Diverse Er du medlem i Fellesforbundet?

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.966
Antall liker
6.057
Torget vurderinger
32
Noen vet kanskje at jeg i tillegg til å være journalist i Stereo+ også er journalist i mitt daglige virke. Jeg jobber for Magasinet for fagorganiserte, medlemsbladet til Fellesforbundet. Nå har jeg solgt inn ideen om å lage reportasje om et medlem i Fellesforbundet som er hifi-interessert og har et heftig stereoanlegg/hjemmekinoanlegg hjemme. Jo villere, jo bedre selvsagt, men alt er av interesse.

Hvis du er medlem og har lyst at jeg skal komme og lage en artikkel om deg og din lydinteresse, så ta kontakt med meg på PM eller roy@lomedia.no

PS. Hvis du ikke er medlem, men kjenner noen som er det som kunne tenkes så kan tips komme her i tråden eller på epost eller PM.


mvh

Roy Ervin Solstad
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.966
Antall liker
6.057
Torget vurderinger
32
For ordens skyld, så kan det muligens være interessant med bransjefolk også. Det vil si medlemmer i Fellesforbundet som f.eks. driver et importfirma av lyd og bilde-produkter på si.
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.966
Antall liker
6.057
Torget vurderinger
32
Er det nå jeg skal skrive at: ro ned i køen. Det er ingen vits å trenge seg fram. :)

Roy
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.966
Antall liker
6.057
Torget vurderinger
32
Vi har fått napp, så nå blir det intervju med en som er på en hifisnurr i medlemsbladet til Fellesforbundet.

Roy
 
Topp Bunn