Juss og økonomi Eniro og gule sider.?

Stein 99

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2009
Innlegg
1.621
Antall liker
931
Er noen her inne selvstendig næringsdrivende og er blitt oppringt av dette firma?
De er veldig aggressive og pågående i telefonen.
Det de primært ønsker er å få ca. kr 3500, for første år og så 5000,- for årene deretter, og det er for basispakke.
Man kan også få lov å betale mye mer for bedre profilering.
Jeg står på gule sider og er fornøyd med det og tror det hører med til min Telenoravtale, men det vet jeg ikke.
Jeg er blitt oppringt av dette firma kanskje 30 ganger og jeg har spurt om jeg må kjøpe basis pakke av de eller ikke, men det greier de ikke å svare på. Nå har jeg ofte bare avsluttet samtalen raskt og sagt at jeg har ikke noe å snakke med de om og at de trenger ikke å ringe mer, men det hjelper ikke.
For mange år siden skulle jeg komme meg ut av en avtale og det var vanskelig det,fakturaer og inkassotrussler, og mye tid og korrespondanse.
Vet noen her om man skal betale for å stå på gule sider eller er det nok med Telenor abonnement?
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.500
Antall liker
6.873
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Hvis du skal stå på gule sider, så må du ha abonnement, men jeg kan da ikke huske at jeg betaler så mye som 3500 eller langt mindre 5000. Tror jeg betaler rundt 1200-1300 i året, hvis jeg ikke husker helt syner...

Johan-Kr
 

Stein 99

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2009
Innlegg
1.621
Antall liker
931
Intropris 3990 - rabatt 1590 første året ble 2490 + moms! og senere 3990+moms pr. år.
Fikk dette på Mail i går. Kanskje ikke så stort poeng dette og kanskje er det verdt pengene,jeg kan gjerne stå der men må ikke.
 

Pilsern

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
1.750
Antall liker
871
Torget vurderinger
35
Har og erfart at Eniro maser noe jævli, både ang. "gule sider", internett, mobiloppføring, "proff" etc, etc..
I tillegg er selgerne der uforskammet som fy.

Jeg tror ikke du blir slettet fra gule sider om du ikke ønsker betalt oppføring.
Den betalte Basispakken gir vel en prioritert oppføring i ditt fylke + oppføring + lenke til hjemmeside +3-5 søkeord.


mvh
 

aNvA

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.05.2009
Innlegg
152
Antall liker
47
Jeg takket nei til betalt pakke på gule sider. Prisene er helt hinsides.
Du blir ikke fjernet selv om du ikke kjøper. Som pilsern sier er betalt pakke bare mulighet til å legge inn søkeord, mer info, logo osv osv alt etter hvilken pakke du kjøper.
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Trok ikke det er noen overholdet som bruker Gule Sider lenger til annet enn privatnumre. Til alt annet er Google bedre. Bare tull å kaste penger ut av vinduet til sleske telefonselgere.
 
Topp Bunn