ESE Nibiru V2.5

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Er det noen av hifisentralens vinylfantaster som har erfaring med (i det minste har hørt under kontrollerte/kjente forhold) det slovenske phono steget ESE Nibiru. Etter det jeg har funnet av lesestoff på nettet ser dette phono steget meget spennende ut, men "the proof of the pudding is in the eating". Spørsmålet er derfor om noen har her har smakt på ESE Nibiru V2.5 og kan dele smaksopplevelsen med oss andre (og meg spesielt)??

Regner ikke med at det er alt for mange der ute som har erfaring med et batteridrevet produkt fra en liten "ukjent" produsent (i et lite profilert hi-fi produserende land) som kun selger direkte til sluttbruker!!? Produktet som kort beskrives av produsenten på denne måten "Current Domain (transimpedance) MC RIAA phonograph preamplifier, battery powered, suited for cartridges from 1-40 ohm impedance and output from 0.05mV. No noise, no hum, no insufficient gain, no interface nightmare" og som i tillegg hevder "it can handle the lowest output cartridge in existence" har som dere forstår mer enn purret min nysgjerrighet.

Hadde selvsagt valgt å prøve denne (som koster under halvparten av min EAR 324) selv hvis det hadde vært en "pengene tilbake garanti" hvis man ikke er fornøyd med produktet ved uttesting. Er derfor spent på å høre om noen andre har like gode erfaringer som i testen jeg har lest på www.tnt-audio.com (vanskeligere å forholde seg til alle fornøyde-kunde-sitater produsenten har lagt ut på web'n).
 
Topp Bunn