Fabrikkbesøk hos ATC

P

Parelius

Gjest
Skikkelig saker dette. Men i motsetning til Sonus Faber (hører du Valentino?), så trenger de ikke fleske til med meningsløse Yterkabler internt. Disse gutta vet tydeligvis hva som utgjør en forskjell.
 

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
993
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
ATC er eksotiske greier, det er vel ATC 3" dome som sitter i Proac D100? Heftig.
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.505
Antall liker
2.944
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Hvorfor skal ATC være eksotiskt?
Nei, ATC ut til folket! :)
Og det er det jeg har gjort...solgt mine videre. Muligens jeg angrer, men da vet jeg hvor de er ;) (har gjenkjøpsavtale)
Disse har stått hos meg i 4 år snart og overlevd div angrep fra andre høytalere....
Fikk lysst på å prøve noe annet på forsterker og høytalersiden. Og da måtte en avgjørelse taes.
 

Dr.No

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2006
Innlegg
884
Antall liker
3
Torget vurderinger
15
ATC er tøft. Forøvrig vil jeg ikke dømme for strengt de fabrikantene som er useriøse og bruker "eksotiske" kabler internt, Parelius. Det er nok bare markedsavdelingen som har forlangt å få et ord med i laget. Og direkte skade gjør vel ikke slike kabler heller (forhåpentligvis). No
 
K

kbwh

Gjest
Jeg tror Sf's valg av kabler til Homagelinjen er av like stor betydning for lyden som valget av lakk til kabinettene. Parelius. Dr. No er nok inne på noe vesentlig.

Når skal jeg få høre ATC mon tro?
 
Topp Bunn