Er forsterkeren min stor nok til drømmehøytalerne mine?

olav_larsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.01.2004
Innlegg
538
Antall liker
84
tkr skrev:
For å komme tilbake til temaet: Gitt at den har 2 x 250 W i 8Ohm og nesten dobler det hele veien ned, ville det nesten vært naturstridig hvis ikke den skulle kunne trekke de høyttalerne!
Personlig hadde jeg ikke mistet et sekunds nattesøvn over den bekymringen.

mvh
Helt enig! :)
Mvh,
Olav
 

Schumacher

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.10.2005
Innlegg
870
Antall liker
97
Sted
Sør-Trøndelag
Vel-Kef Reference er utelukket.Uansett hvor godt de spiller.De er noen mastodonter i størrelse og bygger altfor mye bakover til at plassering gjør det mulig.Plassen mellom der HT skal stå og en passasje mellom ett bord i nærheten gjør det nesten umulig.

Dessuten er de stygge som nøkken og WAF og trivselsfaktor er tilnærmet fraværende.

Jeg kan med sikkerhet si at det BLIR C4 hvis alt faller på plass og økonomien tillater det.
Jeg lurte i utgangspunktet om Diablo var sterk nok til å ha total kontroll på de.
 

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
36.423
Antall liker
35.203
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
xerxes skrev:
Fasevinkel eller ikke, så er minimumsimpedansen rundt 3,5 ohm eller noe slikt. Etter min bok skulle dette bety at strømmen blir etter impedansen, ikke etter den ohmske komponenten? (I=U/Z )
[geek mode]

Jo, det gjør den, hvis vi snakker om steady state og bare ser på strømmen gjennom høyttaleren. Her er basics: http://www.allaboutcircuits.com/vol_2/chpt_11/1.html

Hvis du derimot er en klasse-B eller klasse-AB-forsterker som prøver å dra en rebelsk høyttaler, vil det også gå tapt en del effekt i selve utgangstrinnet i tillegg til den effekten som leveres til høyttaleren. Det tapet øker med reaktiv last. Dessuten vil forskjellen mellom peak og average effekttap øke, med størst forskjell omkring 45 grader fasevinkel. Den totale belastningen er summen av effekten som går tapt i utgangstrinnet og den som kommer frem til høyttaleren. Derfor denne størrelsen Equivalent Peak Dissipation Resistance (EPDR), altså størrelsen på en resistor som ville gi samme totale belastning på forsterkeren som den faktiske høyttaleren. Den er lik impedansen hvis denne er resistiv (0 grader fasevinkel), men blir mindre enn impedansen når fasevinkelen er forskjellig fra null. Forsterkeren vil utvikle mest varme (dvs være minst effektiv) ved noe sånt som 45 grader fasevinkel og 2/3 av max effekt. Eric Benjamin hadde en interessant artikkel om dette i AES i 1994, fortsatt tilgjengelig fra AES.

Dessuten er det mulig å konstruere en bølgeform som drar mye mer strøm gjennom høyttaleren enn hva impedansen tyder på. Det dreier seg om asymmetriske transienter som er timet slik at de treffer resonansfrekvenser i lasten. I verste fall kan dette være opptil 6-7 ganger så mye strøm (i korte øyeblikk) som impedansen og spenningen skulle tyde på. Doug Self skriver om dette i "Audio Power Design Handbook". Trøsten er at den typen "firkantpulser" ikke forekommer i noe du vil kalle musikk.

Når jeg skrev, litt upresist, at disse vil "dra like mye strøm fra forsterkeren som en 2 ohms motstand" ved en bestemt frekvens, var det det første av disse fenomenene jeg tenkte på, og det tallet var et anslag på en omtrentlig EPDR. Det ville vært mer presist å si at de vil "belaste forsterkeren like mye som en 2 ohms motstand". Og dette er med kontinuerlig sinus som signal, uten hensyn til musikalsk dynamikk.

Klasse A og D-forsterkere oppfører seg forresten annerledes med en reaktiv last, så dette kan ikke overføres direkte til sånne skapninger.

[/geek mode]
 

yasman

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.10.2006
Innlegg
1.703
Antall liker
296
Sted
Grenland
Torget vurderinger
13
Hei,

Jeg tror forsterkeren din har nok krefter til å dra de fleste høyttalere.
Opplever den som meget kraftig og dynamisk!
Jeg er heller ikke en som nødvendigvis deler synspunktet på at dac/cd med innebygget pre er det beste; har tvertimot opplevd det motsatte, at integrerte og delte løsninger med skikkelig pre leverer et mye mer storslått og uanstrengt lydbilde.
Morten NAT forhandler vel begge produktene og kan gi råd?

Yasman
 

Schumacher

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.10.2005
Innlegg
870
Antall liker
97
Sted
Sør-Trøndelag
CD-spiller,DAC,Mediaspiller etc med innebygget pre er utelukket-hvertfall å bruke pre funksjonen.Gryphon Diablo er en integrert forsterker og skal ha reint linjesignal inn.
 

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Innlegg
8.700
Antall liker
7.011
Asbjørn skrev:
men jeg legger merke til at den oppgir å doble effekten fra 8 til 4 ohm, før den begynner å slippe opp for damp i 2 ohm. Jeg ville tippe at denne kombinasjonen av musikk, høyttalere og forsterker kanskje blir litt "pyntelig" uten det helt store http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,23353.0.html
Hei, hva mener du med å slippe opp for damp?
Er ikke 300w 8ohm, 500 4 ohm og 800w 2 ohm (900 en kanal) ganske optimalt i 2 ohm uten å fikse på 8 og 4 ohms tallene?
 

Schumacher

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.10.2005
Innlegg
870
Antall liker
97
Sted
Sør-Trøndelag
Vel karer..... Jeg og dere også etterhvert vil få svarene.
De skal avhentes i Oslo Onsdag og da står en fulladet og varm Bladelius Embla+ en ekstern HD full av musikk i par med en driftsvarm Gryphon Diablo og venter. ;)

Jeg har stor tro på at dette blir enormt bra hvertfall uansett hva impedanskurver,ohm og annet blabla sier i forkant.
 

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
36.423
Antall liker
35.203
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Trompetnerd skrev:
Asbjørn skrev:
men jeg legger merke til at den oppgir å doble effekten fra 8 til 4 ohm, før den begynner å slippe opp for damp i 2 ohm. Jeg ville tippe at denne kombinasjonen av musikk, høyttalere og forsterker kanskje blir litt "pyntelig" uten det helt store http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,23353.0.html
Hei, hva mener du med å slippe opp for damp?
Er ikke 300w 8ohm, 500 4 ohm og 800w 2 ohm (900 en kanal) ganske optimalt i 2 ohm uten å fikse på 8 og 4 ohms tallene?
Brosjyren sier 250 W i 8 ohm og 500 W i 4 ohm, altså eksakt en dobling når impedansen halveres. I 2 ohm lover den 800 W, en god del mindre enn det dobbelte av de 500 W i 4 ohm. Altså får den litt problemer med å levere nok strøm i så lave impedanser. Om tallene 250 og 500 er helt riktige er selvsagt en annen skål. Jeg har ikke funnet noen uavhengige målinger.
http://www.gryphon-audio.dk/files/downloads/diablo_brochure.pdf
 

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Innlegg
8.700
Antall liker
7.011
Hei, flere meget tekniske kyndige har sagt til meg at det ikke er teoretisk mulig for en forsterker å doble wattstyrken når impedansen halveres.
De watt- data jeg opererer med er fra målinger funnet på siden du linker til og viser at forsterkeren er tett på den optimale strømforsyning når det gjelder dette. Også i 2'ohm.
 

TommyL

Hi-Fi interessert
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
62
Antall liker
0
Asbjørn skrev:
Trompetnerd skrev:
Asbjørn skrev:
men jeg legger merke til at den oppgir å doble effekten fra 8 til 4 ohm, før den begynner å slippe opp for damp i 2 ohm. Jeg ville tippe at denne kombinasjonen av musikk, høyttalere og forsterker kanskje blir litt "pyntelig" uten det helt store http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,23353.0.html
Hei, hva mener du med å slippe opp for damp?
Er ikke 300w 8ohm, 500 4 ohm og 800w 2 ohm (900 en kanal) ganske optimalt i 2 ohm uten å fikse på 8 og 4 ohms tallene?
Brosjyren sier 250 W i 8 ohm og 500 W i 4 ohm, altså eksakt en dobling når impedansen halveres. I 2 ohm lover den 800 W, en god del mindre enn det dobbelte av de 500 W i 4 ohm. Altså får den litt problemer med å levere nok strøm i så lave impedanser. Om tallene 250 og 500 er helt riktige er selvsagt en annen skål. Jeg har ikke funnet noen uavhengige målinger.
http://www.gryphon-audio.dk/files/downloads/diablo_brochure.pdf

På side 6 og 7 i i denne testen så finner du målinger på hva Diablo yter:
http://www.gryphon-audio.dk/files/reviews/109/review.pdf

Tommy
 

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
36.423
Antall liker
35.203
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Nei, jeg kan være enig i at eksakt dobling av effekten fra 8 til 4 ohm er i "for godt til å være sant"-kategorien. Det er nok teoretisk mulig, og kan gjøres på minst to forskjellige måter. Den ene er en overdimensjonert og ekstremt godt regulert strømforsyning kombinert med et utgangstrinn med veldig små tap. Da kan du komme såpass nær at det kan være "riktig" å avrunde til 250 og 500 (selv om tallene kanskje er 253 og 497). Den andre måten å gjøre det på er å sette en liten signalnivåkrets etter inngangstrinnet i forsterkeren som går til klipping på nøyaktig riktig signalnivå. Denne effektspesifikasjonen er utgangseffekt ved en viss % forvrengning, og det kan man jo løse på flere måter. Da kan du måle eksakte 250 W i 8 ohm og 500 i 4 ohm - men det er like mye juks som å fuske med tallene direkte. (Se Doug Self: "A Devious Alternative to Regulated Power Supplies")

Sannsynligvis har de bare vært litt beskjedne på egne vegne med de 250 W i 8 ohm. Men det er nå engang dette de har oppgitt i brosjyren. Testen Tommy linker til viser noe annet, eksempelvis ved 1 kHz, begge kanaler i drift: 289 W @ 8 ohm, 603 (!) W @ 4 ohm, 816 W @ 2 ohm. Et monster, uansett...
 

Schumacher

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.10.2005
Innlegg
870
Antall liker
97
Sted
Sør-Trøndelag
Den testen der har jeg lest grundig og nøye før,og ifølge den og hva den konkluderer med så er Diablo grei nok :)
 

TommyL

Hi-Fi interessert
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
62
Antall liker
0
Schumacher skrev:
Den testen der har jeg lest grundig og nøye før,og ifølge den og hva den konkluderer med så er Diablo grei nok :)
Tror overhodet ikke det er noen grunn til å tvile på at Diablo holder mål. :)
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
Vidar P skrev:
timc skrev:
Vidar P skrev:
Schumacher skrev:
For et par gir det 118dB på 1 meter, la oss si 115 på 3 meter pluss romforsterkning.
Hvor får du dette fra?

på 3 meter skulle det være mer i området 110dB. -6dB pr. dobbling av avstand.
Ut av løse lufta egentlig. 110dB + romforsterkning da. Nominelt! Hørselssentralen neste uansett. Sykt høyt.
Eller HIFIsentralen ? ? ? ;D
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.712
Antall liker
11.164
Torget vurderinger
2
Har hatt Diablo i hus noen herlige uker. Du skal kaste mye rart på den før den lar seg tvinge i kne. Nå er det dog sånn i vår hobby at det i grunn alltid finnes noe som er "bedre", det finnes greier som har enda større strømforsyninger og peak-effekter, men låter de bedre? Jeg tror ikke nødvendigvis det.
Gryphon Diablo representerer noe helt spesielt, og synes du kombinasjonen av Dynaudio og Gryphon er din lyd, så skal du ikke bekymre deg. Den er stor nok i massevis.
Det du derimot skal fundere over er: Savner jeg noe? Hvis ja, hva da? Og når du har funnet svaret på det spørsmålet, bør du vurdere hva du kan gjøre for å mest mulig effektivt finne det du savner. Om du bare ønsker "litt mer av alt det du allerede har", så kan høyttaler være rett sted å oppgradere. Om det derimot er spesifikke områder du ønsker rettet på, er det ikke sikkert det er høyttaleren som er rett sted. Hi-fi er en spennende hobby, men alt for mange bommerter begås fordi folk glemmer å spørre seg selv om hvor de egentlig vil.

Mvh
Håkon Rognlien
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Enig!! Iallefall var det korrekt som skogen har trær og vel så det!
Gryphons integrerte har alltid vært bra.

mvh
 

Kule-Trygve

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2008
Innlegg
2.596
Antall liker
289
Gryphon Diablo er sikkert en kjempebra forsterker men hallo man får mer dersom man går for dyre separate greier...har selv hatt en av "verdens beste" integrerte, Accuphase E-550, og den var helt grei, men både pre- delen og effekt-delen av denne har jeg overgått i nåværende oppsett. Husk å ikke spare på kabelen imellom da..
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Kule-Trygve skrev:
Gryphon Diablo er sikkert en kjempebra forsterker men hallo man får mer dersom man går for dyre separate greier...har selv hatt en av "verdens beste" integrerte, Accuphase E-550, og den var helt grei, men både pre- delen og effekt-delen av denne har jeg overgått i nåværende oppsett. Husk å ikke spare på kabelen imellom da..
Sikker? Husl, den er ganske dyr denne Diabloen også. ::)
 

Schumacher

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.10.2005
Innlegg
870
Antall liker
97
Sted
Sør-Trøndelag
Nå har vi det gående her........

Kule-Trygve......

Kan du du fortelle meg hvilken separat løsning med pre,effekt og "gode nok " kabler mellom disse som gruser Diablo til prisen?
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Schumacher skrev:
Nå har vi det gående her........

Kule-Trygve......

Kan du du fortelle meg hvilken separat løsning med pre,effekt og "gode nok " kabler mellom disse som gruser Diablo til prisen?
Neinei. Du misforstår. Det må selvsagt være dyrere! Da blir det bedre! :p
 

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Innlegg
5.464
Antall liker
2.120
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
Når du er oppe i sånne prisklasser er det vel ikke snakk om grusing av noe, mere med macthing og smak og behag.
Men no vijl æ hør Diablon på C4.
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.712
Antall liker
11.164
Torget vurderinger
2
Kule-Trygve skrev:
Gryphon Diablo er sikkert en kjempebra forsterker men hallo man får mer dersom man går for dyre separate greier...har selv hatt en av "verdens beste" integrerte, Accuphase E-550, og den var helt grei, men både pre- delen og effekt-delen av denne har jeg overgått i nåværende oppsett. Husk å ikke spare på kabelen imellom da..
Jeg ville vært litt forsiktig med å være bombastisk på akkurat dette, Kule-Trygve. Når alt kommer til alt, er det matching, matching og atter matching som skaper drømmelyden for den enkelte av oss.
Objektivt sett er Diablo'n en rent ut sagt unormalt god integrert forsterker, og jeg har hørt den i lag med typsik "dyre separate greier", uten å kunne hevde at de sistnevnte var objektivt sett "bedre" på alle felter. Og i fall du var i tvil om kabelkvaliteten mellom komponentene, kan jeg berolige deg; de var blant det mest eksotiske og hinsides prisede på denne planeten. Kort sagt er Diablo'n en av de få integrerte som ikke har noe å skamme seg over, selv i storfine pre-power-konkurranser.

Mvh
Håkon Rognlien
 

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Innlegg
24.571
Antall liker
32.283
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
En god integrert forsterker kan lett matche kombinasjonen pre-kabler-effektrinn til samme kost.
Og det er vel det vi snakker om nå? ;)
Ellers var vel tråden om en forsterker er god nok til aktuelle drømmehøytalere og det blir en helt annen vurdering 8)

gismo
 

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Innlegg
3.082
Antall liker
1.063
Torget vurderinger
10
Haakon_Rognlien skrev:
Kule-Trygve skrev:
Gryphon Diablo er sikkert en kjempebra forsterker men hallo man får mer dersom man går for dyre separate greier...har selv hatt en av "verdens beste" integrerte, Accuphase E-550, og den var helt grei, men både pre- delen og effekt-delen av denne har jeg overgått i nåværende oppsett. Husk å ikke spare på kabelen imellom da..
Jeg ville vært litt forsiktig med å være bombastisk på akkurat dette, Kule-Trygve. Når alt kommer til alt, er det matching, matching og atter matching som skaper drømmelyden for den enkelte av oss.
Objektivt sett er Diablo'n en rent ut sagt unormalt god integrert forsterker, og jeg har hørt den i lag med typsik "dyre separate greier", uten å kunne hevde at de sistnevnte var objektivt sett "bedre" på alle felter. Og i fall du var i tvil om kabelkvaliteten mellom komponentene, kan jeg berolige deg; de var blant det mest eksotiske og hinsides prisede på denne planeten. Kort sagt er Diablo'n en av de få integrerte som ikke har noe å skamme seg over, selv i storfine pre-power-konkurranser.

Mvh
Håkon Rognlien
Hei Håkon,

Minner denne Diablo noe om lyden fra Gamut DI-150 som også er nevnt i testen av Diablo i Fidelity?

Mvh.
Ketil
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.712
Antall liker
11.164
Torget vurderinger
2
K.H. skrev:
Haakon_Rognlien skrev:
Kule-Trygve skrev:
Gryphon Diablo er sikkert en kjempebra forsterker men hallo man får mer dersom man går for dyre separate greier...har selv hatt en av "verdens beste" integrerte, Accuphase E-550, og den var helt grei, men både pre- delen og effekt-delen av denne har jeg overgått i nåværende oppsett. Husk å ikke spare på kabelen imellom da..
Jeg ville vært litt forsiktig med å være bombastisk på akkurat dette, Kule-Trygve. Når alt kommer til alt, er det matching, matching og atter matching som skaper drømmelyden for den enkelte av oss.
Objektivt sett er Diablo'n en rent ut sagt unormalt god integrert forsterker, og jeg har hørt den i lag med typsik "dyre separate greier", uten å kunne hevde at de sistnevnte var objektivt sett "bedre" på alle felter. Og i fall du var i tvil om kabelkvaliteten mellom komponentene, kan jeg berolige deg; de var blant det mest eksotiske og hinsides prisede på denne planeten. Kort sagt er Diablo'n en av de få integrerte som ikke har noe å skamme seg over, selv i storfine pre-power-konkurranser.

Mvh
Håkon Rognlien
Hei Håkon,

Minner denne Diablo noe om lyden fra Gamut DI-150 som også er nevnt i testen av Diablo i Fidelity?

Mvh.
Ketil
Nei, jeg tror ikke de samme kundegruppene vil falle for disse to forsterkerne. Diablo'n er mer eksplosiv og "magisk", tilsynelatende mer voldsom, men også litt mer "over-the-top" enkelt ganger, enn den noe mer sedate, men allikevel kraftfulle Gamut'en. Sistenevnte har mer "pokerfjes" og full kontroll på alt hele tiden, mens intensistet, liv og lekenhet er mer varemerket for Gryphon-forsterkeren.

Håkon
 

Schumacher

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.10.2005
Innlegg
870
Antall liker
97
Sted
Sør-Trøndelag
Akkurat det du nevner sist der Haakon som kjennetegner Diablo i spann med Dynaudio sin mer nøytrale klang,litt tungdrevenhet og ekstreme dynamikk er forklaringen på hvorfor jeg finner Diablo parret med Dynaudio magisk :)
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Eneste "merke" som jeg tror kan matche Gryphon, vis a vis Gamut er Engelske ECS/Ram tech inc.
Engelske gyldne ører ser ut til å trekke paraleller opp igjennom årene i de retninger også.
Så en ECS Pre + Ett par med ECS monoblokker er det eneste jeg klarer å "lire av meg" som jeg tror kan nevneverdig
utfordre Diablo fra Gryphon. Men å banke Diablo... det blir isåfall om man liker det ene eller det andre tror jeg.
(5995£ + 2x2239£)= så å si det samme som en Diablo.
Men man trenger 2 - 3 nettledninger, og en signalkabel i tillegg til prisen her.. mer hylleplass + + for att alt skal ha max arbeidsforhold.

Hm... På tynn is... synser.. men jeg MÅ!
-
2x ECS EA1 monoblokker til mja 40-45 for ett par med Balanserte monoblokker (200w effekti 8 ohm, 1500va gigant trafo i hver...)
1x Hegel P30 pre... 40 lapper
2x 1.5m Siltech Classic Anniversary 330i xlr interconnecter.
-
+ (evt..) 2x 1m Siltech Classic Anniversary 330L Høyttalerkabler (Dynaudio + Siltech er kjent for å funke...)
De er i sølv+gull (Siltech G7 legeringen muligens a.k.a'd Guideline fra Gryphon...)
Så har man muligens noe som låter som en Diablo... maybe baby...
It might just work...
Dette blir ca det samme som en stk Gryphon Diablo, if you're lucky... i pris.
Jeg vet ikke, jeg råtipper!

mvh
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
Kule-Trygve skrev:
Gryphon Diablo er sikkert en kjempebra forsterker men hallo man får mer dersom man går for dyre separate greier...har selv hatt en av "verdens beste" integrerte, Accuphase E-550, og den var helt grei, men både pre- delen og effekt-delen av denne har jeg overgått i nåværende oppsett. Husk å ikke spare på kabelen imellom da..
Hei, du :) Jeg tviler ikke et sekund på at du har en god del erfaring med dette du også, og selvsagt har du lov til å ha DIN subjektive mening, men kanskje TS ville satt pris på om du viser litt mer ydmykhet / respekt for hans preferanser også ? ? ;) Forøvrig kan det langt på vei diskuteres om hva som er "verdens" beste, ikke minst ulike forsterkeralternativer ;)

Mht kabler liker både jeg og du Renaissance Audio, og jeg vil absolutt anbefale alle å teste de, men det er vel opp til den enkelte selv å avgjøre om de synes om det blir bedre synergi i oppsettet deres, og om de mener at prisen forsvarer investeringen, men jeg skal sansynligvis også ha fullt oppsett med Master Signature etterhvert selv når økonomien tillater det ;)

En koselig påske ønskes deg :)

Mvh :)
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
Schumacher skrev:
Nå har vi det gående her........

Kule-Trygve......

Kan du du fortelle meg hvilken separat løsning med pre,effekt og "gode nok " kabler mellom disse som gruser Diablo til prisen?
Ja, kjekt med litt variasjon ikke sant ;) Mao at det ikke bare er i kabelhjørnet det krangles ;D ;D God påske, forresten :)

Mvh :)
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
Dazed skrev:
Schumacher skrev:
Nå har vi det gående her........

Kule-Trygve......

Kan du du fortelle meg hvilken separat løsning med pre,effekt og "gode nok " kabler mellom disse som gruser Diablo til prisen?
Neinei. Du misforstår. Det må selvsagt være dyrere! Da blir det bedre! :p
Er du heeelt sikker nå ? ? ? ;D ;D ;D

Mvh :)
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
DoMentor skrev:
Dazed skrev:
Schumacher skrev:
Nå har vi det gående her........

Kule-Trygve......

Kan du du fortelle meg hvilken separat løsning med pre,effekt og "gode nok " kabler mellom disse som gruser Diablo til prisen?
Neinei. Du misforstår. Det må selvsagt være dyrere! Da blir det bedre! :p
Er du heeelt sikker nå ? ? ? ;D ;D ;D

Mvh :)
Noen er, i alle fall.
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
Dazed skrev:
DoMentor skrev:
Dazed skrev:
Schumacher skrev:
Nå har vi det gående her........

Kule-Trygve......

Kan du du fortelle meg hvilken separat løsning med pre,effekt og "gode nok " kabler mellom disse som gruser Diablo til prisen?
Neinei. Du misforstår. Det må selvsagt være dyrere! Da blir det bedre! :p
Er du heeelt sikker nå ? ? ? ;D ;D ;D

Mvh :)
Noen er, i alle fall.
Huff ;D
 
Topp Bunn