Eldre NAIM integrert.

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei , jeg er på utkikke etter en eldre rimlig Naim integrert , da jeg ikke kjenner disse og deres betegnelser nøye , så lurer jeg egentlig på betegnelse på det jeg ser etter.

forrige utseende , altså med den gamle logoen og firkantknapper.

Prisen er avgjørende , jeg vil ikke legge for mye i den forsterkern da den vil bli minimalt brukt.

50 watt bør jeg nok ha , som ett minimum.

Kjekt med fjernkontroll( kan nye og eldre Naim bruke de samme så har jeg fra før-.)

Noen som kan ramse opp betegnelsene på de integrerte eldre Naim-forsterkerne.

går det an å kople en cd spiller over RCA på disse ? altså rca inn i forsterkern på input-siden.

Mvh Espen
 

nilsen64

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.06.2007
Innlegg
1.367
Antall liker
89
vi har en egen naim tråd til slike sp.mål på hifi sentralen,

men tror du kan glemme både fj.kontroll og rca inngang.

her er en del info om eldre naim: www.members.shaw.ca/mikesae/
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
271
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Ikke bare kan du glemme RCA og fjernkontroll, men også 50W, firkantknapp og gammel logo tilsammen på en eldre Naim integrert. De fins ikke. Skal du ha alt dette i en engelsk integrert i samme klasse så bør du gå for noe annet, ala f.eks en Audiolab integrert eller liknende.

Ved å kjøpe Naim kjøper du noe annet enn allround kompatibilitet, mens ting som f.eks Audiolab er i mye større grad allround kompatible.
 
N

nysjerrigper

Gjest
Rega Brio-R ? 50watt og fjernkontroll.
noen favorisere denne foran Nait5i som koster betydelig mer. selv whathifi mente den var bedre. selv om jeg ikke er helt fan av den reklameblekka... ::)
 
Topp Bunn