tidvis ganske høye.

parafinoksen

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.03.2017
Antall liker
375
Har nettopp oppdaget Blue Coast Records. Spiller Blue Coast Collection-serien nå på Tidal. Nydelige innspillinger OG fin musikk.

Topp Bunn