får ikke laste avatar bilde

mwt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.10.2007
Innlegg
294
Antall liker
14
Sted
vestfold
får ikke laste avatar bilde

plutselig var avataren på plass selv etter feilmeldingen :) -så: ikke noe problem lenger!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
hei, jeg prøver å redigere min profil og laste ny avatar bilde, den er reduser til 80x81 jpg og 5,6kb størrelse men jeg får bare en feilmelding:

""Fatal error: Cannot redeclare sssss() (previously declared in /home/vhosts/h/i/hifisentralen.no/www/forum/Sources/Load.php(520) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code:1) in /home/vhosts/h/i/hifisentralen.no/www/forum/Sources/Load.php(520) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1""

mener at det var tilsvaende feil for lenge siden og derfor prøvde ikke noe mer, men nå vil jeg oppdatere til min riktig avatar som jeg bruker i mange andre forum.

Noen som vet hva som er feil eller hva som må til?
---------------------------------------------------------------------------


ellers savner jeg en egen knapp for å sende en direkt  føresørsel til moderator -hvor finnes den?  :)
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.717
Torget vurderinger
1
får ikke laste avatar bilde

Jeg er så glad for at vi ikke har en slik knapp.  ;D ;D ;D ;D

Og ja, det kommer en feilmelding, men endringene blir lagret.
 

kise

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.03.2008
Innlegg
557
Antall liker
19
får ikke laste avatar bilde

funker helt fint :p







sorry bare måtte
 

mwt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.10.2007
Innlegg
294
Antall liker
14
Sted
vestfold
får ikke laste avatar bilde

haha... men jeg tenkte på mitt eget avatar bilde....  ;D



Dere hade bare hatt det godt av en slik knapp høvding  8) da det er ikke bare klager som kan meldes inn ;) men son sagt alt funker glitrende nå :)
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.217
Antall liker
9.444
Torget vurderinger
2
jeg ser avataren når jeg åpner min egen profil,men ingen avatar ved navnet mitt i tråder. HJELP

bALLE cLORIN
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.217
Antall liker
9.444
Torget vurderinger
2
GLEM DET JEG SKJØNNER NÅ FORSKJELLEN MELLOM AVATAR OG PROFILBILDE (NESTEN)
 
Topp Bunn