Erfaring med kjøp og leveranser fra Holton Precision Audio ?

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.871
Antall liker
1.436
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
Hei,
Jeg er nå nødt til å spørre hva medlemmene på Hifisentralen har av erfaringer med kjøp av komponenter fra Holton Precision Audio | Sound by Design

Den 24. Mai bestilte jeg en HPA-Power One R3.1 AC Mains Controller i et håp om få bygget sammen mitt pågående Anaview AMS0100 multikanalprosjekt i løpet av forsommeren, men dessverre så ser det ikke ut til at Anthony hos HPA har fått delene han trenger for å sette samme Power One enheten.

Jeg har hatt et par tre mailer med spørsmål om status og litt input på teknisk info, men det har kun vært korte tilbakemeldinger med "venter på deler, dette kommer til å bli en bra oppdatering", og ingen besvarelse på teknisk info eller om dette er en ny version.

Er det vanlig at han / de har lang responstid før utsendelse av deler de har "på lager"? Eller er så sparsom med informasjonen?

Dette gjør meg ikke spesielt lysten på å kjøpe flere kit eller deler fra Holton... Lei av å vente :)
 

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Innlegg
5.460
Antall liker
2.119
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
Har bestilt myye fra Holton. Det hender seg ting tar tid men stort sett har det gått 3-4 uker å få delene. Han svarer vanligvis fort og bra på mail. Nå vet jeg han har vært opptatt de siste ukene med en hifi messe i Australia. Men trodde den siste PowerOne var ny. Jeg fikk for et par uker siden to PowerOne som var litt forandret fra de jeg har brukt tidligere. Jeg har flere deler på tur også, men vet ikke når de kommer :)
Du kan sikkert stille tekniske spørsmål i Holton vennetråden om du lurer på noe. Kanskje noen av oss kan svare :)
 

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.871
Antall liker
1.436
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
I går kom tilslutt pakken fra Holton med power controller i R4 version ca 2 måneder etter bestilling... jaja, dags å finne vennetråden til Holten etterhvert. Jeg ser han er sparsom på informasjonen rundt enhetene sine både i pakken og på nettsiden.
 

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Innlegg
5.460
Antall liker
2.119
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
I går kom tilslutt pakken fra Holton med power controller i R4 version ca 2 måneder etter bestilling... jaja, dags å finne vennetråden til Holten etterhvert. Jeg ser han er sparsom på informasjonen rundt enhetene sine både i pakken og på nettsiden.
Du får manual på pdf for hvert enkelt produkt !
 

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.871
Antall liker
1.436
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
I går kom tilslutt pakken fra Holton med power controller i R4 version ca 2 måneder etter bestilling... jaja, dags å finne vennetråden til Holten etterhvert. Jeg ser han er sparsom på informasjonen rundt enhetene sine både i pakken og på nettsiden.
Du får manual på pdf for hvert enkelt produkt !
OK, takk. Da får jeg sende Anthony en email :)

Synd han ikke klarer å formidle dette når han solgte. Det hadde gitt et mer profesjonelt inntrykk, et inntrykk som står i tråd med både designet av nettside og produktene.
 
Topp Bunn