Electrocompaniet hos Soundgarden på Forus 28.08.

Kommentarer

brunBar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.08.2021
Antall liker
431
Sted
Rogaland
Hadde vært en idé å annonsere litt tidligere enn dagen før det skal skje?

HoJ

Æresmedlem
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
23.095
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
Hadde vært en idé å annonsere litt tidligere enn dagen før det skal skje?
Det var nok i siste liten her ja, i og med Soundgarden på Forus har slike treff innimellom så følger jeg dem på Facebook, dermed fikk jeg med meg dette her for ca fire dager siden.

brunBar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.08.2021
Antall liker
431
Sted
Rogaland
Det var nok i siste liten her ja, i og med Soundgarden på Forus har slike treff innimellom så følger jeg dem på Facebook, dermed fikk jeg med meg dette her for ca fire dager siden.
Har etterlyst messe i Stavanger omegn. Kommer vel noe neste år :)

HoJ

Æresmedlem
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
23.095
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
Regner med du følger hifi, lowfi, nofi og kino (hvis du har Facebook) der arrangeres det treff "rett som det er".

Informasjon om bruker

electrocompaniet
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
205
Link til alle artikler
10
electrocompaniet sine annonser
Bransjenyheter
Test av Electrocompaniet AW800M i nyeste StereoPluss!

Test av Electrocompaniet AW800M i nyeste StereoPluss!

• 9
Toppkarakter i StereoPluss for Electrocompaniet's nye flaggskip, AW800M! " Opplevelsen av forsterkere i den ypperste verdensklassen, laget i Norge, er en sann glede fra første til siste strofe...
Fortsett
Bransjenyheter
Electrocompaniet og Soundgarden takker for besøket på messen!

Electrocompaniet og Soundgarden takker for besøket på messen!

• 0
. Vi vil gjerne takke hver og en for besøket på vår stand under Oslo HiFi Show i Asker. Veldig trivelig å treffe interresserte og kunnskapsrike kunder, og å få vise frem Norsk-produsert HiFi til...
Fortsett
Bransjenyheter
Electrocompaniet på Oslo HiFi Show!

Electrocompaniet på Oslo HiFi Show!

• 0
Nå er det snart hifi-messe! Electrocompaniet stiller med full EC rigg, oppkoblet mot Sonus Faber Olympica Nova høyttalere, og vi håper du kommer innom rom 157 for en hyggelig Hifi prat og lytting...
Fortsett
Audiophile.no
Demokveld med Electrocompaniet i Trondheim!

Demokveld med Electrocompaniet i Trondheim!

• 2
Onsdag 7 Desember blir det demokveld med den splitter nye flaggskip forsterkeren fra Electrocompaniet, AW800M hos Soundgarden i Trondheim. Representanter fra Electrocompaniet vil være tilstede...
Fortsett
Bransjenyheter
Demokveld med Electrocompaniet AW800M i Bergen!

Demokveld med Electrocompaniet AW800M i Bergen!

• 8
Torsdag 1 Desember blir det demokveld med den splitter nye flaggskip forsterkeren fra Electrocompaniet, AW800M hos Soundgarden i Bergen. Representanter fra Electrocompaniet vil være tilstede hele...
Fortsett
Bransjenyheter
Electrocompaniet viser en verdenspremiære på Høstfest hos Soundgarden i Oslo 30/10 og på Horten messa!

Electrocompaniet viser en verdenspremiære på Høstfest hos Soundgarden i Oslo 30/10 og på Horten messa!

• 3
Electrocompaniet viser en verdensnyhet på Høstfest hos Soundgarden i Oslo 30/10 og på Horten messa! Electrocompaniet viser den nye AW800 M forsterkeren, arvtageren til AW600 NEMO. Dette er en...
Fortsett
Topp Bunn