Jeg ville tatt høyde for at de converterne kan støye en hel del. En skjermende skillevegg der kunne kanskje være noe å tenke på. I tillegg ville jeg vurdert en medium kondensatorbank etter converterne.
Snickers-is, du meiner vel 2x10mF (10.000uF), eg måtte lese to ganger før eg såg kilomicro...Det er da +/- 31,5V? Ca 30W i 8 ohm? Tjaa, 2x10kuF kanskje? Ville også slengt på noen 4u7 plastkondiser.
Den toppingen ser jo ok utTopping har en 3255 variant som tilsvarer Kina ampene:
![]()
Topping har lansert nye PA5 integrert forsterker, og denne kan nå...
Topping PA5 er en ny integrert forsterker på 2 x 85 watt i 8 ohm og 2 x 140 watt i 4 ohm. Den er basert på Klasse D forsterkertrinn, og Topping har klart å lage en forsterker som måler like bra som en d/a konverter, og det er nokså utrolig. Du kan bestille PA5 her AudioScienceReview har lagt ut...www.hifisentralen.com
Det har nok ikke gått 300 timer. Ila 11 mnd har det vel tatt maks 25 timer å bygge kasser og 3 timer på forsterker mockup.Vet ikke om noen andre som hadde lagt ned de ca. 300 t. som har gått med her...![]()