|
Kommet noe lengre?Det er vel ikke så mange andre 1 tommere som koser seg rundt 1000 hz?
(målingen er gjort med Celestion drivern men det viser hvor bra guff det er fra Monacor hornet nedover)
Vis vedlegget 870061
Vis vedlegget 870036 Vis vedlegget 870037
Det så ikke dårlig ut. En lite fremtidig korrigering slakt nedover fra 5 til 10khz, så blir den helt jevn og fin.Kommet noe lengre?
Da fikk jeg Monarcor hornene mine, måtte legge til en pekk -4db på 2100 hz, må si det virker anstendig fra 600 og opp med Tad 2001
Må kunne gå an å få til noe med dette her, takk for tipset
![]()
Skigåing er jeg elendig på så der har jeg nok ikke så mange tips.Funderer litt foran peisen. 25 grader inne. 15 minus ute. Å stikke ut å strø kan beskrives med ett ord, dynamikk. Ellers er det 30 cm snø og sesongens andre skitur er gjennomført (korte pensjonistturer). Preppemaskinen har enda ikke klart å komme seg bort til oss så turen i går var naturlig nok 800% tyngre i går.
Vis vedlegget 874092
Hvis jeg skyver litt på ting så er det grei plass. Eksisterende høyttalere har følgende mål:
Vis vedlegget 874093
Her er siste version av Faital-hytte edition:
Vis vedlegget 874094
Det er altså mulighet til å øke til 80-90 liter hvis jeg skviser litt hehe.
Ka dokker trur Oks&Snicks?
Ikke gidd.Hva tenker vi om Radian alumembran?
Og nei. Har ikke lyst til å åpne driverne
JBL 2425 - Radian diaphragms vs. factory
In a recent auction, I purchased several 1" JBL compression drivers with non-factory Radian diaphragms - Model 2425. In a test, I have one speaker set up with an original diaphragm and one with the Radian diaphragm for comparison. The JBL factory diaphragm is titanium and I believe the Radian...www.diyaudio.com
High Efficiency Speaker Asylum
Audio Asylum - High Efficiency Speaker Asylum - Need speakers that can rock with just one watt? You found da place.www.audioasylum.com
Hilsen membranmannen
Spore av? Du?Lett å spore av